Att träna e gey !![]()
vous pourriez être :ghey
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att träna e gey !![]()
Att träna e gey !![]()
Kanon ju! Innebandy är ju galet kul! Keep it up!![]()
Innebandy lirade jag förr på fredagmornar 07.00, lika roligt som farligt när man går till fysisk attack på kollegorna, många blåmärken, stukningar och andra småskador ledde till sist att vi la ner denna aktivitet innan någon blev allvarligt skadad med men för livet.Själv börjaaar jaaag morgondaaagen med en timme innebandy!
Innebandy lirade jag förr på fredagmornar 07.00, lika roligt som farligt när man går till fysisk attack på kollegorna, många blåmärken, stukningar och andra småskador ledde till sist att vi la ner denna aktivitet innan någon blev allvarligt skadad med men för livet.
Jag har noll bollsinne men kan tacklas rätt hårt, ibland undrade man hur det skulle sett ut om vi inte hade haft klubbor och boll, grottmänniskor typ.Full kontaktsvarianten är den ENDA roliga formen, hehe.
Vi körde för många år sedan 2 timmar varje söndag kl 12-14.
Det var på den tiden de flesta var unkisar, så det luktade för det mesta mer bakfylla än svett i lokalen...![]()
Ibland var det med folk som inte tålde någon form av kontakt, svenska reglerna påstod dom, j-a mesar påstår jag.![]()
Innebandy lirade jag förr på fredagmornar 07.00, lika roligt som farligt när man går till fysisk attack på kollegorna, många blåmärken, stukningar och andra småskador ledde till sist att vi la ner denna aktivitet innan någon blev allvarligt skadad med men för livet.
Kanon ju! Innebandy är ju galet kul! Keep it up!![]()
Med min tyngd och fart är det som att försöka tvärstoppa en supertanker på väg in i Brofjorden...
Du går härmed under de nya namnet Lodbrok![]()
Att träna e gey !![]()
Har han supit på sig en så stor kran över julen?
Precis. Varför skulle de annars döpa sina inrättningar till saker som SATS.
Jag vill inte veta vad det är för ngt i deras sk proteindrinkar.![]()
Knäböj med fet ekplanka över axlarna eller stockhävning det grejer det.
Har han supit på sig en så stor kran över julen?![]()
Precis !
Massa killar som sörplar i sig enorma mängder grummlig vit proteinvätska ! Stampa på liten plint i takt är inte heller så jefla manligt.
Knäböj med fet ekplanka över axlarna eller stockhävning det grejer det.
Vi hade fullkontaktbandy i det militära.
Uppvärmningen gick ut på att svinga sin stridsyxa (även kallad klubba) tills axeln var varm nog att inte hoppa ur led vid första hugget...
Här - i det civila mörkret är vi snälla. Och jag är ju ett rundningsmärke av rang som bara är glad att vara med.
Tänk dig själv om jag skulle sätta upp en liten nyanställd kontorissa i ribbstolarna!
Med min tyngd och fart är det som att försöka tvärstoppa en supertanker på väg in i Brofjorden...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |