Kärlekstrubbelstråden

Va inte så jäfla romantisk... Jag kan ju bli helt till mig! :Bugar :banana :tuttar

Haha, ja, jag får väl sållas till er, var ju 22år förra helgen :D

hahahaha!! jag är 28 år! men visst jag är oxå 22 egentligen. ;) :tungan

Haha, vilken pantertanterliga! :yoparty:banana:fyllisar Norman är nog lite orolig över Stockholmarnas hälsa om vi partajar ihop :rolleyes:

HA!! Vem bryr sig?? :rofl :rofl Tror nog det är tillräckligt med stake i 08 för att kunna hantera ett gäng med brudar! :tummenupp:tuttar:fyllisar

Kärleksbrev…

Jag tänkte att jag skulle skriva ett kärleksbrev, är det någon som har någon idé om hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta jättefånigt?

Jag tänkte att jag skulle skriva ett kärleksbrev, är det någon som har någon idé om hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta jättefånigt?

Ojsan! Där var det allvar! Längesen man hörde ens tankarna runt ett kärleksbrev :) :tummenupp

Men berätta from the bottom of your heart. Eller plagiera någon låttext, översätt och skippa upprepningarna i refrängen? ;)

Ojsan! Där var det allvar! Längesen man hörde ens tankarna runt ett kärleksbrev :) :tummenupp

Men berätta from the bottom of your heart. Eller plagiera någon låttext, översätt och skippa upprepningarna i refrängen? ;)

Jo, jag tänkte att jag skulle göra något udda (Sen att ingen har gjort så sedan 1982 gör inte så mycket:)). Om det sen går bra eller vet jag ju inte innan, men jag har ju inget att förlora på att pröva... Jag tänkte att jag skulle börja med en dikt som jag ärligen har stulit, men jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta... Men om vi säger så här: Om du var mottagare, hur skulle du vilja att det var formulerat, vad skulle du tycka var en höjdare?:)

Jo, jag tänkte att jag skulle göra något udda (Sen att ingen har gjort så sedan 1982 gör inte så mycket:)). Om det sen går bra eller vet jag ju inte innan, men jag har ju inget att förlora på att pröva... Jag tänkte att jag skulle börja med en dikt som jag ärligen har stulit, men jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta... Men om vi säger så här: Om du var mottagare, hur skulle du vilja att det var formulerat, vad skulle du tycka var en höjdare?:)

:confused: WTF! Var det där en pik? "Ingen har gjort det sen 1982?"

Nej, ledsen om du uppfattade det så, jag menade bara det inte var igår.:rodnar:(

Ja okej då, ursäkten godtages ;) (Råkar ju vara född 1982 :tungan)

Men gör det inte kaka på kaka, utan håll det enkelt där det på ditt språk/sätt förklarar dina känslor för donnan :) :tummenupp Själv är jag oerhört svag för Beyoncé´s "Halo" Lyssna på KENT´s "Chans" som kanske ger lite inspiration :)

Snabbt svar utan att gå in på innehåll:

Är hon attraherad av dig så kommer hon tycka det är urgulligt, säga till sina vänner vilken gullig kille du är, osv.

Är hon inte attraherad av dig så kommer hon tycka det är creepy.

So... vad har ni för relation?

Ja okej då, ursäkten godtages ;) (Råkar ju vara född 1982 :tungan)

:D Borde ha skrivit Dackefejden istället.:hihi:hihi

Men gör det inte kaka på kaka, utan håll det enkelt där det på ditt språk/sätt förklarar dina känslor för donnan :) :tummenupp Själv är jag oerhört svag för Beyoncé´s "Halo" Lyssna på KENT´s "Chans" som kanske ger lite inspiration :)

Kort och enkelt då med andra ord?:) Tack, jag får pröva det!:):tummenupp

Snabbt svar utan att gå in på innehåll:

Är hon attraherad av dig så kommer hon tycka det är urgulligt, säga till sina vänner vilken gullig kille du är, osv.

Är hon inte attraherad av dig så kommer hon tycka det är creepy.

So... vad har ni för relation?

Hmmm... Tänkte inte på att det kunde uppfattas som creepy...:huvet Men tack för inputten, det tål att tänkas på!:tummenupp:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman