Jag vill ut och åka hoj!

Hahaha! Vad är detta?? Köp en egen hoj snåljävlar! Typiskt kvinnor :D

Andreas, jag håller med: Jag DÖR!

Förresten om det finns någon hårig kille som kan tänkas åka med lilla mig (2 m/100 pannor) och mysa på vägarna i tajt schinnställ så är jag sååååååå på!

Nä, jag ger mig. Ledsen om någon tog illa upp. Vad ska jag säga? Jag är ett riktigt as.

DU! jag har egen hoj! så jag faller inte under din kam iallafall...:tungan

Hahaha! Vad är detta?? Köp en egen hoj snåljävlar! Typiskt kvinnor :D

Andreas, jag håller med: Jag DÖR!

Förresten om det finns någon hårig kille som kan tänkas åka med lilla mig (2 m/100 pannor) och mysa på vägarna i tajt schinnställ så är jag sååååååå på!

Nä, jag ger mig. Ledsen om någon tog illa upp. Vad ska jag säga? Jag är ett riktigt as.

Är hojen sönder så är den, finns faktiskt inte så mycket att göra åt det.
SpeedGirl: Gå och lägg dej.

Ja en midsommar med den kransen...:tuttar suck..

sorry man blir så efter 35..:fatta!

Laga ruskan och kör som en galning. Det gör jag.

Vem här på forumet hade den ursköna signaturen "skjutsa på hoj är som att gå på krogen med föräldrarna."? Den var kul.

Haha, bäst utav allt är att det är inte vilken hojåkare som efterfrågas utan UNGA SÖTA TALANGER... sen när blev SH ett matchmaking forum? Klart som fan att man kan träffa nån men seriöst, ta det via PM isåfall, det gör jag :slicka :jisses ;) :bow :dummer :dummer

Haha, bäst utav allt är att det är inte vilken hojåkare som efterfrågas utan UNGA SÖTA TALANGER... sen när blev SH ett matchmaking forum? Klart som fan att man kan träffa nån men seriöst, ta det via PM isåfall, det gör jag :slicka :jisses ;) :bow :dummer :dummer

ÄÄH!! va fan.. det e väl mysigt o ha en på bönpallen och man vill ha lite sött sällskap! speciellt om tjejjen i fråga faktiskt VILL sitta där :) .. kan ju inte bli bättre.. jag e på , får väl helt enkelt göra en "liten" roadtrip ner.. duger en TILLER?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla