Katt på bilen..

• Thread starter Thread starter jetson
  • Start date Start date
. Näe, om du har möjlighet och kommer undan med det så skjut den med något krafrigare och tystare luftgevär.

Är du :dummer på riktigt, glömde du en :rolleyes: eller tycker du ärligt att skjuta katter med luftgevär är okej. Fy fan :zpy

Hade ignorerat detta inlägg först men tyvärr så förekommer det ju http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6953980.ab

Edit jag hatar all form av djurplågare, lika jävla illa om det hade varit en hund eller vilket annat djur som helst..med "lerumplågaren" färskt i minne..

Last edited:
Gräver de upp det då:rolleyes: eller, till skillnad från hundar e katter noga med att "skyfla över" med jord. Kan mycket väl vara från andra djur om det e synligt.

Kan berätta redan nu att där har du fel.

Beror helt på om katten är stressad eller liknande.

Finns väldigt många kissemissar som inte gräver ner sina bamsingar. Charmigt kan tyckas.

Katter gräver små men djupa gropar oftast och det är ett jäkla ordnande innan de är klara OM DE INTE BLIR STÖRDA!

Ni borde väl bara vara tacksamma om jorden blir vänd lite då och då..Skadedjuren som "gräver upp hela tomten" brukar oftast vara mullvadar men det klart ser man dem inte så finns dem inte :rolleyes:

Jag föredrar hellre att en katt är på/vid bilen än en människa alla dagar, de stjäl i alla fall inte ventilhattarna etc :mad:

(nu blev det låg nivå men ibland inser man inte hur litet problemet är innan något allvarligare inträffar)

Jag vill inte ha några problem alls av katter då jag valt att inte ha sådana. Att du föredrar en katt vid din bil är upp till dig, jag vill varken ha en obehörig människa eller annat husdjur. Vill inte ha några hankatter som slåss utanför min min dörr

Kan berätta redan nu att där har du fel.

Beror helt på om katten är stressad eller liknande.

Missat detta...
"Katter gräver små men djupa gropar oftast och det är ett jäkla ordnande innan de är klara OM DE INTE BLIR STÖRDA!"

Jag vill inte ha några problem alls av katter då jag valt att inte ha sådana. Att du föredrar en katt vid din bil är upp till dig, jag vill varken ha en obehörig människa eller annat husdjur. Vill inte ha några hankatter som slåss utanför min min dörr

Jag vill inte ha några testosteronhanmänniskor som slås, skriker och revirmarkerar utanför min port heller då jag inte har valt detta, tycker du jag ska be ägaren (tjejen) om kastrering och id-märkning så jag vet vart kräken hör hemma.

:rolleyes:

Last edited:
Jag tycker det är värre med fågelskit. Och salt! Skjut alla saltbilschaufförer med ett slött luftgevär. Och skjut dem sen igen när ni kör av vägen för att det är halt.

Trådstartaren har inte funderat på om grannen med katten kanske inte vill höra motorcyklar med slipon?

För vill han inte göra det är det helt OK att hälla socker i tanken på motorcykeln, slå sönder sliponet eller på annat (neandertals)sätt få stopp på det?

Har ingen av er hört talas om tolerans?

:tummenupp

Jag antar att du har pratat med ägaren i fråga för att på bästa sätt lösa problemet istället för att spy din galla över katterna(en seriös ägare ska ju självfallet ta klagomål på allvar).

Då antar du rätt och en lösning är på gång.
Problemet borde enligt mig aldrig uppstått om kattägarna tagit tillräckligt ansvar från början.

Måste det ena utesluta det andra? Om jag repar din hoj skulle du säkert också "spy din galla" här.

taklucka verkar ju funka oxo :va
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Gz-sC-vSIXk&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Gz-sC-vSIXk&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman