Kärlekstrubbelstråden

Ja klaga inte, ja tänkte att småflickorna säkert tyckte d. Som sagt, d e svårt att hitta folk som uppskattar spontanitet. Därför man drar resten över samma kam. :tummenupp

Kan dock tänka mig att min spontanitet inte riktigt är samma som din eller dina hittapå grejer. :)

Det vet jag ingenting om, kan säkert stämma.

Jäkla öken i sthlm eller? :tungan
Haha, jag glömde berätta en sak... Jag är strandad hos mor framtill den 2:e juni :rolleyes: Men funkar allt som det ska så är jag i sthlm trakten f o m den 4:e juni :) Trubbel någon? :D :fyllisar

Det är öken om allt man gör är kör hoj och läser på Sporthoj.com, tyvärr. :mad:

Du vet vad du måste göra :)
Skicka ett PM och säga att det vore kul att träffas när du kommer upp. Bjuda ut dig på en promenad runt Djurgården nån fin sommardag här i Sthlm eller hyr två cyklar och trampa runt för att få lite hojkänlsa :)

Du tycker det vore ett kul litet miniäventyr. Ni bestämmer en tid och plats och växlar telefonnummer.

Svårare än så behöver det inte vara. :tummenupp

Jag personligen tror inte på distansförhållanden dock, bara FYI :krama

Skicka ett PM och säga att det vore kul att träffas när du kommer upp. Bjuda ut dig på en promenad runt Djurgården nån fin sommardag här i Sthlm eller hyr två cyklar och trampa runt för att få lite hojkänlsa :)

Du tycker det vore ett kul litet miniäventyr. Ni bestämmer en tid och plats och växlar telefonnummer.

Svårare än så behöver det inte vara. :tummenupp

Jag personligen tror inte på distansförhållanden dock, bara FYI :krama

Hmm, det tror inte jag heller på, done that, been there och blivit en jäkla pessimist!

Hmm, det tror inte jag heller på, done that, been there och blivit en jäkla pessimist!

Häng med till 08-land när vi ska road trippa upp, kommer bli party och massa :ligga (om du vill) :D:rofl 15-18 juli :tummenupp

Ja det kanske jag ska göra! Någon som vill bli handledare för mig? så kan jag övningsköra upp :)

tror tyvärr inte det är någon av oss som haft kortet tillräckligt länge för att bli handledare, av dom som ska upp menar ja då.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman