Inte mer SP for mig

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Så har jag såld min Aprilia, så jag är inte att finns i SP nästa år....

MEN, han som köpte den vill köra i SP och jag vet att det blir et team med 3 RS250 :tummenupp

Lycka till, till Jan, John och Kristofer :yoparty

Du gjorde nog rätt beslut, tror SP klassen ändå har en dålig prognos på sikt om inget drastiskt händer.

Beklagligt.... men REC verkar vara den nya "folkklassen".

Du gjorde nog rätt beslut, tror SP klassen ändå har en dålig prognos på sikt om inget drastiskt händer.

Beklagligt.... men REC verkar vara den nya "folkklassen".

Fan vad du är negativ Martin.

Bara för att du själv vill ha mer körtid så behöver du ju inte klanka ner på oss i SP så fort du får chansen.

:pannkyss

Fan vad du är negativ Martin.

Bara för att du själv vill ha mer körtid så behöver du ju inte klanka ner på oss i SP så fort du får chansen.

:pannkyss

Inget är säkert och som det ser ut idag är det team jag åkte med 2007 i gungning och R 1:an kan kanske kommer att säljas.

Nej men jag respekterar er Lasse, du verkar vara en av de få här på forumet som står upp och argumenterar för SP klassen.
Det behövs hade jag varit SP förare hade jag definitivt kämpat för att klassen ska utvecklas.

Mvh M :bitchkram

Fråga till Scuba diver varför han sålde ?

Last edited:
Fråga till Scuba diver varför han sålde ?

Jag sålde for att for att få mer körtid. Helt enkelt....Och, jag fik et erbjudende på min RS250 som jag inte kunne säga nej till.
Idag har jag hentet en ZX6-RR i Danmark och den får nu köra i REC eller Rookie 600 nästa år...Kanske båda om möjligt

Jag sålde for att for att få mer körtid. Helt enkelt....Och, jag fik et erbjudende på min RS250 som jag inte kunne säga nej till.
Idag har jag hentet en ZX6-RR i Danmark och den får nu köra i REC eller Rookie 600 nästa år...Kanske båda om möjligt

Ok hoppas det går bra.:tummenupp

*/ ?>
Back