Kärlekstrubbelstråden

Jag har inga diplom på massagekurser men har mjuka händer, massageolja hemma och älskar att vidröra en kvinnokropp med en fast rumpa :tungan

Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....:D :D Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand". :rofl :rofl
 
Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....:D :D Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand". :rofl :rofl
Vem är hon? I never kiss and tell ;)


Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend! :tungan
 
Haha! Mina händer är stenhårda!:brynad:brynad

Lagom är bra! :D :D:tungan

Vem är hon? I never kiss and tell ;)


Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend! :tungan

Nä, kanske inte du men hon. ;)

Hahahah jes pls ja tar soffan, ja tar med mig 7 väninnor oxå. :tummenupp:D

Träffa Stefan idag, vi kommer dela upp oss. Han kommer oxå få ha nån hos sig. :)
 
Last edited:
Låna ut ett par till mig. :mad:

Då får du erbjuda dig sovplats till vår roadtrip. :tummenupp Står info i The Pink Ladies Mc forumet. :)

Liquid_shadow o shadow ska ordna SH/Roadtrip-fest när vi kommer upp, så det är bara att komma o skaka dom lurviga! :tummenupp:D
 
Nu bor jag "tyvärr" i förorten men några får väl plats här. :fyllisar

Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa! :tummenupp

Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats? :va:tungan
 
Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa! :tummenupp

Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats? :va:tungan

Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"? :tuttar

Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.
 
Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"? :tuttar

Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.

hahahah kan tyvärr inte svara för dom andra. :D :D

D får plats iaf 6 hojar på en vanlig p-ruta. :tummenupp

Okej, men kan vi ha dig som ett nödfall? :D
 
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig :mad: :huvet

Okej, men Stefan bor hos sina päron va? Vi kan väl ha hojarna hos honom så får vi ta oss in o ut ur stan. Blir ju ändå uppdelade på ett eller annat sätt. Men det löser sig! :tummenupp Tack söta ni för ni ställer upp!

Snuskigt dyrt med garageplats innanför tullarna. :(



Hah. Det är fan första gången jag blir klassad som "ett nödfall". :crash

hahahh sorry, vill inte tränga oss på. :tungan men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln. :rofl
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top