[OT]
Skaffa inte hund. Om du projicerar mänskliga drag och värderingar på djur så kommer djuret inte må bra, oavsett vad du tror.
[/OT]
Vad jag menade är såklart saker som att skjuta, skada och slå djuret. Det är inte okej.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[OT]
Skaffa inte hund. Om du projicerar mänskliga drag och värderingar på djur så kommer djuret inte må bra, oavsett vad du tror.
[/OT]
Oranga katter är dom vidrigaste av någon anledning. Näe, om du har möjlighet och kommer undan med det så skjut den med något krafrigare och tystare luftgevär. Iom att den springer löst är det väl ingen som äger katten, för inte låter man väl sina husdjur klänga på andras egendom?
Vill ni bara bära bort katten så finns denna trevliga sak.
Testa den på dig själv först så att du vet att den fungerar![]()
Så sa jag när jag meja ner grannens unge som gick mitt i vägen också men ingen höll medOranga katter är dom vidrigaste av någon anledning. Näe, om du har möjlighet och kommer undan med det så skjut den med något krafrigare och tystare luftgevär. Iom att den springer löst är det väl ingen som äger katten, för inte låter man väl sina husdjur klänga på andras egendom?
Precis repar den lacken är det en bra ide att tvätta bort dammet från bilen..Jag är mer skraj för stressade barnfamiljer som slänger upp dörrar och gör repor eller fåglar som skiter på bilen.....Katter har klorna indragna tills de ska använda dem och så länge de inte använder bilen som klösträd så skulle jag inte vara orolig. Det är som sagt värmen de vill åt...
Gå och prata med ägaren till katten om du vet vem det är.
Börja tvätta bilen oftare så kanske de associerar den med vatten ...
Djuräffären kan ha medel som kanske kan hjälpa.
Se det positivt..katten är inte på din hoj![]()
Jag är mer skraj för stressade barnfamiljer som slänger upp dörrar och gör repor eller fåglar som skiter på bilen.....Katter har klorna indragna tills de ska använda dem och så länge de inte använder bilen som klösträd så skulle jag inte vara orolig. Det är som sagt värmen de vill åt...
Gå och prata med ägaren till katten om du vet vem det är.
Börja tvätta bilen oftare så kanske de associerar den med vatten ...
Djuräffären kan ha medel som kanske kan hjälpa.
Se det positivt..katten är inte på din hoj![]()
Vaxa bilen oftare. Jag har jättekul när jag ser mina katter glida av MIN bil.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |