Ont i vaderna och låren, och fått blåsor under stortån på BÄGGE fötterna
Så det blev en vilodag för mig. Mitt problem är att jag är så jävla hungrig hela tiden sen jag började träna. Jag hinner knappt äta middag innan jag blir hungrig igen, känns som om jag töjer ut magen istället för minska den
Ja det börjar redan ta sin tull på vissa märker jag, att börja med nya saker man (ni) inte gjort tidigare!
Se det positivt! Saker händer!
Men ät för guds skull. Men vettigt. Drick vatten.
Svintråkigt men dövar värsta hungern.
Då (för hundra år sedan) när vi var ett gäng på KA1 som bodybuilda lite, så funderade vi vad man kunde göra, för hungern var konstant maximal!
Dessutom bodde vi ihop några kollegor, så nån kläckte ide´n att alltid ha kokt ris hemma. Visst. Kallt å dant. Men när man var som hungrigast så tog man bara några nävar (slevar) ris.
Idag smäller alla kostprofeter av när de hör sånt

För usch och fy - dagens mode är ju antikolhydrat!
Men kroppen är som matematik oavsett vilken metod man väljer: Stoppa in mindre än du tar ut, och påsen blir mindre.
Tvärtom och den ökar.
Kroppen hanterar metoderna genom att ta från olika depåer först bara.
Men det är en enkel ekvation med inkomster och utgifter.
Simple as that, och kan man sen plussa på lite träning så man håller igång förbränningen så blir det bra.
Det är inget hokus pokus.
Själv har jag sån djävulsk träningsvärk idag + att jag hade en sejour med MIRA-fräsen och ett gäng toppar nu ikväll, så jag vilade mig i form idag...

Var f.ö hos en naprapat-tjej igår som fick loss mina två kotor som sutit på sned en tid nu... skööööönt!
Men ont även där för hon var så förbannat "elak2 med sina armbågar på de sen och muskelknutor som var runt plejset...

(aah henne måste jag besöka igen!

)
Nåväl det släppte bra iaf, och sen fick jag avsluta med att ligga på en....
Spikmatta!
Jepp! Mer om det en annan dag, det var iaf sensationellt kan jag säga!
God natt!
Den finns på både ICA o Konsum..
Tjo och Tjim! Den har jag missat helt!
Det är väl hästkött i den om jag minns rätt?
Köttig som fasen iaf, knappt nåt fett.
Rejäl skulle man kunna säga.