Inbjudan till Mc-Premiären Långfredagen 18/4

Jag är där vid 9,15 iallafall.

Fan smilysarna funkar inte för mig.. skit dator!!

Sorry boys and girls,
Måste passa i morgon. Linda har haft värkar hela dagen och vi vet inte om det är falsklarm eller the real thing. Det visar sig nog det närmaste dygnet. Försöker väl hänga med till Askersund i stället, om det blir leverans tidigare än beräknat.

Kör försiktigt så vi inte får ännu fler rat bike-ägare i klubben, och ha en toppendag!
//K

Kjelle skrev:
Sorry boys and girls,
Måste passa i morgon. Linda har haft värkar hela dagen och vi vet inte om det är falsklarm eller the real thing. Det visar sig nog det närmaste dygnet. Försöker väl hänga med till Askersund i stället, om det blir leverans tidigare än beräknat.

Kör försiktigt så vi inte får ännu fler rat bike-ägare i klubben, och ha en toppendag!
//K
är det någon som ska till A-sund... hoppas att du får en pojk som du döper till norik abe :tummenupp

Uj! Lycka till om det var på allvar.
Vad menar du med Askersund? på valborg eller?!
Ajja, blir nog bra :tummenupp

men va fan upp och hoppa nu vi ska ju åka snart ju... måste smörja kedjor och mjuka upp leder mm mm

På den där tillställningen åker jag aldrig mer.
Först en maraton-cortege på över fyra mil i 50-60kmh :zpy
Sedan har nån jävel ställt en snöstör mitt i där jag kommer åkande på sladd :finger

Eller är det jag som skall sluta sura och köpa crossgrej istället :crash

Tack alla för en kanonbra dag. Trots den något sega kortegen.

Ett speciellt tack till vår nye dikes-stuntare Kyckling. Du är ju en hejare på att åka cross med en Thundercat... :tummenupp

Körningen efter Filipstad var toppen det innan hade ju kunnat kvitta.Kyckling,varför köpte du inte negertwinnen av mig om du nu har fastnat så för grusbus :D

Nae... Thundercaten är mer allround tycker jag, funkar ju bra både på och bredvid vägen :crash

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka