manglan
Ny medlem
Nu är det dax! Bebben är på g ut nu! 
Ha en bra fredagen den 13:e! Må Jason & Freddy hemsöka er!
Ha en bra fredagen den 13:e! Må Jason & Freddy hemsöka er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller alla tummar för er!Nu är det dax! Bebben är på g ut nu!
Ha en bra fredagen den 13:e! Må Jason & Freddy hemsöka er!
Nu är det dax! Bebben är på g ut nu!
Ha en bra fredagen den 13:e! Må Jason & Freddy hemsöka er!
Nu är det dax! Bebben är på g ut nu!
Ha en bra fredagen den 13:e! Må Jason & Freddy hemsöka er!
Det blev en Wiktor! Stadig grabb på 3325 gram och hela 50 cm lång. Han kom till världen 18.43 13:e maj![]()
Det blev en Wiktor! Stadig grabb på 3325 gram och hela 50 cm lång. Han kom till världen 18.43 13:e maj![]()

Det blev en Wiktor! Stadig grabb på 3325 gram och hela 50 cm lång. Han kom till världen 18.43 13:e maj![]()
Gratulerar, och du verkar ju vara vid gott mod! Nu har de tre softa månader, si
en börjar verkligheten. Har du inte redan en bra relation med dina föräldrar så se till att du får det, för du kommer behöva dom![]()
Stort grattis!!
Jag väntar själv på nummer 3 som ska födas snart. I Kanada den här gången, men det ska nog gå bra.



PS. Vart är bilderna på alla de små sötnosarna förresten?
![]()
Ok att detta är OT-delen och jag kan lika gärna ge fan i tråden, men är det så kul att titta på en bebis?
Pinky, klart att ens ungar är det sötaste som finns i heeeeela värden. Se bara här...
Haha, jo!
Tolka mig rätt, det är svårt att inte tycka bebisar är gulliga och charmiga.
Men för det behöver man väl inte kräkas ut bilder av sitt barn (syftar på facebook, inte denna tråd) som om det vore så extraordinärt. Jag menar, det finns ganska många barn på jorden.
Men nog om det, barn är bra, pungt!
Men va fan! Du kan ju inte avsluta diskutionen utan att jag har fått svara med en bild på vääääääärldens söööööötaaaaste unge!![]()

Men va fan! Du kan ju inte avsluta diskutionen utan att jag har fått svara med en bild på vääääääärldens söööööötaaaaste unge!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |