Kärlekstrubbelstråden


Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.
 
Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

hur fan kan du komma hem 10.40 på morgonen o inte fått till det? :va
 
Näj, men vafan jag fick ju leta länge. :)

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?
 
amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla
 
Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla


haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)
 
Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)
 
Last edited:
haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Hahah. :D

Antagligen, men vafan, man måste ju göra lite dumheter ibland med. Behöver inte hyperragga alla dagar. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top