Ja ska börja träna aerobics!

Så jävla löjligt!!

Som om man någon skulle vara klädd så eller hålla på på det sättet. :mad:

//Camilla,
Willes sambo som inte kunde vara tyst.

Har man en sån där liggandes på mage i garaget så behöver man inget skruvstäd.

Wille skrev:
Så jävla löjligt!!

Som om man någon skulle vara klädd så eller hålla på på det sättet. :mad:

//Camilla,
Willes sambo som inte kunde vara tyst.
Jag hoppas du blir lika upprörd när ngn snubbe står och posar utan tröja i tv eller annan media? :va
Jag tror att dom flesta sunda människor redan förstår att detta passet var fiktivt.
Jag själv tyckte det var trevligt och ROLIGT att kolla på :hihi
//Tobbe som inte kunde hålla tyst......

"Jag hoppas du blir lika upprörd när ngn snubbe står och posar utan tröja i tv eller annan media?
Jag tror att dom flesta sunda människor redan förstår att detta passet var fiktivt.
Jag själv tyckte det var trevligt och ROLIGT att kolla på
//Tobbe som inte kunde hålla tyst......"

Ja det blir jag faktiskt, men trots det så tvivlar jag på tjejer skulle komma med lika omogna kommentarer som män, om det nu varit män istället för kvinnor i videon.
Jag tyckte det var så roligt att jag inte skrattade en enda gång.
Trevligt?.. :confused:

Ja jag är en riktig moralkärring och tycker det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss' som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet. :fatta!

//
Camilla

Välkommen till verkligheten :rolleyes:

Wille skrev:
Ja jag är en riktig moralkärring och tycker det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss' som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet.

//
Camilla

Wille skrev:
"Jag hoppas du blir lika upprörd när ngn snubbe står och posar utan tröja i tv eller annan media?

Ja det blir jag faktiskt, men trots det så tvivlar jag på tjejer skulle komma med lika omogna kommentarer som män, om det nu varit män istället för kvinnor i videon.

Ja jag är en riktig moralkärring och tycker det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss' som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet. :fatta!

//
Camilla

Är väl tjejerna som är blåsta som ställer upp på det, eller? :7peta
Ingen tvingar dem att vara med i en sådan video.

Sen att det är en skitlåt hör ju inte hemma här :rolleyes:

Wille skrev:

//
Camilla
Ja ja... men ta upp detta i en annan tråd.
//Tobbe

Allt är mäns fel. Det har det alltid varit o kommer alltid att vara

Haha, de va den fulaste video jag någonsin sett, o string-badräkt va inte så jävla snyggt de heller! Fast låten va bra tyckte jag!

/ Hannes

En annan tolkning av filmklippet kunde ju vara: Det är förskräckligt synd om killen som har blivit inlurad av ett gäng hormonstinna rödstrumpor som är så jävla höga på deras egna villfarelser om hur det ska gå till att konvertera samhället till ultrafeministiskt så att dom har klätt ut sig till aerobicutövare bara för att förnedra honom. Det är alltså han som blir bortgjord och utnyttjad. Hemskt!

Hehehe, försöker få brorsan att starta upp en klass med stripp-gympa på hans gym, det kanske skulle passa dig? :D

Om ni vill bli rikigt övertygade om att ni verkligen ska börja på aerobics så ska ni först ladda ner (läs köpa..) "Eric Prydz - Call on me". Det är en musikvideo för er som inte hajjade, och ni kommer INTE bli besvikna.

Ett fjong äro oundvikligt :) :tuttar

thopa skrev:
Om ni vill bli rikigt övertygade om att ni verkligen ska börja på aerobics så ska ni först ladda ner (läs köpa..) "Eric Prydz - Call on me". Det är en musikvideo för er som inte hajjade, och ni kommer INTE bli besvikna.

Ett fjong äro oundvikligt :) :tuttar

Eh... Om du kollar på länken där uppe, så ser du helt plötsligt en VIDEO med massa chicks som åmar sig rätt duktigt i en aerobicsal. :7peta

Måste få skriva av mig lite...

Men jag klarar inte tjejers (och ev killars) åsikter som bara handlar om att "detta är förnedring" när dom ser en sån här video.

Camilla skriver :

det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss'
som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet"

1 .Vad har du för samband med dom tjejerna efterssom du kaller er tillsammans för "oss" ?
Att ni endast har att ni är tjejer gemensamt håller inte,
Då måste du tänka om, man kan inte ta ansvar för vad andra gör.

2. Tycker verkligen killar att dessa tjejer är blåsta bimbos ?
Det gör iallafall inte jag.
Dom tjänar pengar på deras utseende, skulle jag kunna göra det skulle jag lätt sluta att knega för nån annan.

3. Sambandet med porrfilm kan jag bara inte se.
Detta är en musik video, dom åmar sina kroppar, men när var du senast ute på nattklubb igenkligen ?

Här kan jag säkert direkt svara på din nästa kommentar som skulle kunna vara något isamband med
" Ja men tjejerna som är ute och festar beter sig så för att dom är påverkade av dessa videos"

- Ja, möjligt att man snappar upp ideér till nya dansteg osv. Men har dom inte en egen vilja ?
Tjejer som är ute och är åmar sina kroppar på dansgolvet väljer väl det själva?
eller tvingas dom till det?

4. Att uppmuntra beteendet ser jag inte heller något negativt med.
Det handlar återigen om den egna viljan. Om jag skulle be min sambo att ställa upp i en sån här video skulle hon säga Nej för att hon inte vill.
Gör inte folk som dom vill ?

Kan tillägga här på slutet att jag inte känner mig som en "mansgris" på något sätt. Jag respekterar tjejer oerhört, då dom är ju trots allt det finaste.

Du behöver inte svara på mina frågor eller åsikter men vill gärna veta varför det är så nedvärderande för DIG när andra tjejer ställer upp på sånt här.

Detta är mina åsikter nu, om du kan ge mig vettiga svar så är det möjligt att jag tänker om. :rolleyes:

(reservation för ev felstavningar)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...