Inbjudan till Mc-Premiären Långfredagen 18/4

Mattias650 skrev:
Tack alla för en kanonbra dag. Trots den något sega kortegen.

Ett speciellt tack till vår nye dikes-stuntare Kyckling. Du är ju en hejare på att åka cross med en Thundercat... :tummenupp

Förklara mera, Förklara mera, Förklara mera, Förklara mera, :confused: :confused:

Tack för idag, mycket trevligt!

Kyckling: Hoppas att hojen inte fick några bestående men efter
din lilla avstickare.

Tengil skrev:
Förklara mera, Förklara mera, Förklara mera, Förklara mera, :confused: :confused:

Lite styrfladder p.g.a. dålig väg som resulterade i lite dikeskörning. Men Kyckling är en cool kille så han höll sig på hjulen. Som tur var.

Mattias650 skrev:
Lite styrfladder p.g.a. dålig väg som resulterade i lite dikeskörning. Men Kyckling är en cool kille så han höll sig på hjulen. Som tur var.

Kycklig är inte så dålig som man kan tro :tummenupp

Blom är bara avis för att jag visade mig vara en sån hejjare på att köra cross :crash :slicka

Kyckling skrev:
Blom är bara avis för att jag visade mig vara en sån hejjare på att köra cross :crash :slicka
nej då jag är riktigt glad för din skull, kunde ha gått illa vi blev oroliga som fan när ni inte kom.... skönt att se dig flaxa igen kyckling :tummenupp

Kul att se er i verkligheten grabbar!

Synd bara att jag inte hann snacka så mycket, men det vart ju fan 300 hojar mer än vi räknat med.... vi trodde Kungsgatan gott o väl skulle räcka till.... Men men.

Nya rekordet blev ca 1300 motorcyklar, ca 500 hojar mer än förra året :rodnar

Transportsträckan till Filipstad är ingen höjdare, det kändes i vänster handled, men jag hade inte problem med kramp i benen och träsmak... men det gick ju jävligt sävligt, vet inte varför vår ordförande valde att hålla den låga farten hela tiden dit....

Vi ska se över den sträckan tills nästa år, men vägarna till Karlstad är ju iallafall lite kurviga, även om man bara ligger i 110 på 90väg... :rolleyes:

Inte dåligt av mig att känna igen dig direkt på sekunden Blom, även fast du hade hjälm på dig, eller hur :brynad

Mattiaz skrev:
Kul att se er i verkligheten grabbar!

Synd bara att jag inte hann snacka så mycket, men det vart ju fan 300 hojar mer än vi räknat med.... vi trodde Kungsgatan gott o väl skulle räcka till.... Men men.

Nya rekordet blev ca 1300 motorcyklar, ca 500 hojar mer än förra året :rodnar

Transportsträckan till Filipstad är ingen höjdare, det kändes i vänster handled, men jag hade inte problem med kramp i benen och träsmak... men det gick ju jävligt sävligt, vet inte varför vår ordförande valde att hålla den låga farten hela tiden dit....

Vi ska se över den sträckan tills nästa år, men vägarna till Karlstad är ju iallafall lite kurviga, även om man bara ligger i 110 på 90väg... :rolleyes:

Inte dåligt av mig att känna igen dig direkt på sekunden Blom, även fast du hade hjälm på dig, eller hur :brynad

heder åt dig.. :D nä det var lite synd att vi inte han träffas och snacka mer... filipstad sträcka var för jävla seg.... men en trevlig dag blev det ialf.... :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph