manglan
Ny medlem
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!![]()
Jag har inga diplom på massagekurser men har mjuka händer, massageolja hemma och älskar att vidröra en kvinnokropp med en fast rumpa![]()

Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....![]()
Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
![]()
![]()


Vem är hon? I never kiss and tellDu mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....![]()
Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
![]()
![]()

Haha! Mina händer är stenhårda!![]()

Vem är hon? I never kiss and tell
Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend!![]()
Hahahah jes pls ja tar soffan, ja tar med mig 7 väninnor oxå.
They are all my girls..., men du är också välkommenLåna ut ett par till mig.![]()

Låna ut ett par till mig.![]()
Då får du erbjuda dig sovplats till vår roadtrip.Står info i The Pink Ladies Mc forumet.
![]()
Liquid_shadow o shadow ska ordna SH/Roadtrip-fest när vi kommer upp, så det är bara att komma o skaka dom lurviga!![]()
Jaha, måste vi ordna förfest oxå så du inte leker svårtflörtad? Vi vill ha lättfotade killar.![]()
![]()

Nu bor jag "tyvärr" i förorten men några får väl plats här.![]()


Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!
Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats?![]()

Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos migÅh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!![]()

Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"?
Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig![]()
![]()
Okej, men kan vi ha dig som ett nödfall?![]()

Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig![]()
![]()
Snuskigt dyrt med garageplats innanför tullarna.
Hah. Det är fan första gången jag blir klassad som "ett nödfall".![]()
men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln. 
hahahh sorry, vill inte tränga oss på.men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln.
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |