Vad säger du, är du inte sugen på att köpa min netbook?Den där ursäkten har man ju hört förut.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger du, är du inte sugen på att köpa min netbook?Den där ursäkten har man ju hört förut.![]()
DU borde förstå att det var en poäng han hade. Sen att den var offtopic har vi redan blivit överens om, men likväl hade han en poäng. Inte din poäng kanske, men återigen en poäng.
...
Nu var det ju just det faktum att han var fenomenalt off topic som kommenterades...
Du verkar ju anse att hans inlägg har ett berättigande i den här diskussionen. Så är naturligtvis inte fallet, men det är upp till dig vad du anser dig stå för. Den här delen av diskussionen känns meningslös.
t-rex skrev:Poäng som har med den här tråden att göra ger plus i kanten.
...
För att ytterligare förtydliga:
Om jag sitter på tuben mellan Slussen och Mariatorget och helt plötsligt utbrister "Jorden snurrar runt solen i en oval bana och därför har vi årstider!" så vill jag mena att jag har en poäng. Den har inte ett skit med Mariatorgets tunnelbanestation att göra, men det är likväl en poäng. Det kan ju finnas de medresenärer som tycker att det är hutlöst att göra sådana ogudfruktiga uttalanden där, strax innan Mariatorget, men jag vill nog ändå hävda rätten att göra som jag vill?
...
Du har rätten att brista ut i nästan vad du vill .
I de här trådarna brukar det ju samma folk beklaga att omgivningen tittar snett på dem då de får lusten att brista ut i sång och sjunga nationalsången i tid och otid...
de kommer att anse att du är en idiot.
Italien lägger sig i! Forza Italia! Forza Berlusconi! Forza Sconi! Forza Ibra!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3441961.svd
Festligt att Italien vill förbjuda antisemitism! Tänk om romerna åtnjöt samma status. Där kan man snacka om skillnad på folk och folk.
.
Festligt att Italien vill förbjuda antisemitism! Tänk om romerna åtnjöt samma status. Där kan man snacka om skillnad på folk och folk.
Det är uppenbart att Silvio är sur för att en svennebanan gjorde en dokumentär som förlöjligar honom. Han projicerar lite, och vips så är en svensk skittidnings dåliga urvalskriterier plötsligt en angelägenhet även i Italien.
...
Det är uppenbart att Silvio är sur ...
För egen del är jag glad över de lokala isralekännarna* som redan i somras förklarade att det inte låg något bakom detta utan att det rörde sig om lite vanlig hederlig antisemitism som vanligt.
För det är ju det som blivit konfirmerat nu. Väl....? Grabbar?
*as in ot2
Att påstå att staten Israel stjäl organ från palestinier är antisemitiskt eftersom det är uppenbart trams.
Visste du förresten att israelerna delar ut tuggummin till palestinska flickor? Dessa tuggummin ska tydligen göra flickorna extra promiskuösa. Du kanske borde skriva en artikel och sälja den till AB? Sanningshalten, källorna och antisemitismen ligger ju ungefär på samma nivå som i artikeln om organen.![]()
Nu står det ju visserligen att detta var under 80- och 90-talet.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |