Maxout
Mr
agneman skrev:för då gäller bara trafikförsäkringen ? .
var glad om ens den gäller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
agneman skrev:för då gäller bara trafikförsäkringen ? .
jack_pil skrev:varför just en 400 är för att jag ska ha den till mellan klass.. så fort som jag fått obegränsat så blir det nått annat självklart.
agneman skrev:Jaha okej, så det är på något smått vis "olagligt" att låna någons hoj och sen krocka, för då gäller bara trafikförsäkringen ? .
agneman skrev:Jag får helt enkelt inte låna min pappas motorcykel, för om jag krockar så går det på mig ? .
don_tomazo skrev:Ta dig dock en funderare när det gäller reservdelar till hojen. Vet inte om den såldes i sverige alls. Det kan vara ett problem om man behöver få tag i delar. Det kan bli dyrt eller så är det ingen som har erfarenhet om hojen. Fråga runt på olika verkstäder om det kan bli ett problem med dom bitarna.
hmm asså skenförsäkgrin verkar most wanted fått svar på.. varöfr just jag inte skenförsäkrar är för att jag inte tar chansen att kanske inte ha någon ersättning om jag drar omkul med hojen.. plus att pappa är polis.. trafikpolis dessutom och en sträng sådan. att betala 600kronor i månaden för en R6 torr jag inte att jag precis är redo att göra utan fast ekonomi(jobb) sorry.. reservdelar är inte ett problem iaf har kllat runt och jag har till och med hittat manual till den..don_tomazo skrev:Dåså
Är nog värre med lillgixxern![]()
jack_pil skrev:att betala 600kronor i månaden för en R6 torr jag inte att jag precis är redo att göra utan fast ekonomi(jobb) sorry.. reservdelar är inte ett problem iaf har kllat runt och jag har till och med hittat manual till den..
jack_pil skrev:Fzr 600 så är det för så att fzr är skit enligt mig.. ass trist motorcykel!?
jack_pil skrev:vem orkar att sitt och göra radbrytningar och stora bokstäver på ett forum?
vad är nyttan med det när både det skriftliga och det talade språket annpassas för tillfelet för varje dag.
Slappa skrev:Var finns stavning o menningsbyggnad i det här inlägget?![]()
Lite ordning får de väl vara![]()
//D

Ahlstrom skrev:Innan man kritiserar andra bör man kolla sin egen stavning.![]()
Slappa skrev:Happ happ inte, man ska kritisera först sen kolla på sina egna stavfel![]()
//D

kajlyl skrev:Jag har kört mavves lite och mitt intryck var att det var en pigg liten rackare.. Något monster är det klart inte, men att gå från en 125a till den tror jag blir grymt bra! svårt o tänka mig någon bättre instegs sporthoj
p.s. kolla på www.roh.se under bilder så vissar mavve att den visst lyfter (om du nu skulle vara framtung)
jack_pil skrev:kajly: tack för ditt svar. hittade inte mavves hoj på den sidan tyvär men jag har sett bilder när han kör på slangen med.
slappa:kolla din egen stavning för en gångs skull
hållundan: jag baserar det utalandet efter som ägt en och sålt den riktigt jävla kvigthehe vad du tycker du om fzr då?
Vad var det som strulade då?jack_pil skrev:hållundan: jag baserar det utalandet efter som ägt en och sålt den riktigt jävla kvigthehe vad du tycker du om fzr då?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |