kolla lufttrycket!!

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
om de finns fler dumskallar som mig :tungan

kolla lufttrycket....fyfan hojjen vart som ny idag.

har dock inte hunnit me så många vändor iår...men igår kändes det asäckligt o köra. I morse kolla man lufttrycket....1,6 :rolleyes:

Mjaa, det var nog inte själva trycket i sig som gjorde det, utan att du fick i lite ny luft istället för enbart den gamla luften som legat i över vintern!

Mjaa, det var nog inte själva trycket i sig som gjorde det, utan att du fick i lite ny luft istället för enbart den gamla luften som legat i över vintern!
Äntligen någon som fattar hur det ligger till, jag har sagt åt mina polare också att helt enkelt byta luft varje vår! Skönt att det är fler som fattar detta! :krama

EDIT: Shell har klart den softaste komprimerade luften, OKQ8's är alldeles för styv!

Äntligen någon som fattar hur det ligger till, jag har sagt åt mina polare också att helt enkelt byta luft varje vår! Skönt att det är fler som fattar detta! :krama

EDIT: Shell har klart den softaste komprimerade luften, OKQ8's är alldeles för styv!

Nja...det bästa är allt egenkomprimerat.:D

Jag blandar egen luft: 1 del utomhusluft( morronluft), 5 delar källarluft och 4 delar sportluft( går bra med hockeyluft om du inte hittar riktig sportluft). Blanda noga , komprimera med känsla, FYLL SAKTA och njut!

Jag har hört att det är samma som statoils? :D

Nepp Statoils flaskor är mindre och har ett högre liter pris än Biltema men Statoils luft är bättre på att förhindra vattenplaning vilket man ofta glömmer bort i såna här jämförelser.

Last edited:
Luft från Australien går att pumpa i uppochner, bättre studs också.

Antiluft?? För att avlägsna rester av gammal luft... Tyskarna körde med Luftwaffe för att vakta sin luft. Italien har sitt luftande torn i Pysa..

alltså....e ni seriösa :confused:

wtf...duger inte luften ja pumpa i från slangen på Statoil idag? :va

Är det bara jag som kör helium i framdäcket??? Perfekt för lätta wheeelies!

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back