Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Jag tror bestämt att du fått en ny favorit eftersom chassiet enligt de provkörningar jag läst ska vara väldigt bra, bättre än 7-8 år gammal japshoj. Synd att den blir så dyr bara. Tror Corsen skulle hamna på 16 000€......
Nyteknik skrev:Var har du läst provkörning? 150 000 kr är förstås mycket. Men egentligen rimligt med tanke på Ducatis prisnivå.
Bingo skrev:Ber att få anmäla avvikande mening ang Moto Guzzin. Den ser simpel ut. Som ett hemmabygge. Svingen Lyktorna ser ut som de på min Pegaso. Och det där med 122 hk tvivlar jag starkt på tills motsatsen bevisats.
Men nu är det ju faktiskt så att det är du som tycker tvärtom. För varje hundratal Rettor som kommer att säljas, kommer hur många Guzzis att hitta hit? En? Noll-komma-en?Goodstuff skrev:...Vilken skräll att du tycker tvärtom...![]()
Simpel eller stilren är väl en smakfråga och det är ett himla vackert hembygge - i min mening...
Bingo skrev:Men nu är det ju faktiskt så att det är du som tycker tvärtom. För varje hundratal Rettor som kommer att säljas, kommer hur många Guzzis att hitta hit? En? Noll-komma-en?![]()
![]()
Bingo skrev:Men nu är det ju faktiskt så att det är du som tycker tvärtom. För varje hundratal Rettor som kommer att säljas, kommer hur många Guzzis att hitta hit? En? Noll-komma-en?![]()
![]()
Goodstuff skrev:Nu handlade det inte om hur många som kommer köpa de här hojarna utan om vilken som var snyggast.
Det säljs fler Volvo V70 än Porsche GT3 men jag tror de flesta tycker Porschen är snyggare. Samma resonemang gäller japshojarna mot Guzzin. Eller hur?
Bara delvis eftersom liknelsen haltar så mycket. Endast ett ytterligt fåtal har råd att tjacka en GT3, men alla som har råd att köpa en R1 har också råd att köpa en Guzzi. Eller snarare att inte alla som har råd att köpe en Guzzi har råd att köpa en R1 pga försäkringen.Goodstuff skrev:Nu handlade det inte om hur många som kommer köpa de här hojarna utan om vilken som var snyggast.
Det säljs fler Volvo V70 än Porsche GT3 men jag tror de flesta tycker Porschen är snyggare. Samma resonemang gäller japshojarna mot Guzzin. Eller hur?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |