Jag vill ut och åka hoj!

3117984 ja, det kom en bil mitt på vägen, så vi fick inte riktigt plats då jag låg ner ganska mycket och vägen var smal. Så jag väjde, och då släppte framhjulet, så vi landade i diket, jag och Lovely.

Så bra! :):tuttar
AJ fan, men du verkar ha klarat dig dock, synd när vi äntligen hade fått in en tjej i TL träsket.

Ok, jag har inte krashat, inte min grej...

Men jag har SÅLT hojjen :gråta

...men inte fan vill jag åka bakpå för det :huvet :huvet :huvet :huvet ...hur kan man, frivilligt, lägga sitt liv i någon okänd snubbes händer? som kanske varken kan köra eller ha risker i åtanke?

no offence, men jag begriper mig inte på alla hoj-bitchez som hänger på snubbar som en slags ryggsäck, ofta tom utan propert skydd i form av skinnställ eller platta. bara åker med för att det är tufft & spännande.....medan killen, till 99,9% av fallen förväntar sig sex. Så är det.

Och hur kul är det att åka med skjuts? ..hojjen känns slö som fan, man riskerar inte bara sitt -utan en annans liv därtill. Inte gör man det utan att förvänta sig lite mutta frammåt småtimmarna..för allt besvär.

Ehm?

Jag har komplett skyddsutrustning på.
Jag tycker inte det är "tufft och spännande" att åka hoj, har ju för fan kört själv i flera år, och åkt hoj sen jag var 7, så det kom jag över för ett bra tag sen.
Hur slö hojen känns med passagerare beror ju faktiskt en hel del på vikten på klumpen där bak. Jag väger knappast lika mycket som du.

AJ fan, men du verkar ha klarat dig dock, synd när vi äntligen hade fått in en tjej i TL träsket.

Det blir en ny när jag kommer hem från Australien, en TLS, inget annat. Ska bara få ihop pengar också, tror inte jag kommer va så rik när jag kommer tillbaka!

Last edited:
Ehm?

Det blir en ny när jag kommer hem från Australien, en TLS, inget annat. Ska bara få ihop pengar också, tror inte jag kommer va så rik när jag kommer tillbaka!

Ammen ... du får ju spara och så tar du med dig lite exotiska ormar hem som du värmer i micron tills de parar sig och så säljer du ungarna ... perfekt sidoinkomst :)

Ammen ... du får ju spara och så tar du med dig lite exotiska ormar hem som du värmer i micron tills de parar sig och så säljer du ungarna ... perfekt sidoinkomst :)

Ja, det var också en variant!

Aja, ska nog kunna ordna fram pengar till en ny hoj! Kan ju sälja bilen i värsta fall, då har jag råd med en TLS :)

Aja, ska nog kunna ordna fram pengar till en ny hoj! Kan ju sälja bilen i värsta fall, då har jag råd med en TLS :)

Bil behöver du ju inte som förstaval :) Om det är skitväder så går det väl bussar i trakten av Hjularöd och Västerstad :tungan

Bil behöver du ju inte som förstaval :) Om det är skitväder så går det väl bussar i trakten av Hjularöd och Västerstad :tungan

Jag bor i Harlösa numera, och här går faktiskt ca 5 bussar om dagen! :tummenupp :rolleyes:

Dessutom tycker jag om min Silverpärla :)

Jag bor i Harlösa numera, och här går faktiskt ca 5 bussar om dagen! :tummenupp :rolleyes:

Åt rätt håll? :)

Annars kan du ju lurva bort till regementet i Revinge och lifta med bassarna :tummenupp

Vadå vill krascha...
Brukar du umgås med personer som vill krascha ?
Har jag missat något fullständigt fundamentalt inom mc körningen ?
Ur http://www.lysator.liu.se/~padrone/kom/lyslys.html:
Ironi för Björne-generationen
Det sägs att dagens ungdom, de som är födda på 80-talet, inte förstår ironi lika bra som de lite äldre, till exempel de som är födda på 60-talet. De är den o-ironiska generationen, uppväxta med den självklara ärligheten i Björnes Magasin, och de tolkar allting bokstavligt.

...men inte fan vill jag åka bakpå för det :huvet :huvet :huvet :huvet ...hur kan man, frivilligt, lägga sitt liv i någon okänd snubbes händer? som kanske varken kan köra eller ha risker i åtanke?

no offence, men jag begriper mig inte på alla hoj-bitchez som hänger på snubbar som en slags ryggsäck, ofta tom utan propert skydd i form av skinnställ eller platta. bara åker med för att det är tufft & spännande.....medan killen, till 99,9% av fallen förväntar sig sex. Så är det.

Och hur kul är det att åka med skjuts? ..hojjen känns slö som fan, man riskerar inte bara sitt -utan en annans liv därtill. Inte gör man det utan att förvänta sig lite mutta frammåt småtimmarna..för allt besvär.

förstår att du inte vill åka bakpå :skrämd...

Vikt och längd, tack. Så jag vet om jag ska ta
kawan eller djurtransporten.

Last edited:
HAHAHAHAHAHAHA!!!

Säger hon som drog igång en tråd för att en "ung och söt förmåga" skulle komma förbi!

:rofl :rofl

www.blogg.se <-- nått för dig för du verkar ju skriva ditt livs historia där! :D

Men micke! vad arg du låter,va e d som tynger dig min vän:D :D :D :D

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Säger hon som drog igång en tråd för att en "ung och söt förmåga" skulle komma förbi!

:rofl :rofl

www.blogg.se <-- nått för dig för du verkar ju skriva ditt livs historia där! :D

Du har verkligen färre hjärnceller än någon annan jag stött på nånsin. Den här symbolen <:tungan > brukar man använda i samband med något skämtsamt. Så du kan ju läsa första inlägget igen, och sen använda dina få hjärnceller ett litet tag, så kanske du förstår bättre.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla