Kan du stava?

Kan du stava?

• Antal röstningar
    0
Jag instämmer. Svårt att läsa är det oftast när en del skiter i .,! stor bokstav etc. Då går det inte att skylla på dyslexi heller. Sen vid enormt taskig grammatik så kan det dock bli klurigt att förstå.

Om någon stavar illa och ställer en fråga om sin motorcykel och man förstår vad den menar så är det skitsamma för mig. När däremot vissa ska debattera politik m.m. så ser det sjukt löjligt ut när de stavar som en mellanstadieelev.

Mikke: Kränkande? Lika kränkande som alla andra pollar som handlar om vad människor kan och inte kan.

Bikerbitch skrev:
Har ni inga viktigare saker att gnälla om? I-landsproblem.
Återkommande fenomen. Det är väl upp till var och en? Dessutom gnäller du på oss för att vi gnäller.

Bikerbitch skrev:
Frågan huruvida du har uppmärksammat frågetecknet eller inte? Ja jävlar ja.
Nej, den frågan som var aktuell i det inlägget som jag svarade på. Taskig förvridning BB, t.o.m. du kan bättre.

Bikerbitch skrev:
Om gnäll eller? På vilket sätt är den frågan besvarad?
Tydligen så tycker en del om att diskutera ämnet efter som de gör det och det är därför som det skrivs i tråden. Det finns alltid viktigare saker att diskutera men i brist på annat så duger detta ämnet eftersom tråden trallar vidare.

Inte första gången hannez och bb drabbar samman. Skulle va kul att bjuda er på en varsin öl vid samma bord och följa dialogen "in RL", som det heter på nördspråk :tomten

HanneZ skrev:
Tydligen så tycker en del om att diskutera ämnet efter som de gör det och det är därför som det skrivs i tråden. Det finns alltid viktigare saker att diskutera men i brist på annat så duger detta ämnet eftersom tråden trallar vidare.

Men hjärtat då, jag ifrågasatte bara ifall ni inte hade bättre saker att gnälla om. Du kunde ju ha sagt detta på en gång så hade vi sluppit sitta här och slösa våran energi på varandra.

Bikerbitch skrev:
Men hjärtat då, jag ifrågasatte bara ifall ni inte hade bättre saker att gnälla om. Du kunde ju ha sagt detta på en gång så hade vi sluppit sitta här och slösa våran energi på varandra.
Naaaaaaaa lilla gumman dåe... legger du enerschi på mäj va göllit...

Det va nog inte min heller :D

Nu lägger jag ner detta så övriga kan få diskutera vidare om de vill de.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman