Jag vill ut och åka hoj!

Jag vill okså köra hoj, men jag får snällt vänta tills mina motordelar o fram hjulet kommer, då blir de åka av :P hehehehhe

Om du får välja mellan att åka med en snygg kille eller en ful, vad väljer du då?

Det ser man ju iallafall inte när man har full utrustning på sig så det kvittar då ju.

Och hon sökte inte efter in kille, hon sökte någon att skjussa henne lite ju bara.

Det ser man ju iallafall inte när man har full utrustning på sig så det kvittar då ju.

Och hon sökte inte efter in kille, hon sökte någon att skjussa henne lite ju bara.

Du kanske vill ha skjuts... nånstans?

Usch vad fördomsfull du är! Har aldrig varit med om något sådant, men det kanske beror på tjejerna i ditt sammanhang isåfall....

Kan ju påpeka att det var du som var den av oss som började med att vara otrevlig och kalla den andra personen för en massa saker, det måste alltså betyda att DU är den som tycker om att trycka ner andra? :va

Jag har träffats swish och hon va VÄLDIGT trevlig och tyckte det va roligt att man hade en tjej man kunde snacka med när man stannade till.

Du kanske vill ha skjuts... nånstans?

Jag åker tåg ner till Malmö för att åka hoj med killen så nopp, väntar tills nästa gång istället. :D :)

Last edited:
3121580 Jag har träffats swish och hon va VÄLDIGT trevlig och tyckte det va roligt att man hade en tjej man kunde snacka med när man stannade till.

Jag åker tåg ner till Malmö för att åka hoj med killen så nopp, väntar tills nästa gång istället. :D :)
Och du har läst hela tråden? :va

Jag har träffats swish och hon va VÄLDIGT trevlig och tyckte det va roligt att man hade en tjej man kunde snacka med när man stannade till.

:näsblod :)

3121340 Varför skriver man inlägg om man inte har nått att komma med, inte undra på varför vissa tjejer säger att det inte går att disskutera med vissa killar.

Har själv skjutsat en del tjejer och tycker det är rätt skoj bara de inte är längre än mig själv. Är bara att man förklara hur de ska sitta på hojen när man bromsar och svänger. Å inte fan är det första man tänker på att man ska ligga med de som åker med en(tjej kompisar finns). Om det nu skulle finnas en intresse från bådas håll så varför inte, finns knappt något bättre.

Tarasus ta och tona ner lite(om du nu är seriös i det du skriver), nya mattias lr.
Ja du menar på samma sätt som Swish, ALLA KILLAR ÄR IDIOTER? :va
Jag har inte skrivit ett seriöst inlägg i denna tråd, har inte heller sagt att alla tjejer i kortkort är horor heller.. så peka ditt finger på trådstartaren istället om du ska vara moraltant för där har du klåparen nummer ett!

Du liksom Swish svarar ju inte på frågan. Säg att dom två grabbarna åker i badbyxor då, vem väljer du att sitta bakom?

Våga inte säga att du tänker minsann inte åka med någon som bara har badbyxor på sig :mad:.

Jösses vilket liv. Tyckte det var väldigt uppenbart att det fanns en god portion glimt i ögat i första inlägget, men vissa måste alltid läsa allt så bokstavligt, och spy ut sin egen bitterhet i sådana här trådar.

Klart att det alltid är trevligt att träffa unga, söta och trevliga personer av motsatt kön, och känns det rätt så kan man förstås med fördel även ha sex, men att det skulle vara underförstått för att man skjutsar någon är väl ändå en rätt extrem åsikt?

Du liksom Swish svarar ju inte på frågan. Säg att dom två grabbarna åker i badbyxor då, vem väljer du att sitta bakom?

Våga inte säga att du tänker minsann inte åka med någon som bara har badbyxor på sig :mad:.

Jag väljer ingen, har personlig chafför :yoparty :D

Last edited:
Jag väljer ingen, har personlig chafför :yoparty :D

Ok, prinsen din kör in i ett träd och kan inte köra dig på 3 månader. Vem väljer du då? Vägrar du att åka med någon av killarna så blåser nån skallen av dig.

Sorry att jag ältar samma fråga men jag får ju för fan inga svar, jefla cheyer till att vara jobbiga :gnissla.

Ja du menar på samma sätt som Swish, ALLA KILLAR ÄR IDIOTER? :va
Jag har inte skrivit ett seriöst inlägg i denna tråd, har inte heller sagt att alla tjejer i kortkort är horor heller.. så peka ditt finger på trådstartaren istället om du ska vara moraltant för där har du klåparen nummer ett!

Nee förstog nästan det men jag förstår inte varför man behöver skriva dessa oseriösa inlägg då(menar inte att du är den enda som har gjort det, det vimlar av sånt på SH). Äää skit samma blir ju lite fart på forumet ialf

Fan vad jag ska sluta köra motard, då får man ju aldrig ligga. Är rätt sugen på en GSXR750 :slicka

Vad är det jag hör för dummheter...:dummer köpa sporthoj för att få ligga..????:tuttar
Får du inte ligga för att du kör motard kanske det inte beror på hojen :va
:arsele :D :blah

3122030 Nee förstog nästan det men jag förstår inte varför man behöver skriva dessa oseriösa inlägg då(menar inte att du är den enda som har gjort det, det vimlar av sånt på SH). Äää skit samma blir ju lite fart på forumet ialf
:hojraket

Vad är det jag hör för dummheter...:dummer köpa sporthoj för att få ligga..????:tuttar
Får du inte ligga för att du kör motard kanske det inte beror på hojen :va
:arsele :D :blah

Jag tog körkortet för att få till det lite oftare, men har fortfarande inte lyckats. Åker på massa träffar runt om i Stockholm men ingen lycka där heller. Jag tänkte att motarden vibrerar en hel del och att det skulle göra halva jobbet åt mig, men har fortfarande inte lyckats hitta någon som vill åka med.

Jag tog körkortet för att få till det lite oftare, men har fortfarande inte lyckats. Åker på massa träffar runt om i Stockholm men ingen lycka där heller. Jag tänkte att motarden vibrerar en hel del och att det skulle göra halva jobbet åt mig, men har fortfarande inte lyckats hitta någon som vill åka med.
Men...... för att d där med vibrationerna ska funka,så ska ju tjejen sitta på hojen,inte du ju :D :D :D :D :D

:D Då har du åkt förlite med Motard maffian i så fall :tuttar
och så måste du uuuiiila på alla ställen som går på...inne i stan är perfekt... :yoparty :D

För att hålla sig lite till ämnet, så tycker trådskaparen gör rätt i att hitta små pojkar som kan skjutsa runt henne på plastraketen när hennes hoj är nere.
Jag funderar själv på att kolla med lite brudar här på SH som kan skjutsa runt mig ibland när man fått nog av avdomnade fingrar och tår. Mitt tredje ben tycker heller inte om att åka motorväg. När den jeveln säger ifrån så är det bäst att lyssna... Avdomnad Petter! Ouch!

So ladies, give me a call ;)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...