Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag du ska göra, tuff motorcykel som inte är så vanlig. Ettrig och rolig.jack_pil skrev:okey han gav juh iaf en bra kommentar... jätta snällt!
blir nog en zxr400 till hösten att inhandla... så får jag köpa nytt när jag fyller 20..![]()
jack_pil skrev:men den är seg som fan gsx 400r.. tycker att den är slö trist och jätte jätte svag enligt en som hade en på bike...
Du är fortfarande ett fucko. Sådeså.jack_pil skrev:jag har provat en gsx400r och det var inte om den jag läst om på bike(möjligendelviss för att se vad andra tyckte). sen så är juh forum för att hjälpa till om olika saker och att dela med sig av erfarenhet? tycker enligt min erfarenhetatt gsx400r är en ass dålig tråkig skit hoj. känner två som hade en var och båda tyckte dessutomatt kvaliten var dålig och dyr att ersätta...
edit: visserligen skrev jag att den var svag och trist enligt en på bike (kollade noggranare) men det var bara för mige n andra¨åsikt eftersom att jag skrivit att jag inte tyckte om den i inlägget innan..(där jag skrev "enligt mig") förlåt för missförståndet
hållundan skrev:Du är fortfarande ett fucko. Sådeså.
Var snäll mot en ev. blivande kawa-broder nu o ha överseende med vissa pubertala tendenser i åsikt och skrift. Jag må också vara ett fucko, men jag skyltar inte med det.Coola Ola skrev:Men du är ju också ett fucko jue... A sick fuck, t.o.m. om du inte har frisknat till än?Var snäll mot en ev. blivande kawa-broder nu o ha överseende med vissa pubertala tendenser i åsikt och skrift.
![]()
hållundan skrev:Jag må också vara ett fucko, men jag skyltar inte med det.
Skitsamma, jag är frisk, har vart på mässan, drack en öl och spanade in dunlop-DJ-bruden...
jack_pil skrev:är det någon 600cc som är billig i fölrsäkgring och rolig att köra? szr 660? går den bra och så? några fördelar eller nackdelar med enstånkare?
jack_pil skrev:alla 400 är väl igentligen ganska tråkiga och slöa dom med.. alla 25Kw för den delen.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |