Israel försöker ändra vår grundlag

SH har speciell terminologi, "uppfunnen" här, benämningen "Moppefucko" är ett sådant, liksom ett flertal uttryck, typ "borra", mm vilket grundar sig i historiska trådar. Moppefucko finns väl tom benämnt i någon internetlexikon. Medveten felstavning btw, är ett annat sådant fenomen....

Använder man google för detta kan det ge lite konstiga intryck visserligen, men sökfunktionen på denna site är värdelös...

Att du har stake eller inte, finner jag inte intresserande:gnissla

Men kul att du iaf kan finna något av mina inlägg roande:)

SH har speciell terminologi, "uppfunnen" här, benämningen "Moppefucko" är ett sådant, liksom ett flertal uttryck, typ "borra", mm vilket grundar sig i historiska trådar. Moppefucko finns väl tom benämnt i någon internetlexikon. Medveten felstavning btw, är ett annat sådant fenomen....

Använder man google för detta kan det ge lite konstiga intryck visserligen, men sökfunktionen på denna site är värdelös...

Att du har stake eller inte, finner jag inte intresserande:gnissla

Men kul att du iaf kan finna något av mina inlägg roande:)
Äh, jag tänker ta det som att det var något unikt du skapade enkom för mig och sånt värdesätter jag ska du veta.
Att kasta ur sig något som redan är "uppfunnen" (rätt använt?) är en sak, men att skapa nya uttryck, felstavde med flit eller ej, det min vän är tecken på omtanke.:krama

Frankly så är dina inlägg ett av få som får mig att dra på mina smilband här på SH, saknar ju teknisk kompetens att kunna leka med de stora grabbarna i teknikdelen :(

Inte så konstigt. Karln hade ju en poäng. :)

Kan inte du peka ut vilken det var. Jag tror jag missade den. Poäng som har med den här tråden att göra ger plus i kanten. För enkelhetens skull klipper jag in inlägget ifråga;

Jag tycker skenerellt att Iranier är dumma i huvet.Dom får tycka vad dom vill om mig, det bjuder jag gärna på, men det finns ju en anledning till att halva Sveiges befolkning är smygrasister.

"Njaaaa, jag tycker inte illa om dom.......men kan dom inte åka hem?":arsele

Finns ju även en anledning till att kriminaliteten är skyhigh i segregerade områden runt om i landet. Inte fan är det Svensson som ligger i busken.

Mina 2 kronor bara.

Bus

Kan inte du peka ut vilken det var. Jag tror jag missade den. Poäng som har med den här tråden att göra ger plus i kanten. För enkelhetens skull klipper jag in inlägget ifråga;

Den här t ex:

det finns ju en anledning till att halva Sveiges befolkning är smygrasister.

Här hade han en till:

Finns ju även en anledning till att kriminaliteten är skyhigh i segregerade områden runt om i landet. Inte fan är det Svensson som ligger i busken.

Visst det hade inte med tråden att göra, men han är ju inte den förste och ende i historion som kapat en tråd eller varit offtopic :)

Det blir ju rätt torftigt om vi skall diskutera israels agerande men inte utifrån bakgrunden till deras agerande. ...

Bakgrunden är att Israel nu företräds av vad som ideologist närmast är att jämställa med nazister (ooh the irony...), och som lök på laxen skall uppfostra andra länder om hur de skall sköta sina fri- och rättigheter.

Vill man ge sken av, och legitimera sin existens på, att man är den enda demokratin i mellanöstern och bli tagen på allvar så är det dags att städa upp framför egen dörr innan de blir mer patetiska än de redan är.

Den här t ex:

...

Det är hans (och kanske din) åsikt. Det är oavsett inte poängen, och det borde du förstå.

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: ft
jahapp, fick-pingis here we go again...du verkar inte kunna åstadkomma så mycket mer tydligen :lol
Apapap, fick-TENNIS var det som sagt i mitt fall.

Och vadå, kan ju inte hjälpa det när folk är så snälla att de lägger tid på att skapa nya skymford enkom för mig.:tuttar

Frankly så är dina inlägg ett av få som får mig att dra på mina smilband här på SH, saknar ju teknisk kompetens att kunna leka med de stora grabbarna i teknikdelen :(

Både ja och nej, misstänker du syftar på de "stora grabbarna" du funderar på nån annan doktor, jurgen, mats mfl som är riktigt duktiga. Pga deras yrkesval, yrkeskompetens eller utbildning. Jag pysslar med andra saker, men tangerar deras flertal gånger pga min bakgrund....Har ingen önskan att leka hopp i hage mm med dessa killar, men kunskap, är det enda att utrota dumheten med!

Tjööta...

Har rexen blivit bokstavspolis på sistone:D

Både ja och nej, misstänker du syftar på de "stora grabbarna" du funderar på nån annan doktor, jurgen, mats mfl som är riktigt duktiga. Pga deras yrkesval, yrkeskompetens eller utbildning. Jag pysslar med andra saker, men tangerar deras flertal gånger pga min bakgrund....Har ingen önskan att leka hopp i hage mm med dessa killar, men kunskap, är det enda att utrota dumheten med!
Jo precis. Hade det varit frågor om nån Volvo 850 så hade jag kanske kunnat bidra med något, men när det gäller hojjar är jag helt lost, då är det bara att vara tyst i teknikforumet och läsa istället.

Vadå hopp i hage, käfta emot?

Edit: Btw, du är medveten om att jag syftade på att det var jag själv som saknade kompetens för att leka med de stora grabbarna va?

Last edited:
Bakgrunden är att Israel nu företräds av vad som ideologist närmast är att jämställa med nazister (ooh the irony...), och som lök på laxen skall uppfostra andra länder om hur de skall sköta sina fri- och rättigheter.

Vill man ge sken av, och legitimera sin existens på, att man är den enda demokratin i mellanöstern och bli tagen på allvar så är det dags att städa upp framför egen dörr innan de blir mer patetiska än de redan är.

Nu tycker jag du är ondödigt knepig, om din uppfattning är att israel är nazister eller att jämföra med dito så är det nog väldigt svårt att över huvud taget diskutera Israel med dig. Det är som att prata med en nazist, verkligheten är för långt från ens egen för att det ska vara lönt. Jag tror mig dock veta att du inte är en inbiten israelhatare egentligen men jag gillar att du försöker slänga på lite bränsle på den falnande debattelden medan mobbingen av the new guy pågår i bakgrunden!

Nu drar jag å slaggar, gunvald 4 life!!!1

Edit: Btw, du är medveten om att jag syftade på att det var jag själv som saknade kompetens för att leka med de stora grabbarna va?

Jupp, och jag är ödmjuk när det gäller detta du åsyftar till. Därför här, bara en en supporter till Gunvalds Gunners. Vågar ju inte ta det stora steget att tillhöra de tuffa grabbarna....:gnissla:)

Last edited:
Nu tycker jag du är ondödigt knepig, om din uppfattning är att israel är nazister eller att jämföra med dito så är det nog väldigt svårt att över huvud taget diskutera Israel med dig. Det är som att prata med en nazist, verkligheten är för långt från ens egen för att det ska vara lönt. Jag tror mig dock veta att du inte är en inbiten israelhatare egentligen men jag gillar att du försöker slänga på lite bränsle på den falnande debattelden medan mobbingen av the new guy pågår i bakgrunden!

Nu drar jag å slaggar, gunvald 4 life!!!1

Inte israel som sådant. Jag sa att israel nu företräds av vad som närmast är att jämföra med nazister. Vi kan ju vara överrens om att herrn Lieberman sätter en jävligt märklig agenda med sitt agerande och att hans politiska hemvist är.... intressant.

Kan omöjlig stämma, då indoktrinering ändå i slutändan skulle betyda att du brydde dig om mig ;)

självklart gör jag det, det har jag alltid gjort; jag tycker att kristna iranska fick-pingis-spelande moppefuckon ska känna sig hemma här på sh och i synnerhet i en tråd som handlar om israel. för övrigt anser jag att karthago bör förstöras.

självklart gör jag det, det har jag alltid gjort; jag tycker att kristna iranska fick-pingis-spelande moppefuckon ska känna sig hemma här på sh och i synnerhet i en tråd som handlar om israel. för övrigt anser jag att karthago bör förstöras.
Ska meddela de kristna iranska fick-pingis-spelande moppefuckona att de är välkomna här nästa gång jag ser en:tummenupp

Men du, nu värmde det ändå lite i hjärtat, kommer ju bli tårögd ifall ni fortsätter med alla dessa ömhetsbevis :nicka

Det är hans (och kanske din) åsikt. Det är oavsett inte poängen, och det borde du förstå.

DU borde förstå att det var en poäng han hade. Sen att den var offtopic har vi redan blivit överens om, men likväl hade han en poäng. Inte din poäng kanske, men återigen en poäng.

Måsta man ha din poäng för att få skriva i dina trådar?

Edit: Jag vill ta tillfället i akt att förklara varför det mot förmodan slinker in ett och annat stavfel i det jag skriver just nu. Jag sitter nämligen egentligen vid en annan dator och har överkroppen böjd i en nästan omänsklig vinkel för att nå detta tangentbord. Dessutom lider jag av känningar av en kommande nackspärr, troligen på grund av att jag sov konstigt efter ett 24 timmar långt arbetspass. Jag vill poängtera detta så att ingen må ta vad jag skriver som nåt bevis på att jag är rasist, icke svenskspråk kunnig, trött eller dum i huvudet. Jag äger inte ens ett par adidasbyxor. Inte heller nån kamphund. Tack.

Last edited:
Edit: Jag vill ta tillfället i akt att förklara varför det mot förmodan slinker in ett och annat stavfel i det jag skriver just nu. Jag sitter nämligen egentligen vid en annan dator och har överkroppen böjd i en nästan omänsklig vinkel för att nå detta tangentbord. Dessutom lider jag av känningar av en kommande nackspärr, troligen på grund av att jag sov konstigt efter ett 24 timmar långt arbetspass. Jag vill poängtera detta så att ingen må ta vad jag skriver som nåt bevis på att jag är rasist, icke svenskspråk kunnig, trött eller dum i huvudet. Jag äger inte ens ett par adidasbyxor. Inte heller nån kamphund. Tack.
Den ursäkten har man hört förr...

Men du, om jag ska vara seriös för en stund. Alla får ha en åsikt, helt klart.
Men diskuteras det Israel, aftonhoran och Sverige så är ändå vissa avgränsningar gjorda för diskussionen för att den ska vara någorlunda vettig. Ska jag då komma in med hur jag anser att Pearl Harbour var planerad från USAs håll och att alla negrer är mörka eftersom det är min åsikt och den får jag komma med när jag vill?

Hade det varit Ok ifall jag berättar om ljuddämparen på min Yamaha när någon vill ha hjälp med bränslepumpen till sin Kawasaki? Är ju efter allt min åsikt jag skriver och jag kan h en vettig poäng i det jag skriver om ljuddämparen.

Även om man har rätt till en åsikt och rätt att uttrycka den när man vill så kan man iaf försöka hålla sig till saken som diskuteras i en specifik tråd.
Att du försvarar hans rätt till åsikt är inget jag är emot, jag skrev själv att han har den rätten precis som alla andra tidigare.
Det jag däremot inte förstår är hur du kan försvara inlägget i denna tråd.

Och ja vill slutligen också be om ursäkt för eventuella stavfel, sitter på skitan och skriver...:yoparty

Last edited:
alla negrer är mörka

Jag känner spontant att det är stor humor att poängtera detta i en seriös diskussion om Israel, Aftonbladet eller Sverige. Humor och ironi är ett absolut get out of jail-card, och blir ironin missförstådd så har man per automatik vunnit debatten. Det vet man ju sedan gammalt.

Och ja vill slutligen också be om ursäkt för eventuella stavfel, sitter på skitan och skriver...:yoparty

Den där ursäkten har man ju hört förut. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman