Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du får välja mellan att åka med en snygg kille eller en ful, vad väljer du då?
Det ser man ju iallafall inte när man har full utrustning på sig så det kvittar då ju.
Och hon sökte inte efter in kille, hon sökte någon att skjussa henne lite ju bara.
Usch vad fördomsfull du är! Har aldrig varit med om något sådant, men det kanske beror på tjejerna i ditt sammanhang isåfall....
Kan ju påpeka att det var du som var den av oss som började med att vara otrevlig och kalla den andra personen för en massa saker, det måste alltså betyda att DU är den som tycker om att trycka ner andra?![]()
Du kanske vill ha skjuts... nånstans?
Och du har läst hela tråden?3121580Jag har träffats swish och hon va VÄLDIGT trevlig och tyckte det va roligt att man hade en tjej man kunde snacka med när man stannade till.
Jag åker tåg ner till Malmö för att åka hoj med killen så nopp, väntar tills nästa gång istället.![]()
![]()
Jag har träffats swish och hon va VÄLDIGT trevlig och tyckte det va roligt att man hade en tjej man kunde snacka med när man stannade till.
Jag åker tåg ner till Malmö för att åka hoj med killen så nopp, väntar tills nästa gång istället.![]()
![]()
Ja du menar på samma sätt som Swish, ALLA KILLAR ÄR IDIOTER?3121340Varför skriver man inlägg om man inte har nått att komma med, inte undra på varför vissa tjejer säger att det inte går att disskutera med vissa killar.
Har själv skjutsat en del tjejer och tycker det är rätt skoj bara de inte är längre än mig själv. Är bara att man förklara hur de ska sitta på hojen när man bromsar och svänger. Å inte fan är det första man tänker på att man ska ligga med de som åker med en(tjej kompisar finns). Om det nu skulle finnas en intresse från bådas håll så varför inte, finns knappt något bättre.
Tarasus ta och tona ner lite(om du nu är seriös i det du skriver), nya mattias lr.
Det ser man ju iallafall inte när man har full utrustning på sig så det kvittar då ju.
Och hon sökte inte efter in kille, hon sökte någon att skjussa henne lite ju bara.
Du liksom Swish svarar ju inte på frågan. Säg att dom två grabbarna åker i badbyxor då, vem väljer du att sitta bakom?
Våga inte säga att du tänker minsann inte åka med någon som bara har badbyxor på sig.
Jag väljer ingen, har personlig chafför![]()
![]()
Ja du menar på samma sätt som Swish, ALLA KILLAR ÄR IDIOTER?
Jag har inte skrivit ett seriöst inlägg i denna tråd, har inte heller sagt att alla tjejer i kortkort är horor heller.. så peka ditt finger på trådstartaren istället om du ska vara moraltant för där har du klåparen nummer ett!
Jahaaaa, deeet gamla tricket! Med det vill man signalera att man visst ser kvinnor som jämlikar och att man litar på deras förmåga att framföra motorfordon. Det är ett ganska desperat sätt att få ligga, men det slår sällan fel å andra sidan.
Fan vad jag ska sluta köra motard, då får man ju aldrig ligga. Är rätt sugen på en GSXR750![]()
3122030Nee förstog nästan det men jag förstår inte varför man behöver skriva dessa oseriösa inlägg då(menar inte att du är den enda som har gjort det, det vimlar av sånt på SH). Äää skit samma blir ju lite fart på forumet ialf
Vad är det jag hör för dummheter...köpa sporthoj för att få ligga..????
![]()
Får du inte ligga för att du kör motard kanske det inte beror på hojen![]()
![]()
![]()
![]()
Men...... för att d där med vibrationerna ska funka,så ska ju tjejen sitta på hojen,inte du juJag tog körkortet för att få till det lite oftare, men har fortfarande inte lyckats. Åker på massa träffar runt om i Stockholm men ingen lycka där heller. Jag tänkte att motarden vibrerar en hel del och att det skulle göra halva jobbet åt mig, men har fortfarande inte lyckats hitta någon som vill åka med.
Jag tog körkortet för att få till det lite oftare, men har fortfarande inte lyckats. Åker på massa träffar runt om i Stockholm men ingen lycka där heller. Jag tänkte att motarden vibrerar en hel del och att det skulle göra halva jobbet åt mig, men har fortfarande inte lyckats hitta någon som vill åka med.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |