Israel försöker ändra vår grundlag

JAG är Bonny!
Jag ser det som en komplimang om Dreggel jämför dig med mig!
Kort så ogillar Dreggel mig för att jag är akademiker (Fast i hans värld är det förstås bara en lögn!) och därför inte lever i verkligheten. Plus lite annat smått och gott...
Jaha, då förstår jag lite mer varför han fortsätter med sandlådan som han gör.
Man lär sig något nytt varje dag på SH. Eller vissa av oss iaf:yoparty

JAG är Bonny!
Jag ser det som en komplimang om Dreggel jämför dig med mig!
Kort så ogillar Dreggel mig för att jag är akademiker (Fast i hans värld är det förstås bara en lögn!) och därför inte lever i verkligheten. Plus lite annat smått och gott...

Ähh jag ogillar dig inte :)

Make no mistake, den här tråden är inte om lögnaktiga reportrar eller ens antimsemiter i någon större utsträckning.

Den är om Israel, självutnämnd försvarare av demokratins ideal, och deras uppfattning om vad som är yttrandefrihet, vem som skall ha den och vad den skall omfattas.

Get back in line!

Två ytterligare noteringar;

-Dr H kommenterade ett idiotiskt inlägg, skrivet på ett idiotiskt sätt av någon som är i total avsaknad av att begripa när och var det är läge att glappa. Fascinerande att drevet går mot honom.
- Se för h-e till att byta tillbaka till era vanliga avatarer. Alla de här gunvaldavatarern ger mig huvudvärk, jag vet knappt vem ni är längre :-(

Det blir ju rätt torftigt om vi skall diskutera israels agerande men inte utifrån bakgrunden till deras agerande. Det vore som att diskutera oroligheterna på Gaza i vintras utan att diskutera bakgrunden till dem. Ja visst ja, det är ju det ni brukar göra. :) Apropå det, det verkar rätt lugnt med beskjutning från Gaza nu, verkar som lite hårdhandskar kan få terroristerna att sluta upp med dumheterna. Vi får se när Hamas förstör lugnet nästa gång, börjar bli dags!

Jag noterade redan i morse att Dr.H förföljs, är du vice Markus numera eller? :confused:
Du får gärna också skaffa dig avataren och tillhörande text, visa att du vågar stå upp mot bråtslingarna!!!11

-Dr H kommenterade ett idiotiskt inlägg, skrivet på ett idiotiskt sätt av någon som är i total avsaknad av att begripa när och var det är läge att glappa. Fascinerande att drevet går mot honom.

Inte så konstigt. Karln hade ju en poäng. :)

du är riktigt otrevlig och saknar hyfs, för att vara en fjortis...
Gulleponken, att jag är otrevlig är inget jag sticker under stolen med, jag tenderar att bli så när folk är otrevliga mot mig.;) Hyfs har jag så det blir över, men det tänker jag inte ödsla på någon som dig.:arsele

Jaha, då förstår jag lite mer varför han fortsätter med sandlådan som han gör.
Man lär sig något nytt varje dag på SH. Eller vissa av oss iaf:yoparty

You've been met, you have been measured, you have been found tillhöra gänget jag brukar kalla kommunistkramare.
Jag var ju tvungen att kolla om du hade en stabil debattkvalité :)

You've been met, you have been measured, you have been found tillhöra gänget jag brukar kalla kommunistkramare.
Jag var ju tvungen att kolla om du hade en stabil debattkvalité :)
Vad har kommunistkramare för egenskaper då? Vill se ifall jag passar in där eller ej enligt mig själv nämligen ^^

Vad har kommunistkramare för egenskaper då? Vill se ifall jag passar in där eller ej enligt mig själv nämligen ^^

Palestinasjal, Yassir-keps, fotriktiga skor, har minst 10 högskolepoäng i afrikansk dans eller makramé, tycker att akademiker är det finaste man kan vara, har minst en förälder som bodde på kollektiv på 70-talet, tycker att man ska stoppa blommor i kanonerna för att få fred i världen, ser inga problem med massinvandring...Markus fyll på om jag missat nåt. :)

• Gilla
Reaktioner: ft
Palestinasjal, Yassir-keps, fotriktiga skor, har minst 10 högskolepoäng i afrikansk dans eller makramé, tycker att akademiker är det finaste man kan vara, har minst en förälder som bodde på kollektiv på 70-talet, tycker att man ska stoppa blommor i kanonerna för att få fred i världen, ser inga problem med massinvandring...Markus fyll på om jag missat nåt. :)

Hmm... Då, min herre, vill jag opponera mig.

Hatar Palestinasjalar, enda kepsen jag har är en som liknar m90, vet inte ens innebörden av fotriktiga skor, enda dansen jag sysslar med är snarare i stil med Stampa med Leroy, finns inget som heter det finaste man kan vara då alla i grund och botten är svin more or less, inga av föräldrarna bodde i kollektiv på 70-talet, hade någon stoppat en blomma i min kanon hade de fått kuta utav fan, massinvandring är inte fel så länge den inte orsakar problem och alla tas om hand om, något som inte sker i Sverige.

That's about it på den delen, så jag ser inte mig som kommunistkramare:banana

Edit:http://www.youtube.com/watch?v=3LmmCYxe5k0

Last edited:
Hmm... Då, min herre, vill jag opponera mig.

Hatar Palestinasjalar, enda kepsen jag har är en som liknar m90, vet inte ens innebörden av fotriktiga skor, enda dansen jag sysslar med är snarare i stil med Stampa med Leroy, finns inget som heter det finaste man kan vara då alla i grund och botten är svin more or less, inga av föräldrarna bodde i kollektiv på 70-talet, hade någon stoppat en blomma i min kanon hade de fått kuta utav fan, massinvandring är inte fel så länge den inte orsakar problem och alla tas om hand om, något som inte sker i Sverige.

That's about it på den delen, så jag ser inte mig som kommunistkramare:banana

Edit:http://www.youtube.com/watch?v=3LmmCYxe5k0

Bra bra! Då finns det ännu hopp om dig ;)

Markus fyll på om jag missat nåt. :)

Gillar smal film, lustig musik, bor i hyresrätt av ideologiska själ, läser böcker ingen hört talas om, jobbar inte alt. jobbar med något som inte behöver göras, tycker kvinnor borde kvoteras in i bolagsstyrelser samtidigt som bolagsstyrelser är det fulaste som finns, har många "men" att räkna upp när man diskuterar diktaturer, stickar egna vantar, kan dreja, veggo så klart, har ej bil eller mc, ej körkort, åker inte på charter, om de flyger så är det till Nepal för att vandra, tycker falafel är bra fyllekäk, klottrar, plankar i tunnelbanan, duktig på att teckna eller måla, ansar ej könet.

You've been met, you have been measured, you have been found belongin to ....:)

Moppefuckojänget.
Du har för märkliga tankar om nallen, för att han ska välja "the dark side", bäste Dreggel. Nallen har ju det mesta skills som blockflöjtare, saknar dock den sociala talangen för närvarande.

Btw, Ser du det naiva beteendet, vill alltid ha sista ordet, och nu tjafsar med Bettskena med samma inställning.

Det där är tamefan humor lite grand i tråden:)

jag vet inte om våra 'diskussioner' ger mig någonting; du verkar vara en 'sån där' som sitter ner när han kissar :lol
För min del ger mig den här "diskussionen" du försöker dig på ett gott skratt iaf, så keep up the good work. Med tanke på hur du hållit på nu har du förlängt mitt liv med en vecka, minst.

Moppefuckojänget.
Du har för märkliga tankar om nallen, för att han ska välja "the dark side", bäste Dreggel. Nallen har ju det mesta skills som blockflöjtare, saknar dock den sociala talangen för närvarande.

Btw, Ser du det naiva beteendet, vill alltid ha sista ordet, och nu tjafsar med Bettskena med samma inställning.

Titta vad som kröp ut här då, hade du nägot vettigare än dyngan att komma med?

Vidare så är det bettan som muppar sig med mig, inte tvärtom, men det förväntar inte jag mig att du ska begripa:arsele

@Markus: det enda jag uppfyllde ur den fortsatta listan är att jag inte äger en MC... Bummer.

Vidare så är det bettan som muppar sig med mig, inte tvärtom, men det förväntar inte jag mig att du ska begripa:arsele

Talade om er, inte till er. Intressant att ni finner det så provocerande:)

Btw, iom du är nyanländ. "the dark side" tillhör de oupplysta. Som vägrar att tro på vetenskapen och i stället "känner" av verkligheten. Att ni som läkarstudent finner det provocerande är märkligt....

Moppefuckojänget.

haha, du, jag var bara tvungen och Googlade på "Moppefuckojänget" och gissa ifall jag blev förvånad om jag bara fick en (1) sökträff och gissa vart den ledde till :D:yoparty Skriver man dock "gäng" rättstavad så blir det två träffar och då är det ju mindre roligt :(

Kan ju inget annat än ha det som signatur, en sån unik utmärkelse :D

Talade om er, inte till er. Intressant att ni finner det så provocerande:)

Btw, iom du är nyanländ. "the dark side" tillhör de oupplysta. Som vägrar att tro på vetenskapen och i stället "känner" av verkligheten. Att ni som läkarstudent finner det provocerande är märkligt....
Jo, jag vet, däremot har jag stake att tala till dig ;)

Ah ok, tack för upplysningen, men det var faktiskt inte det jag fann provocerande, fann egentligen inget i ditt inlägg direkt provocerande om jag ska vara ärlig, bara lite sådär "kliar-i-arslet-men-får-inte-klia-tillbaka-just-nu"-känsla över det, nada mas :)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...