manglan
Ny medlem
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!![]()
Jag har inga diplom på massagekurser men har mjuka händer, massageolja hemma och älskar att vidröra en kvinnokropp med en fast rumpa![]()
Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....![]()
Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
![]()
![]()
Vem är hon? I never kiss and tellDu mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....![]()
Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
![]()
![]()
Haha! Mina händer är stenhårda!![]()
Vem är hon? I never kiss and tell
Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend!![]()
Hahahah jes pls ja tar soffan, ja tar med mig 7 väninnor oxå.
They are all my girls..., men du är också välkommenLåna ut ett par till mig.![]()
Låna ut ett par till mig.![]()
Då får du erbjuda dig sovplats till vår roadtrip.Står info i The Pink Ladies Mc forumet.
![]()
Liquid_shadow o shadow ska ordna SH/Roadtrip-fest när vi kommer upp, så det är bara att komma o skaka dom lurviga!![]()
Jaha, måste vi ordna förfest oxå så du inte leker svårtflörtad? Vi vill ha lättfotade killar.![]()
![]()
Nu bor jag "tyvärr" i förorten men några får väl plats här.![]()
Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!
Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats?![]()
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos migÅh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!![]()
Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"?
Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig![]()
![]()
Okej, men kan vi ha dig som ett nödfall?![]()
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig![]()
![]()
Snuskigt dyrt med garageplats innanför tullarna.
Hah. Det är fan första gången jag blir klassad som "ett nödfall".![]()
hahahh sorry, vill inte tränga oss på.men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln.
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT