Wille
Gröna Faran
Twin skrev:Meeeeeen tagga ner!
Igår gick en tjej på gymmet (fan vilken grym kropp hon hade förresten) i väldigt minimala tajta kläder från Nike och det va inte så man blev ledsen precis. Kan man bära upp dessa kläder ser jag inget fel i att man har dom på sig heller. Det är bara tjejer som inte orkar se andra tjejer som är finare än dom själva, ja just det avundsjuka va ordet......
Orkade inte hålla tyst jag heller.
/T
Konstigt och trist att alla ska tro det handlar om avundsjuka och dåligt självförtroende. Jag är själv vältränad och ser ok ut men vet också att det finns tjejer som ser både bättre och sämre ut än mig. Jag har själv tajta kläder när jag tränar så det är knappast det det handlar om. Så kan vi inte bara droppa detta nu eftersom ingen verkar förstå vart jag ville komma och vad jag menade. Snart vet jag själv inte heller vad jag menade. Blev bara så irriterad och är så trött på att allting jämt ska vara så sexvinklat.
//Camilla
Nej Wille blir inte hunsad hemma, däremot respekterar han att man har olika åsikter, trots att han inte håller med mig i detta fallet.