Kärlekstrubbelstråden

Min tanke var ju om jag delar med mig av dessa äckelpäckel känslorna så kanske de minskar litegranna... Tror du att det fungerade?! Nääää!!!!! Så jag tar tillbaka mitt hångel! ;)

hahahhaha ingen fara, ja vill helst hångla med en kille. :D:D

Haha, helt ärligt så vill jag det med, alltså hångla med DEN killen... *mumlar* Sorry Money honey... :D :D

hååååååååååååångla då!!! du vet att d inte är känslorna som är problemet?! Det är våra hjärnor, du har börjat TÄNKA! Sluta tänka o bara kör på!

problemen kommer förr eller senare så det är bara njuta så länge det går o pöka på! :D :D :D :tummenupp

hååååååååååååångla då!!! du vet att d inte är känslorna som är problemet?! Det är våra hjärnor, du har börjat TÄNKA! Sluta tänka o bara kör på!

problemen kommer förr eller senare så det är bara njuta så länge det går o pöka på! :D :D :D :tummenupp

Jag TÄNKER banne mig sitta här i mitt hörn och vänta tills "någon" tar 1:a steget... :surar :huvet

Om du kanske ställer dig upp och presenterar dig istället för att krypa runt på alla 4 och slickar tårna så kanske damerna inte flyr lika fort? :tuttar :arsele

Hahah, var ju det jag gjorde ju! :hihi

Kanske jag skulle testa krypa runt och slicka tår ist då? :näsblod

Gå til den lokala krogen, sup dig redlös och ställ dig vid utgång kl 01.45 ;)

Näh, skippa krogen och fara nykter till ett nattöppet gatukök nära krogen runt stängningsdags och flörta med aspackade brudar som inte har omdömet kvar funkar nog bättre. :)

Inte om man planerar att kila stadigt dock.... :näsblod

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma