Fan, jag är besviken. Efter kvinnokämpeinläggen hade jag hoppats att det var nåt riktigt porrigt, så var det bara det där. Det ryckte inte det minsta i baguetten. NU måste jag porrsurfa bara därför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wille skrev:Ja det blir jag faktiskt, men trots det så tvivlar jag på tjejer skulle komma med lika omogna kommentarer som män, om det nu varit män istället för kvinnor i videon.
Jag tyckte det var så roligt att jag inte skrattade en enda gång.
Trevligt?..![]()
Ja jag är en riktig moralkärring och tycker det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss' som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet.![]()
//
Camilla

Wille skrev:Ja det blir jag faktiskt, men trots det så tvivlar jag på tjejer skulle komma med lika omogna kommentarer som män, om det nu varit män istället för kvinnor i videon.
Jag tyckte det var så roligt att jag inte skrattade en enda gång.
Trevligt?..![]()
Ja jag är en riktig moralkärring och tycker det är förnedrande och nedvärderande att framställa 'oss' som en bunke blåsta bimbos som går halvnakna till aerobics och står och åmar oss som om det vore en uttagning till en porrfilm. Ännu värre är att ni killar uppskattar sånt skit och därmed uppmuntrar beteendet.![]()
//
Camilla
Camilla - Willes sambo skrev:Ja det blir jag faktiskt, men trots det så tvivlar jag på tjejer skulle komma med lika omogna kommentarer som män, om det nu varit män istället för kvinnor i videon.
Wille skrev:När ni då uppmuntrar sådant här sätter ni ribban för dessa tjejer.


ktmjacke skrev:Det enda dåliga med den där videon var väl att dom inte utför övningarna på ett korrekt vis![]()
![]()

He he he,ville bara poängtera att jag BARA tittade på hur dom utförde övningarna o INGET annat...........blev inte det minsta påverkad.........Alicia skrev:Haha vem bryr sig.. hade lugnt börjat på aerobics om jag fick såna instruktörer![]()
ktmjacke skrev:He he he,ville bara poängtera att jag BARA tittade på hur dom utförde övningarna o INGET annat...........blev inte det minsta påverkad.........![]()

Gärna det,men jag har så svårt för att räkna till 4 o röra mig samtidigtAlicia skrev:haha.. du borde kanske hålla i en aerobics kurs istället... eftersom du ändå bara är intresserad av övningarna![]()
ktmjacke skrev:Gärna det,men jag har så svårt för att räkna till 4 o röra mig samtidigt![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |