Nisse Järnet skrev:Fyfan vad brutal!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, från den vinkeln var ju R1:an inte helt fel

Fast Hondan i rött/svart gick ju oxå an
Själv vill man inte bara köpa listan utan kanske nån hoj istället... fast listan e nog billigare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:Fyfan vad brutal!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tokas skrev:Guzzin är klart läckrast, speciellt den corse-version med direktinsug/rakt utblås och magspoiler. Om denna version kommer lovar jag att jag ska köpa en direkt!![]()
![]()
Aprilia Mille 04 kommer väldigt högt på vill köpa listan, den verkar väldigt intressant.
Annars gillar jag lite halvnakna hojar, så Laverda SFC1000 är ju helt klart också en favorit. I princip samma spec som Replica versionerna av RSV:n.![]()
![]()
Om jag nu ska ha någon åsikt om riskokarna så är ju R1:an snyggast. Kan bara hålla med om att med mindre grafik låter man hojarna mer komma till sin rätt.
Tokas skrev:Guzzin är klart läckrast, speciellt den corse-version med direktinsug/rakt utblås och magspoiler. Om denna version kommer lovar jag att jag ska köpa en direkt!![]()
Bingo skrev:Bara delvis eftersom liknelsen haltar så mycket. Endast ett ytterligt fåtal har råd att tjacka en GT3, men alla som har råd att köpa en R1 har också råd att köpa en Guzzi. Eller snarare att inte alla som har råd att köpe en Guzzi har råd att köpa en R1 pga försäkringen.
Men ok, ok. Du har rätt, som vanligt, på den här punkten. Skall vi låta kreti och pelti avgöra vad som är snyggt och inte så kommer vrälden snart att se ganska "stilren" ut.
Edit: jag tror att de flesta tycker att Rettan är snyggare. Men det är så klart inget jag vet. Skall vi göra en poll om saken?![]()
Men jag har ju redan gett mig därGoodstuff skrev:Förvisso haltar min liknelse men inte mer än din jämförelse om antalet sålda hojar - där du förvisso har rätt - vilket ju inte var diskussionen...
Jonne_boy skrev:men alla har inte wave-skivor
EBS skrev:Sen när gav wave-skivor bättre bromsverkan?![]()
Jidetoft skrev:Har snackat med en "kille" angående effekten i ZX-10R!!!
Några citat ur konversationerna:
"Horsepower was 180 on the dyno unassisted!! No Ram Air!! With the ram air working numbers should be close to 200! "
"I just verified that the 180 claim is at the rear wheel by two different sources within the factory."
"My info is only as good as the sources from within the company!"
![]()
Jidetoft skrev:Har snackat med en "kille" angående effekten i ZX-10R!!!
Några citat ur konversationerna:
"Horsepower was 180 on the dyno unassisted!! No Ram Air!! With the ram air working numbers should be close to 200! "
"I just verified that the 180 claim is at the rear wheel by two different sources within the factory."
"My info is only as good as the sources from within the company!"
![]()
Svin!Mr. Dante skrev:Bild från hemligt gästspel i Gbg.
Jag har kört den! (1 meter)
Den är såå mycket grymmare i verklighten än på bild!!
Zilversurfer skrev:Kyler skivorna bättre & snabbare vid hård körning. Dock ingen större mening för landsvägsbruk.
Mvh/ZF
Peccus skrev:Svin!
Vet du om Honda klarar av att leverera i tid också nästa år? 600RR:en kom ju grymt sent?
Vi förväntar oss en massa bilder på din hoj när du får den!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |