Jämför & betygsätt -04 R1, CBR998, ZX-10.

Mr. Dante skrev:
Tror dom kommer i April.
Givetvis kommer det massa bilder både före och efter mod. på min svarta.

//Dante
Vet du i vilka färger den kommer att tas in?

Jag har sett flera olika på nätet, en röd/Svart utan vingar en Svart/Grå utan vingar, en helsvart, en silver/svart med vingar och en röd/Svart med vingar... Den som är silver är överlägset snyggast! :)

Peccus skrev:
Vet du i vilka färger den kommer att tas in?

Jag har sett flera olika på nätet, en röd/Svart utan vingar en Svart/Grå utan vingar, en helsvart, en silver/svart med vingar och en röd/Svart med vingar... Den som är silver är överlägset snyggast! :)

Röd/Vit/Blå (med vinge), Svart/Grå (utan vinge), Röd/Svart (utan vinge)
se: Honda CBR1000RR

//Dante

jÄÄÄ

Jag tror inte man ska missta sig på yammas bromsar för att de ser ut som de tidigare gjort. Det är helt nya och hondas har det ju aldrig varit något fel på, så att det är mycket guld kring skivan beöver inte betyda bra nyp.

Jag tror Yamman är grym! den har dessutom haft sit karaktäristiska utseende ända sen den kom. de andra har slätsruket försökt att hitta sitt. Honda började få till det men har vänt allt upp och ner nu tycker Jag. Den är ok men inte honda på nå´t sätt. Kawan ser bara smäckig ut, det ser ut som om delarna inte passa varrann.. Yaman och hondan tror Jag kommer vara kannon båda två men Jag får en känsla av att kawan är lite skramligare...som vanligt.
:zpy
:Bugar R1,blade zx10r

Instämmer med flera tidigare skribenter. Tycker det är mycket synd att ingen av de japanska märkena vågar skilja ut sig med en mer annorlunda design. Om jag måste välja någon av japsarna skulle jag ta Kawan eftersom jag fortfarande inte vant mig vid seat pipes, men även den känns ganska blasé. Jag skulle däremot mörda för en Mille!

Macho Woman har god smak! :)

Och sen några små egna modifieringar och den blir nästan perfekt! :banana
Aprilia_RSV-R_Factory_anim2.gif

Måste säga att det inte är lätt att välja hoj bland dessa!

Tycker väl ändå att nya Aprilian och Yamahan drar längsta strået med Kawasakin som god tvåa. Yamahan verkar ju bli ett effektmonster! Skall bli kul att se den tävla nästa år. Hoppas Suzuki får lite mer motstånd i Endurance-racingen.

Som alternativ skulle jag kunna tänka mig Suzukin som är en riktigt läcker hoj även om den inte uppdateras till i år.

Hondan tilltalar mig inte riktigt när det gäller designen men det är säkert en killer på bana fullkitad med racedelar.

Alltså Aprilia (helst en NERA då!) och Yamaha på första plats.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman