Kärlekstrubbelstråden

Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

hur fan kan du komma hem 10.40 på morgonen o inte fått till det? :va

Näj, men vafan jag fick ju leta länge. :)

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)

Last edited:
haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Hahah. :D

Antagligen, men vafan, man måste ju göra lite dumheter ibland med. Behöver inte hyperragga alla dagar. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman