Jag vill ut och åka hoj!

nej jag har en slyna...men jag har schasat runt alla andra slynor som man ser på bilder, å som delar säng med halva sh..."without condom" undra hur många är som e buksvågrar, bärandes på samma virus :zpy

-nämner inga namn...

jag va iaf en av de första, å dicken visade sig vara clean "såhär i efterhand", men alla 67 efter mig borde kolla sig.. www.rfsu.se :3freak :fakta

Ähh, sluta gnäll! Du fick ju ligga :tummenupp.

Ähh, sluta gnäll! Du fick ju ligga :tummenupp.

Ligga, kan te sig som en mängd choklad i konsumtion... vi snackar, fri-göra endorfiner!

man ska inte haka upp sig på det, affärn är full av cacao! Somardagar, med lagom moln-"sken" & svalka, med en hoj på bulten and grusfritt, e oslagbart, de kommer inget kn*ull i närheten av, sorry girls....

:huvet

Måste bara flika in en liten fråga ; Om nu en lycklig kille / tjej skulle få ligga lite tack vare SH, vore det nåt fel eller ?

För tusan knip igen med alla kommentarer om desperation, vänta ett tag å fråga sedan hur det gick, och framför då eventuella gratulationer .

Om det nu var ett ragg läge så är det ju skittaskigt och sabba det för dom ...

Ligga, kan te sig som en mängd choklad i konsumtion... vi snackar, fri-göra endorfiner!

man ska inte haka upp sig på det, affärn är full av cacao! Somardagar, med lagom moln-"sken" & svalka, med en hoj på bulten and grusfritt, e oslagbart, de kommer inget kn*ull i närheten av, sorry girls....

:huvet

Undrar om det är jag som inte kan köra hoj eller om det är du som inte har haft tillräckligt bra sex? :tuttar

Oj!
Det finns alltså folk i harlösa?
Har åkt igenom Harlösa säkert 100 gånger och aldrig sett en människa ute på gatorna :D

Hoppas alla fick sina ligg/hamburgare/könssjukdommar/hojturer och kläder, annars tycker jag fan synd om er. Hoppas att vissa halkat av under sommaren, skulle kunna förklarar en del inlägg. Ev; ni är inte från en vettig del av landet.:tungan

Fan vad jag ska sluta köra motard, då får man ju aldrig ligga. Är rätt sugen på en GSXR750 :slicka
Klart du ska ha en GSXR750! Förutom att den är 'The original hooligan' så är vi 750R-ägare bland de trevligaste av hojåkare. Se på Rockern som ställde upp direkt!:tummenupp

Själv kan jag slå mig på bröstet lite också eftersom jag lånat ut min 750 till mina sporthojslösa kamrater hela sommaren mot att de tankat den efteråt. Ingen behövde ligga med mig, varken killar eller tjejer :D och inget tjafs om tungt på bönpallen blev det heller då jag åkte före på literhojen.

Så mina 5 cent:
Ganska få människor är idioter både bland killar och tjejer. Vill man åka hoj så händer det att det finns nån vänlig själ som ställer upp och skjutsar eller tom lånar ut en cykel.
Hade Swish bott här i krokarna hade jag säkerligen lånat ut extrahojen, märket är ju rätt även om cylinderantalet kanske är för högt för att va perfekt för henne ;) Jag tycker att det är bra mycket roligare med sällskap ned för krokvägarna än att åka själv, framförallt om man är jämnsnabba och Swish verkar ju ha kört ett tag.

Sen är det givetvis fritt fram att diskutera om en sån gest är raggning eller ej. Detta är ju ett forum och det är upp till var och en här om man vill framstå som en gentleman (Rockern) eller som en idiot (inga namn, men ironin är inte alltid uppenbar i text och då är det lätt att framstå sån)

Detta är heller inget raggningsförsök då jag har mitt :tuttar på det torra och är mer än nöjd. Detta är mer en :pannkyss till er alla!

Haha, lever denna traden fortfarande..? Vad roligt...! :D

mupp skön tråd;) nu satan ska det bombas..

ps ska verkligen handtaget på en ny gixxer k7a 1000 floppa av när man kör i 237???????

hmm, kändes rätt jobbigti svängen;/

ps finns det någon tjej på ca 22 som vill dejta o i stort sätt gå rakt på sak? äta glass...

pss: pizzabagarn på sport hoj gillar tysk hård porr om det e någon som undrar

mupp skön tråd;) nu satan ska det bombas..

ps ska verkligen handtaget på en ny gixxer k7a 1000 floppa av när man kör i 237???????

hmm, kändes rätt jobbigti svängen;/

ps finns det någon tjej på ca 22 som vill dejta o i stort sätt gå rakt på sak? äta glass...

pss: pizzabagarn på sport hoj gillar tysk hård porr om det e någon som undrar

ำEeeeehh? Det var nog det omognaste jag last pa sh nansin, och har skrivs mycket omoget!

nej jag har en slyna...men jag har schasat runt alla andra slynor som man ser på bilder, å som delar säng med halva sh..."without condom" undra hur många är som e buksvågrar, bärandes på samma virus :zpy

-nämner inga namn...

jag va iaf en av de första, å dicken visade sig vara clean "såhär i efterhand", men alla 67 efter mig borde kolla sig.. www.rfsu.se :3freak :fakta

Hahaha, jag gillar verkligen shargongen(stavning?) i dinna inlägg :D

Det stavas jargong och dina :D :fakta men vi förstod vad du menade :pannkyss

Det finns såna som gillar att åka bakpå riktigt fort och ligger ofta utan att va kinkiga. De måste inte vara fula heller :D Är du inte nöjd så byt:tuttar ;)

Haha, jamen det var ju precis det jag ville veta, satt här i flera minuter och kunde faktiskt inte få fram i bokstäver hur fan ordet stavades(eller ja, en halv minut iaf) och inte kom jag på nån synonym heller. thanks mate! :pannkyss

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla