Inget för graviditetsfobiker

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det blev en Wiktor! Stadig grabb på 3325 gram och hela 50 cm lång. Han kom till världen 18.43 13:e maj :D

Gratulerar, och du verkar ju vara vid gott mod! Nu har de tre softa månader, sen börjar verkligheten. Har du inte redan en bra relation med dina föräldrar så se till att du får det, för du kommer behöva dom :hihi
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Det blev en Wiktor! Stadig grabb på 3325 gram och hela 50 cm lång. Han kom till världen 18.43 13:e maj :D

Stort grattis!!

Jag väntar själv på nummer 3 som ska födas snart. I Kanada den här gången, men det ska nog gå bra.
 

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Ort
Nånstans ute i nån av åkersbergas skogar
Hoj
Honda CB 400N
Gratulerar, och du verkar ju vara vid gott mod! Nu har de tre softa månader, si
en börjar verkligheten. Har du inte redan en bra relation med dina föräldrar så se till att du får det, för du kommer behöva dom :hihi

Skulle in till Obstetriska mottagning och bestämma på vilket sätt förlossningen skulle ske på. Slutade 6 timmar senare med Wiktor i famnen, lyckades klämma ut honom på enbart 2 timmars lustgasanvändande och 2 g Alvedon :D

Vi har en toppen relation till Eriks föräldrar som bor 20 min från oss. Och min mamma har jag tight kontakt med via telefon då hon bor i jönköping. Och sen får jag inte glömma bort den allsvetande SH!

Stort grattis!!

Jag väntar själv på nummer 3 som ska födas snart. I Kanada den här gången, men det ska nog gå bra.

Tack!
Lycka med er kommande förlossning!

Tack alla för gratulationerna! :)
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
PS. Vart är bilderna på alla de små sötnosarna förresten? :kär:rullandeu



:rodnar

Ok att detta är OT-delen och jag kan lika gärna ge fan i tråden, men är det så kul att titta på en bebis?

Finns det någon förälder som inte tycker att deras barn är det vackraste, sötaste, mest fantastiska som finns?

Räcker det inte med att hela Facebook kryllar av bilder på små svettiga snorisar...:mad:


Grattis till TS dock, första inlägget var en trevlig text som alla någon gång förhoppningsvis kommer känns igen sig i.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Pinky, klart att ens ungar är det sötaste som finns i heeeeela värden. Se bara här...
 

Bifogat

  • TokigaTheo.jpg
    TokigaTheo.jpg
    184.5 KB · Visningar: 26
  • butcher.jpg
    butcher.jpg
    73.6 KB · Visningar: 26
  • ixuskort 009.jpg
    ixuskort 009.jpg
    57.8 KB · Visningar: 23

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky, klart att ens ungar är det sötaste som finns i heeeeela värden. Se bara här...

Haha, jo!

Tolka mig rätt, det är svårt att inte tycka bebisar är gulliga och charmiga.
Men för det behöver man väl inte kräkas ut bilder av sitt barn (syftar på facebook, inte denna tråd) som om det vore så extraordinärt. Jag menar, det finns ganska många barn på jorden.

Men nog om det, barn är bra, pungt!
 

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Ort
Nånstans ute i nån av åkersbergas skogar
Hoj
Honda CB 400N
Haha, jo!

Tolka mig rätt, det är svårt att inte tycka bebisar är gulliga och charmiga.
Men för det behöver man väl inte kräkas ut bilder av sitt barn (syftar på facebook, inte denna tråd) som om det vore så extraordinärt. Jag menar, det finns ganska många barn på jorden.

Men nog om det, barn är bra, pungt!

Men va fan! Du kan ju inte avsluta diskutionen utan att jag har fått svara med en bild på vääääääärldens söööööötaaaaste unge! :D
 

Bifogat

  • IMAG0160.jpg
    IMAG0160.jpg
    68.7 KB · Visningar: 22

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Den 27:e oktober kommer jag och skriver i tråden igen, då är det dags för illbatting nummer två enligt ultraljudet som vi var på igår. Den första skitungen är 14 månader nu så det kan bli lite kaosartat här hemma om ett år känner jag på mig.

Har jag tur så kommer unge2 inte vara lika galen som unge1 men jag har en känsla att det inte blir så :brinnerup
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top