Kärlekstrubbelstråden

Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

hur fan kan du komma hem 10.40 på morgonen o inte fått till det? :va

Näj, men vafan jag fick ju leta länge. :)

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)

Last edited:
haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Hahah. :D

Antagligen, men vafan, man måste ju göra lite dumheter ibland med. Behöver inte hyperragga alla dagar. :)

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här