björn.e
hej hej
Självklar är det väll ingen här som tankar film och musik från nätet heller
Dubbel moral är nice

Dubbel moral är nice
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du redogöra för ett svenskt fall där någon blivit dömd för att ha tankat ner film eller musik från nätet?ecce skrev:Självklar är det väll ingen här som tankar film och musik från nätet heller![]()
Dubbel moral är nice
mjukis skrev:![]()
![]()
Tror dom flesta chefer isf borde gå igenom sin personal och arbetslösheten i sverige skulle öka till 50%
ecce skrev:Självklar är det väll ingen här som tankar film och musik från nätet heller![]()
Dubbel moral är nice
motorboy skrev:Riktigt dålig jämförelse! Om du kan tanka ner en plasma-TV från nätet så är det helt okej för mig.
SuperSport skrev:Hur många av inläggen här är skrivna på betald arbetstid? Vad säger moralen om det?![]()
motorboy skrev:Riktigt dålig jämförelse! Om du kan tanka ner en plasma-TV från nätet så är det helt okej för mig.
Stolten skrev:Varför "får" man bara göra en del saker som är olagliga enligt "sporthojs andan"?? Köra för fort är OK, skippa TV-licensen med, ladda ner (eller lägga upp om det nu var så det stod i lagen) musik och film.. Och köpa smuggel öl....
Men att köpa stulet är aja baja... Dubbelmoralen är stor...![]()
Jag har dubbelmoral! Köper dock inte stulet..
KawaChris skrev:Ännu en individ som inte kan skilja på olagligt och omoraliskt![]()
sir Urban skrev:Väldigt många arbetsgivare har stenkoll på vad du har gjort i brottsregistret. Vissa typ vaktjobb får du dessutom kicken om du gör nåt för dumt.....
KawaChris skrev:Ännu en individ som inte kan skilja på olagligt och omoraliskt![]()
Det var väl inte det som var frågan?Teddy skrev:Den som köper stöldgods är inte min kompis.
freding skrev:Jag har inte gjort det hittills, och tror inte jag kommer göra det. Det är lätt att här och nu skriva ALDRIG! FY JÄVLAR DOM SOM GÖR DET!, men jag tror att allt handlar om tillfälligheter och behov. Har man totalkraschat sin hoj utan täckande försäkring, dåligt jobb, inga sparade pengar, början på året, alla polarna är ute och åker. Och där borta står Stefan Skumrask och vill ha 10k för en likadan som din med massa godis på....fan du kan ju vara ute med polarna igen innan kvällen är slut....
Får hoppas att jag står på mig om jag kommer i det läget.
mvh Fredrik
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden