Ja ska börja träna aerobics!

Twin skrev:
Meeeeeen tagga ner!

Igår gick en tjej på gymmet (fan vilken grym kropp hon hade förresten) i väldigt minimala tajta kläder från Nike och det va inte så man blev ledsen precis. Kan man bära upp dessa kläder ser jag inget fel i att man har dom på sig heller. Det är bara tjejer som inte orkar se andra tjejer som är finare än dom själva, ja just det avundsjuka va ordet......

Orkade inte hålla tyst jag heller.

/T

Konstigt och trist att alla ska tro det handlar om avundsjuka och dåligt självförtroende. Jag är själv vältränad och ser ok ut men vet också att det finns tjejer som ser både bättre och sämre ut än mig. Jag har själv tajta kläder när jag tränar så det är knappast det det handlar om. Så kan vi inte bara droppa detta nu eftersom ingen verkar förstå vart jag ville komma och vad jag menade. Snart vet jag själv inte heller vad jag menade. Blev bara så irriterad och är så trött på att allting jämt ska vara så sexvinklat.

//Camilla

Nej Wille blir inte hunsad hemma, däremot respekterar han att man har olika åsikter, trots att han inte håller med mig i detta fallet.
 
För att ingen ska känna sig kränkt el så, Det finns ju Yourself Fitness till Xbox :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top