Jag vill ut och åka hoj!

3120573 Du har verkligen färre hjärnceller än någon annan jag stött på nånsin. Den här symbolen <:tungan > brukar man använda i samband med något skämtsamt. Så du kan ju läsa första inlägget igen, och sen använda dina få hjärnceller ett litet tag, så kanske du förstår bättre.
Jaha, NU förstår jag.. du ville alltså att en ung & söt förmåga som har färre hjärnceller än dig skulle komma förbi så du kunde sitta bakpå och få leka viktipetter under körningen :va :D

3120586 Alla killar är idioter, tydligen, hmmm undrar hur många killar från sh som vill skjutsa Swish (trådskaparen) nu. :va

sledgehammer verkar då vara ruskigt intresserad med tanke på allt besvär han går igenom :D

Last edited:
Jaha, NU förstår jag.. du ville alltså att en ung & söt förmåga som har färre hjärnceller än dig skulle komma förbi så du kunde sitta bakpå och få leka viktipetter under körningen :va :D

sledgehammer verkar då vara ruskigt intresserad med tanke på allt besvär han går igenom :D

själv har jag inte märkt att det finns fler idiotiska killar än va det finns idiotiska tjejer.....
men allt handlar väl om hur man bemöter folk.

Ibland tycker jag lite synd om tjejerna här på SH. Swish hör ju till tjejerna som kör regelbundet och har egen hoj så att hon vill åka bakpå en dag ser jag inte som nåt konstigt. Jag hade t o m gnällt lite på killarna om det inte hade vart för att hon nämnde "ung och söt".

Alla killar räknar (vill ha) inte med att ha sex då dom ska skjutsa nån främmande tjej men hur många killar hade ställt upp på att åka några mil för att plocka upp nån främmande tjej som ser ut som skit?

Detta gäller för övrigt även relationen kill respektive tjejkompisar i mellan. Sällan man ser en läcker Brad Pitt snubbe vara kompis med en ful chey. Däremot är det inte ovanligt att man ser nån Jessica Alba donna knalla runt med en killpolare som ser ut som nåt man kört över några gånger.

Tjejer skall ha detta i åtanke då en kille tar kontakt och försöker lära känna tjejen. Killar är inte ute efter att skaffa sig tjejkompisar, det är nåt dom får nöja sig med då tjejen inte vill ligga :fakta.

Last edited:
3120614 Ibland tycker jag.....

Tjejer skall ha detta i åtanke då en kille tar kontakt och försöker lära känna tjejen. Killar är inte ute efter att skaffa sig tjejkompisar, det är nåt dom får nöja sig med då tjejen inte vill ligga :fakta.

Så du har massvis med tjejkompisar & är oskuld? :va :tungan

Ibland tycker jag lite synd om tjejerna här på SH. Swish hör ju till tjejerna som kör regelbundet och har egen hoj så att hon vill åka bakpå en dag ser jag inte som nåt konstigt. Jag hade t o m gnällt lite på killarna om det inte hade vart för att hon nämnde "ung och söt".

Alla killar räknar (vill ha) inte med att ha sex då dom ska skjutsa nån främmande tjej men hur många killar hade ställt upp på att åka några mil för att plocka upp nån främmande tjej som ser ut som skit?

Detta gäller för övrigt även relationen kill respektive tjejkompisar i mellan. Sällan man ser en läcker Brad Pitt snubbe vara kompis med en ful chey. Däremot är det inte ovanligt att man ser nån Jesica Alba donna knalla runt med en killpolare som ser ut som nåt man kört över några gånger.

Ung och söt var ju fortfarande en skämtgrej, hur många ggr ska jag behöva säga det? Om en kille skämtar lite här på Sh så är det jätteroligt, om en tjej gör det är hon bara ute efter att få sitta bakpå "och känna sej tuff". Jag tycker inte det är jätteroligt att åka bakpå, men har man inget att köra med själv, och begäret blir för stort, så är det ju mycket bättre än inget alls.
Att folk sen ska hoppa på en för att man faktiskt är intresserad av motorcyklar är ju bara irriterande.
Speedgirl: Du är bara störig, ge tillbaka mina kläder och hör aldrig av dej igen.

Så du har massvis med tjejkompisar & är oskuld? :va :tungan

Nej, det är svårt att bygga upp en vettig kompisrelation då man legat med varandra :tungan.

Jag har EN nära tjejkompis och henne håller jag hårt i, det har tagit oss 10 år att nå dit vi gjort idag.

Personligen så föredrar jag killkompisar då dom är allmänt roligare och mer lättsamma att umgås med men nåt undantag skadar inte.

3120630 Nej, det är svårt att bygga upp en vettig kompisrelation då man legat med varandra :tungan.

Jag har EN nära tjejkompis och henne håller jag hårt i, det har tagit oss 10 år att nå dit vi gjort idag.

Personligen så föredrar jag killkompisar då dom är allmänt roligare och mer lättsamma att umgås med men nåt undantag skadar inte.
WORD!!! :tummenupp

3120628 Ung och söt var ju fortfarande en skämtgrej, hur många ggr ska jag behöva säga det? Om en kille skämtar lite här på Sh så är det jätteroligt, om en tjej gör det är hon bara ute efter att få sitta bakpå "och känna sej tuff". Jag tycker inte det är jätteroligt att åka bakpå, men har man inget att köra med själv, och begäret blir för stort, så är det ju mycket bättre än inget alls.
Att folk sen ska hoppa på en för att man faktiskt är intresserad av motorcyklar är ju bara irriterande.
Speedgirl: Du är bara störig, ge tillbaka mina kläder och hör aldrig av dej igen.
Du kanske ska ta och skriva ett PM till Speedgirl och sen kanske du ska ta och fundera på hur seriöst du ska ta allt alla skriver, du verkar ju vara bitter...

Last edited:
Ung och söt var ju fortfarande en skämtgrej, hur många ggr ska jag behöva säga det? Om en kille skämtar lite här på Sh så är det jätteroligt, om en tjej gör det är hon bara ute efter att få sitta bakpå "och känna sej tuff". Jag tycker inte det är jätteroligt att åka bakpå, men har man inget att köra med själv, och begäret blir för stort, så är det ju mycket bättre än inget alls.

Jag var inte ute efter att klaga på dig :).

Om du får välja mellan att åka med en snygg kille eller en ful, vad väljer du då?
Jag vet att det var ett skämt men det ligger en viss sanning i det du skämtar om.

WORD!!! :tummenupp

Du kanske ska ta och skriva ett PM till Speedgirl och sen kanske du ska ta och fundera på hur seriöst du ska ta allt alla skriver, du verkar ju vara bitter...

Jag har skrivit pm till speedgirl, och jag blir bitter när folk håller på så här. Ägna er åt era egna liv i stället, vill jag åka hoj får jag väl göra det. Jag hade blivit glad om det kommit en gammal 50-årig tant som velat köra en sväng med mej också, bara hon körde på så man fick ut lite glädje av det, men nu skrev jag som jag skrev för att jag tyckte det var lite roligt. Att du inte tycker det är kul är ju en helt annan femma.

Jag var inte ute efter att klaga på dig :).

Om du får välja mellan att åka med en snygg kille eller en ful, vad väljer du då?
Jag vet att det var ett skämt men det ligger en viss sanning i det du skämtar om.

Nej, det var fel av mej att citera ditt inlägg med mitt svar, men men, nu är det gjort.

Jo, det är klart, men så länge han är trevlig tycker jag det väger tyngre än att han ser bra ut. Jag åker ju hellre med en kille som det går att konversera ordentligt med när man stannar, än med nåt rikspucko som bara står och tycker han är snygg!

hur gick det igentligen fick du åka nått?

Jadå, där dök upp en trevlig kille vid namn Rockern här på forumet, som körde en vända med mej. Han var t.o.m så snäll att han lät mej köra också! :tummenupp

Last edited:
bra juh =) förlåt med att tracka nån som har en söndrig hoj.. e inte det lite som att sparka på en som ligger? va utan hoj hela förra sommaren o det va inte skoj direkt...

3120642 Jag har skrivit pm till speedgirl, och jag blir bitter när folk håller på så här. Ägna er åt era egna liv i stället, vill jag åka hoj får jag väl göra det. Jag hade blivit glad om det kommit en gammal 50-årig tant som velat köra en sväng med mej också, bara hon körde på så man fick ut lite glädje av det, men nu skrev jag som jag skrev för att jag tyckte det var lite roligt. Att du inte tycker det är kul är ju en helt annan femma.
ehm :va :va

Du vet, det här är ett FORUM och DU skapade en TRÅD. Om man skriver öppet om något kan man inte komma och klaga sen för att folk läser och svarar...

Jag tycker det är otroligt roligt!!! :D:D:D

3120648 bra juh =) förlåt med att tracka nån som har en söndrig hoj.. e inte det lite som att sparka på en som ligger? va utan hoj hela förra sommaren o det va inte skoj direkt...
Är väl ingen som har trackat henne för att hon är utan hoj!!!!

Last edited:
bra juh =) förlåt med att tracka nån som har en söndrig hoj.. e inte det lite som att sparka på en som ligger? va utan hoj hela förra sommaren o det va inte skoj direkt...

Jo, det kan man ju tycka att det är, men vissa här på SH mår bra av att trycka ner andra.

Nej, det är verkligen inte roligt att vara utan hoj! Det kör väldigt många hojar förbi här, och varje gång jag hör någon som drar på ut ur byn får jag gåshud och abstinensen smyger sej på i en väldans fart!

Du vet, det här är ett FORUM och DU skapade en TRÅD. Om man skriver öppet om något kan man inte komma och klaga sen för att folk läser och svarar...

nä inte "för" att hon är utan hoj ... men "när"... =)

Kanske inte, men det var en enkel fråga, som gällde just för kvällen. Den kvällen är förbi för ett bra tag sen, alltså har jag redan fått min åktur. Och sist, men inte minst, det obligatoriska sexet som ALLTID ingår, när det är en tjej och en kille som umgås. För tjejer och killar kan inte umgås utan att ha sex.:huvet
Undrar hur det funkar när jag är ute och kör med alla de jag brukar köra med?Då är vi ca 15 st, varav jag, och ibland en till, är tjejer. Det kan ju bli lite jobbigt. :gnissla :näsblod

3120668 Kanske inte, men det var en enkel fråga, som gällde just för kvällen. Den kvällen är förbi för ett bra tag sen, alltså har jag redan fått min åktur. Och sist, men inte minst, det obligatoriska sexet som ALLTID ingår, när det är en tjej och en kille som umgås. För tjejer och killar kan inte umgås utan att ha sex.:huvet
Undrar hur det funkar när jag är ute och kör med alla de jag brukar köra med?Då är vi ca 15 st, varav jag, och ibland en till, är tjejer. Det kan ju bli lite jobbigt. :gnissla :näsblod
Usch vad fördomsfull du är! Har aldrig varit med om något sådant, men det kanske beror på tjejerna i ditt sammanhang isåfall....

Kan ju påpeka att det var du som var den av oss som började med att vara otrevlig och kalla den andra personen för en massa saker, det måste alltså betyda att DU är den som tycker om att trycka ner andra? :va

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden