Kawasaki KLX 230

Nästan för fin olja för den här hojen men det är ju den som används mest och går året om. Otroligt bra maskin. Väldigt lätt att serva. Förutom fjädern som trycker ut oljefiltret. Det krävde att man la hojen på sidan och sen monterade filtret. Glömde krama ur filtret efter inoljning och den stackarn fick ingen luft. Tog några minuter innan jag kom på varför den inte startade. 🤦
IMG_20250731_184110989_HDR.jpg
IMG_20250731_184510721_HDR.jpg
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top