Jag vill ut och åka hoj!

Jo, det är klart, men så länge han är trevlig tycker jag det väger tyngre än att han ser bra ut. Jag åker ju hellre med en kille som det går att konversera ordentligt med när man stannar, än med nåt rikspucko som bara står och tycker han är snygg!

Det var ju inte det jag frågade ;). Självklart går personligheten före vid ett tillfälle likt detta men vad händer om den snygga killen är lika vettig och trevlig som den fula? Självklart väljer du ju då den snygga av dom två, därav att ditt skämt inte var så kul :tungan.

Men jag ska inte tjata mer på dig. Schysst av Rockern att låta dig köra en sväng :tummenupp.

Usch vad fördomsfull du är! Har aldrig varit med om något sådant, men det kanske beror på tjejerna i ditt sammanhang isåfall....

Kan ju påpeka att det var du som var den av oss som började med att vara otrevlig och kalla den andra personen för en massa saker, det måste alltså betyda att DU är den som tycker om att trycka ner andra? :va

Ironi, ironi, ironi...

Slå upp ordet ironi, är du snäll.

Det var ju inte det jag frågade ;). Självklart går personligheten före vid ett tillfälle likt detta men vad händer om den snygga killen är lika vettig och trevlig som den fula? Självklart väljer du ju då den snygga av dom två, därav att ditt skämt inte var så kul :tungan.

Men jag ska inte tjata mer på dig. Schysst av Rockern att låta dig köra en sväng :tummenupp.

Jag fattar vad du menar, men jag är ganska öppen av mej, och hade nog inte valt den ena framför den andra.
Jag var ju inte ute efter något annat än att åka, så hade jag känt killarna hade jag i så fall valt vem jag skulle åka med efter hur de körde.
Men som sagt, nu dök det upp en väldigt trevlig kille som t.o.m lånade ut hojen till mej. Bättre kan det ju inte bli! :)

Har för få hjärnceller för att kunna använda en ordbok... det har du ju redan påpekat!

Ja just det. Sorry.

Sanslöst kul! Hoppa in i garaget o gör en bedömning :gnissla

Jag tippar på kawan, den är nog rymligare än djurtransporten! :tummenupp

Last edited:

Jadå, där dök upp en trevlig kille vid namn Rockern här på forumet, som körde en vända med mej. Han var t.o.m så snäll att han lät mej köra också! :tummenupp

Jahaaaa, deeet gamla tricket! Med det vill man signalera att man visst ser kvinnor som jämlikar och att man litar på deras förmåga att framföra motorfordon. Det är ett ganska desperat sätt att få ligga, men det slår sällan fel å andra sidan.

Edit: För övrigt finns det en formel för hur kvinnor ska väga. Längd i cm minus 110 ger (en väldigt generöst tilltagen, förvisso) tillåten maxvikt i kilo.

Jahaaaa, deeet gamla tricket! Med det vill man signalera att man visst ser kvinnor som jämlikar och att man litar på deras förmåga att framföra motorfordon. Det är ett ganska desperat sätt att få ligga, men det slår sällan fel å andra sidan.

hahaha, det var det fånigaste jag läst på länge... Är det så du gör undrar jag då?

Ähh, nu tycker jag att du överdriver lite, alla är inte idioter.
Arrogant, glömsk och allmänt dryg kan jag köpa, men inte fan är man en idiot :D

Nej okej, du har rätt. Alla är inte idioter, men en vädigt stor del är det!
Men man ska inte dra alla över en kam!

Jodå, lite måste man få generalisera :tummenupp

Hoppas du får ordning på hojproblemet så att du kan åka själv snart! :banana

Jodå, lite måste man få generalisera :tummenupp

Hoppas du får ordning på hojproblemet så att du kan åka själv snart! :banana

Tack!

Hojen är skrotad tyvärr, och jag ska åka till Australien för pengarna! Men det blir en ny hoj igen när jag kommer hem till Sweden :) Så då slipper jag åka bakpå :)

BTW Swish......inte jag som har dina kläder och inte jag som lånat dem.
Jag skulle bara köra hem till dig med dem för att vara snäll men efter att du varit så jäkla kort mot mig i ditt sista sms så tänkte jag faktiskt skita i att lämna dem. INTE MIN BUSINESS!!
ta de med marcus istället

ojsan hoppsan... tåls det inte skämt här på SH? :D
Jag tror "Taurus" bara e putt för att han inte kunde köra runt på dig (OBS; SKÄMT)
Lugn nu , klart flickor måste få be om skjuts, be kan man väl alltid...sen är det väl upp till föraren om han vill ha nån passagerare...väl?:D

Edit: För övrigt finns det en formel för hur kvinnor ska väga. Längd i cm minus 110 ger (en väldigt generöst tilltagen, förvisso) tillåten maxvikt i kilo.

Det här var nog det bästa du sagt på länge.
1) Det är din metod ja, andra kanske inte använder sej av samma metod som du.
2) Så du menar att jag är tjock? ÖM punkt hos tjejer.....:mad:

3120800 ojsan hoppsan... tåls det inte skämt här på SH? :D
Jag tror "Taurus" bara e putt för att han inte kunde köra runt på dig (OBS; SKÄMT)
Lugn nu , klart flickor måste få be om skjuts, be kan man väl alltid...sen är det väl upp till föraren om han vill ha nån passagerare...väl?:D
Gissa varför jag har två-sitscuts men inga pinnar bak... *ledsen, har inga pinnnar*

Ok, jag har inte krashat, inte min grej...

Men jag har SÅLT hojjen :gråta

...men inte fan vill jag åka bakpå för det :huvet :huvet :huvet :huvet ...hur kan man, frivilligt, lägga sitt liv i någon okänd snubbes händer? som kanske varken kan köra eller ha risker i åtanke?

no offence, men jag begriper mig inte på alla hoj-bitchez som hänger på snubbar som en slags ryggsäck, ofta tom utan propert skydd i form av skinnställ eller platta. bara åker med för att det är tufft & spännande.....medan killen, till 99,9% av fallen förväntar sig sex. Så är det.

Och hur kul är det att åka med skjuts? ..hojjen känns slö som fan, man riskerar inte bara sitt -utan en annans liv därtill. Inte gör man det utan att förvänta sig lite mutta frammåt småtimmarna..för allt besvär.

Sen tigger dom jävlarna gratis käk på donken ochså...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla