Israel försöker ändra vår grundlag

DU borde förstå att det var en poäng han hade. Sen att den var offtopic har vi redan blivit överens om, men likväl hade han en poäng. Inte din poäng kanske, men återigen en poäng.

...

Nu var det ju just det faktum att han var fenomenalt off topic som kommenterades...

Du verkar ju anse att hans inlägg har ett berättigande i den här diskussionen. Så är naturligtvis inte fallet, men det är upp till dig vad du anser dig stå för. Den här delen av diskussionen känns meningslös.

Nu var det ju just det faktum att han var fenomenalt off topic som kommenterades...

Du verkar ju anse att hans inlägg har ett berättigande i den här diskussionen. Så är naturligtvis inte fallet, men det är upp till dig vad du anser dig stå för. Den här delen av diskussionen känns meningslös.

Jag hade stått mig rättad om det nu var så att jag var ute efter plus i kanten. Nu var jag inte det utan det räcker gott och väl med "R:et":

t-rex skrev:
Poäng som har med den här tråden att göra ger plus i kanten.

För att ytterligare förtydliga:
Om jag sitter på tuben mellan Slussen och Mariatorget och helt plötsligt utbrister "Jorden snurrar runt solen i en oval bana och därför har vi årstider!" så vill jag mena att jag har en poäng. Den har inte ett skit med Mariatorgets tunnelbanestation att göra, men det är likväl en poäng. Det kan ju finnas de medresenärer som tycker att det är hutlöst att göra sådana ogudfruktiga uttalanden där, strax innan Mariatorget, men jag vill nog ändå hävda rätten att göra som jag vill?

Edit: Ok jag ska inte dravla mer om det :) Jag hoppas mest att NordKorea ska dra av en nuke eller att Carola friar till den där trummisen så att det inte är sån sjuk nyhetstorka.

Last edited:
...

För att ytterligare förtydliga:
Om jag sitter på tuben mellan Slussen och Mariatorget och helt plötsligt utbrister "Jorden snurrar runt solen i en oval bana och därför har vi årstider!" så vill jag mena att jag har en poäng. Den har inte ett skit med Mariatorgets tunnelbanestation att göra, men det är likväl en poäng. Det kan ju finnas de medresenärer som tycker att det är hutlöst att göra sådana ogudfruktiga uttalanden där, strax innan Mariatorget, men jag vill nog ändå hävda rätten att göra som jag vill?

...

tack för att du på ett föredömligt sätt hjälper till att visa på poängen som nästan alla i tråden nu har begripit.

Du har rätten att brista ut i nästan vad du vill (än så länge, får israel som de vill är det inte lika säkert) men du kommer oxå bli bedömd därefter. Folk kommer antagligen inte tycka att du är ogudaktig, de kommer att anse att du är en idiot.

På samma sätt som bananbosse framstår som en idiot.

Du har rätten att brista ut i nästan vad du vill .

Varifrån kommer deras eviga behov att få brista ut i saker?!
I de här trådarna brukar det ju samma folk beklaga att omgivningen tittar snett på dem då de får lusten att brista ut i sång och sjunga nationalsången i tid och otid...

I de här trådarna brukar det ju samma folk beklaga att omgivningen tittar snett på dem då de får lusten att brista ut i sång och sjunga nationalsången i tid och otid...

Om du menar dem jag tror du menar så tittar folk förmodligen snett på dem när de sjunger nationalsången för att de inte ens fixar att stava rätt när de sjunger... :hihi

de kommer att anse att du är en idiot.

Det är ju inte säkert. Sitter klass 3b från Bredängsskolan i samma vagn så gör man ju en samhällstjänst. Lite samma som här i tråden, vi hjälper er vänsterivrare att få upp ögonen för att jorden faktiskt snurrar runt solen. ;)

En annan aspekt på det hela är ju humor. Men det gick tydligen inte fram...

Italien lägger sig i! Forza Italia! Forza Berlusconi! Forza Sconi! Forza Ibra!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3441961.svd

Festligt att Italien vill förbjuda antisemitism! Tänk om romerna åtnjöt samma status. Där kan man snacka om skillnad på folk och folk.

Det är uppenbart att Silvio är sur för att en svennebanan gjorde en dokumentär som förlöjligar honom. Han projicerar lite, och vips så är en svensk skittidnings dåliga urvalskriterier plötsligt en angelägenhet även i Italien.

Festligt att Italien vill förbjuda antisemitism! Tänk om romerna åtnjöt samma status. Där kan man snacka om skillnad på folk och folk.

.

Mmm, för zigenarna i Italien beter sig av tradition jättefint mot gajim. :nicka

Visste du förresten att israelerna delar ut tuggummin till palestinska flickor? Dessa tuggummin ska tydligen göra flickorna extra promiskuösa. Du kanske borde skriva en artikel och sälja den till AB? Sanningshalten, källorna och antisemitismen ligger ju ungefär på samma nivå som i artikeln om organen. :rolleyes:

Jösses :näsblod

Hur kan man som politiker tillåta sig att sänka sig till den nivån är för mig en gåta. Sandlådefasoner.

Fundering: Har Israeler överlag svårt att se skillnad på stat och religion alternativt stat och företag eller har de bara haft otur med de styrande, påvisar samma typ av fanatism som de där andra om än inte lika tydlig?

Last edited:

Det är uppenbart att Silvio är sur för att en svennebanan gjorde en dokumentär som förlöjligar honom. Han projicerar lite, och vips så är en svensk skittidnings dåliga urvalskriterier plötsligt en angelägenhet även i Italien.

...tro inte att du e cool, bara för att du har en del plus i kanten, du har fortfarande ingen sporthoj.

GG kan hjälpa dig med det 'problemet'.

...

Det är uppenbart att Silvio är sur ...

Fascist som fascist lixom. Silvio har ju onekligen en lättare situation än Israelerna eftersom han äger alla tidningar och tv-stationer så det blir ju kortare beslutsvägar.

Israel kanske skall förstatliga Aftonbladet?

Då borde väl såväl Aftonbladet som Konungariket Sverige kunna förvänta sig en uppriktig officiell ursäkt från israeliska regeringen eller i vart fall dess inkompetente utrikesminister.

För egen del är jag glad över de lokala isralekännarna* som redan i somras förklarade att det inte låg något bakom detta utan att det rörde sig om lite vanlig hederlig antisemitism som vanligt.

För det är ju det som blivit konfirmerat nu. Väl....? Grabbar?

*as in ot2

För egen del är jag glad över de lokala isralekännarna* som redan i somras förklarade att det inte låg något bakom detta utan att det rörde sig om lite vanlig hederlig antisemitism som vanligt.

För det är ju det som blivit konfirmerat nu. Väl....? Grabbar?

*as in ot2

Nu står det ju visserligen att detta var under 80- och 90-talet.

Förövrigt är det väl kanon att kunna hjälpa döende eller svårt sjuka människor tillbaks till ett drägligt liv? Läkarna vet att om de hade frågat så hade de definitivt fått nej eftersom det finns en risk att en jude hade kunnat haft nytta av detta.

Att påstå att staten Israel stjäl organ från palestinier är antisemitiskt eftersom det är uppenbart trams.

Det kanske är för sent att be om ett förtydligande av vad du menar med "uppenbart trams"... ? :rofl

Visste du förresten att israelerna delar ut tuggummin till palestinska flickor? Dessa tuggummin ska tydligen göra flickorna extra promiskuösa. Du kanske borde skriva en artikel och sälja den till AB? Sanningshalten, källorna och antisemitismen ligger ju ungefär på samma nivå som i artikeln om organen. :rolleyes:

Fy fasen, så det om tuggummen är också sant?! :skrämd

Nu står det ju visserligen att detta var under 80- och 90-talet.

Vilket var precis vad som stod i Boströms artikel. "Fem dagar tidigare, den 13 maj 1992"... Din poäng är... ?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...