Komma i form tråden

Bra jobbat alla flitiga! :tummenupp

För egen del är det stilltje i veckan... Är uppe på arbete i Arvidsjaur hela veckan så tiden räcker inte till :huvet

Idag är det TR dag, minst en timmes TR annars :mad:

JUST DET!!! aNnArS!!! :fakta

För min del blir det inte så jävla mycket träning denna vecka!! :gnissla

Är lite ur fas med hälsan och MÅSTE hålla mig frisk för imorrn drar jag till Sälen. Kommer inte bli friskare där om vi säger så...!!! :näsblod

:fyllisar

Men kör hårt ni som kan, I will be back!! :brinnerup

JUST DET!!! aNnArS!!! :fakta

För min del blir det inte så jävla mycket träning denna vecka!! :gnissla

Är lite ur fas med hälsan och MÅSTE hålla mig frisk för imorrn drar jag till Sälen. Kommer inte bli friskare där om vi säger så...!!! :näsblod

:fyllisar

Men kör hårt ni som kan, I will be back!! :brinnerup

Men det vet du väl att SPRIT jagar bort det onda!
Så stå på nu i Sälen! :yoparty

Umm...till Sälen åker man för att svettas på brädan offpist, inte för att kröka...ja se fjollträskare. :D

Själv är man nästan från Sälen med föräldraföreningen boendes däruppe året runt, så man åker hellre ett par mil till och njuter av trevligare åkning i Trysil.. :)

Idag vettifasiken vad det blir, fortfarande tung i kroppen - klurar på att ladda in någon bra ljudbok i musikapparaten och ta en långpromenad på bandet i lite raskt tempo när man nu kom hem lite tidigt?

/J

Umm...till Sälen åker man för att svettas på brädan offpist, inte för att kröka...ja se fjollträskare. :D

Själv är man nästan från Sälen med föräldraföreningen boendes däruppe året runt, så man åker hellre ett par mil till och njuter av trevligare åkning i Trysil.. :)

Idag vettifasiken vad det blir, fortfarande tung i kroppen - klurar på att ladda in någon bra ljudbok i musikapparaten och ta en långpromenad på bandet i lite raskt tempo när man nu kom hem lite tidigt?

/J

Äh dra mig...stadsbo!
En annan är ju från de kultiga bruksmarkerna utanför V-ås och det har hasats lagg både på tvären och längsen, såpass att man gjort sig förtjänt av en "reningskur" då och då.

Eller som E.Meduza sa: Brännvin - är nyttigt som själve fan! Jajjamänn! Å brännvin, rensar våra organ. jodå! Å om våran lever slutar å fungera, åker vi till USA och får den opererad.

/J

Mjo...det blir ju lite av både det ena och det andra. :brinnerup

Är du tung i kroppen så vila, du verkar köra hårt ändå och risken är att det blir nedbrytning istället för nåt bra. Våga vila!! Jag försöker köra det begreppet på mig själv och det funkar bättre och bättre.

//M

Men det vet du väl att SPRIT jagar bort det onda!
Så stå på nu i Sälen! :yoparty

Jo...mera sprit...det är det jag alltid har sagt.!! :glömdet

Last edited:
Igår 30 minuters promenad.
Idag 30 minuters löpning.
Årets första löpning i skogen, helt underbart.

Swedie hade torrgasat när jag kom hem så det gav extra energi ;)

Igår 30 minuters promenad.
Idag 30 minuters löpning.
Årets första löpning i skogen, helt underbart.

:tummenupp

Själv blev det 585kcal motionscykel fördelat på 31,5km och 60min. Nu dags för styrelsemöte.. Ska se om jag kan hålla tassarna borta från kakburken :rolleyes:

...jag vinglade ned till gymmet i alla fall - började med ny taktik på crosstrainern, lagom fart och belastning, hålla pulsen under 150 - gav 175 kcal på 20 minuter, och lagomt varm i kroppen, så det blev 20 minuter på löpbandet med vanliga upplägget (5 minuter jogging, 5 löpning), 3,5 km / 335 kcal.

Inga vikter, kändes skönt att bara svettas lite - men nu är det spikat ryggläge och sträck-kika på säsong 3 av Dexter tors/fre efter jobbet. :)

/J

My work is done today... 31 km på en timmes sykklande.

Bra jobbat alla som bet ihop och gav järnet idag :banana

My work is done today... 31 km på en timmes sykklande.

Bra jobbat alla som bet ihop och gav järnet idag :banana

Bra kämpat! Det är ju sjukt trist att cykla :3freak

Inga vikter, kändes skönt att bara svettas lite - men nu är det spikat ryggläge och sträck-kika på säsong 3 av Dexter tors/fre efter jobbet. :)

/J

Det är så serier ska ses. Jag sträckkörde alla tre säsongerna sist jag var sjuk! Så länge man struntar i chipsen så är'e ju'nte så farligt :tummenupp

Bra kämpat! Det är ju sjukt trist att cykla :3freak
Bra där själv, men nu är det väl snart dags att häckla några stackare som verkar undvika att skriva i denna tråden trots att dom svurit eden.

Kan det vara så att dom ligger med svullångest på sofflocket och vräker i sig semlor på löpande band.

Ni har 24 timmar på er att förklara bort er innan vi skoningslöst kommer att tokhäckla er tills ni gråter.

Bra där själv, men nu är det väl snart dags att häckla några stackare som verkar undvika att skriva i denna tråden trots att dom svurit eden.

Kan det vara så att dom ligger med svullångest på sofflocket och vräker i sig semlor på löpande band.

Ni har 24 timmar på er att förklara bort er innan vi skoningslöst kommer att tokhäckla er tills ni gråter.

okey jag erkänner :( denna vecka har varit en katastrof:gnissla har en vikande konjuktur och personal som vägrar släppa hörnflaggan att brottas med :gnissla men om man kan tillgodo räkna sig tankeverksamhet som träning ligger jag snuskigt bra till:banana.

Min nya diet börjar ge reusltat, yes! Håller jag på så här kommer lilla maggen vara borta till premiärturen mars/april. Har dessutom fått mer energi trots inget sockerintag alls.

Min nya diet börjar ge reusltat, yes! Håller jag på så här kommer lilla maggen vara borta till premiärturen mars/april. Har dessutom fått mer energi trots inget sockerintag alls.
Det är bra nilax, kör hårt.:)
Idag var jag på gymmet igen, tredje dan i rad.
I morgom blir det lugna gatan.

Schyssta puckar Roke, har länge tänkt att komma iväg på nåt gym men tanken har svårt att bli verklighet, tyvärr. Det är väl snart dags att börja träna däckbytarmusklerna, om nån månad eller så.:tummenupp

Äntligen börjar mitt knä bli bra efter operationen.
Jag tog det lite lugnt i knäböj men att det inte enns stramade i knät på 130 kg kändes bra.
Resterande benövningar gick också bra.
Passet avslutades med mage.

Jag undrar om nyårslöftena har kroknat nu, det var bra tomt på gymmet. :va

Blir rodd eller spinning nu på lunchen.
Trots att jag eg. hatar att påverka min heliga lunch!
;)

Back