Bikerbitch
Stolt mamma
tycon1 skrev:Nej för det kan man ju bli full på!![]()
Ja eller så är det utav den enkla anledningen att man inte tycker om öl.
Att du ens orkar HannezHanneZ skrev:Detsamma, meningen "Ledsen." är inte grammatiskt korrekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tycon1 skrev:Nej för det kan man ju bli full på!![]()
Att du ens orkar HannezHanneZ skrev:Detsamma, meningen "Ledsen." är inte grammatiskt korrekt.
Bikerbitch skrev:Ja eller så är det utav den enkla anledningen att man inte tycker om öl.

Bikerbitch skrev:Att du ens orkar Hannez

Nej jag vet att han inte syftade på det. Just därför jag svarade sådär. Lite ironi sådär.tycon1 skrev:Det jag syftade på i mitt inlägg var att det var lite löjligt att svara på mb genom att säga "jag dricker inte öl". Skitsamma vad du dricker, det var nog inte ölen mb syftade på i det sammanhanget..![]()
Eh attans. Men du förstår, linsen är smutsig. Ehrm.Tjet skrev:Vart är punkten? Jag ser ingen punkt!![]()
![]()
Var är punkten?Tjet skrev:Vart är punkten?![]()
![]()
Inte vart är punkten.... 
Har ni inga viktigare saker att gnälla om? I-landsproblem.
Ledsen. Stava bättre nästa gång så kanske man kan läsa vad det står.
Tjet skrev:Ja, det anser jag mig kunna till den milda grad att jag inte väcker irritation hos dem som läser (förhoppningsvis).
Brukar slå upp ord som jag inte är säker på stavningen till så man lär sig till nästkommande gång samt att man slipper sura miner.
för de e jobbit ifal follk holler på o skriver såher hela tidden!!1

UrbanTiger skrev:Att inte alla kan använda savnings kontrollen innan dom påstar ett nytt inlägg.

Woups! Ledsen om det lät som ett påhopp, hitade dock inget annat ord än kränkande just då. Var kanske fel.hållundan skrev:Kränkande? På hur sätt då? jag har absolut inte gjort något som helst påhopp... Ville bara få en liten överblick på hur självgoda folk är beträffande sin stavning. Kanske skulle gjort pollen stängd dock...
hd
Som sagt, lite fel ordval av mig. Läs ovanstående text.HanneZ skrev:Mikke: Kränkande? Lika kränkande som alla andra pollar som handlar om vad människor kan och inte kan.

SSB skrev:Genom att läsa böcker och serietidningar, dagstidningar osv så ser man ju orden och får väl inpräntat på något sätt att det stavas "själv" och "punkt", och "flaggstång" istället för "skällv", "pungt" och "flagg stång".
Jag tror barn och ungdomar idag läser för lite helt enkelt.
/SSB

Villee skrev:Det ska vara de och inte dem i den där meningen där uppe.![]()

|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!