Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

schrunken skrev:Står startklar i garaget, olja & bensin ingår ej!
ja låna den av runkenrainman skrev:Orkar den en så lång sträcka? och går det ens att hålla 90 med den?![]()
rainman skrev:Orkar den en så lång sträcka? och går det ens att hålla 90 med den?![]()
schrunken skrev:Ja, du kan hålla fullgas hur länge som helst, bara det finns olja i skiten.
Faktum är att den är skönare på landsvägen än Duken![]()
Ska ut och tejpa högerblink nu!

2tack är bra men är det inte en 4tacktare...rainman skrev:Så du menar att det krävs fullgas för att köra 90?![]()
Men är det tvåtakt? ursäkta en novis![]()

schrunken skrev:Det är en fyrtaktare (4-takt)![]()
Olja är inget jag spär ut bensinen med utan jag fyller på i ett hål i ramen därför att det försvinner av nån anledning.![]()
Det behövs inte fullgas för att hålla 90 knyck men motorn har den karaktären att du kan ge fullt hela tiden![]()
Du kanske häller i FEL hål?!schrunken skrev:*snip* Olja är inget jag spär ut bensinen med utan jag fyller på i ett hål i ramen därför att det försvinner av nån anledning.*snip*

jepp jag har koll... bara till karlstad så har vi ju typ tio-12 mil sen ska vi till filipstad och tebax till karlstad... jag gissar runt 30-35 mil i morgon.... kan du bre med dig några mackor till mig så är du snäll, på två så vill jag ha ost och på en vill jag ha ost och prickekorv nää föresten jag tar leverpastej på den och på dom tvi sissta så kan jag ta ost och tomat.Mattias650 skrev:Är det nån som har koll på ungefär hur lång sträcka det blir som vi kommer åka imorgon? Totalt alltså.
blom skrev:jepp jag har koll... bara till karlstad så har vi ju typ tio-12 mil sen ska vi till filipstad och tebax till karlstad... jag gissar runt 30-35 mil i morgon.... kan du bre med dig några mackor till mig så är du snäll, på två så vill jag ha ost och på en vill jag ha ost och prickekorv nää föresten jag tar leverpastej på den och på dom tvi sissta så kan jag ta ost och tomat.
blom skrev:jepp jag har koll... bara till karlstad så har vi ju typ tio-12 mil sen ska vi till filipstad och tebax till karlstad... jag gissar runt 30-35 mil i morgon.... kan du bre med dig några mackor till mig så är du snäll, på två så vill jag ha ost och på en vill jag ha ost och prickekorv nää föresten jag tar leverpastej på den och på dom tvi sissta så kan jag ta ost och tomat.
Mattiaz skrev:Mohahaha, fan va du dominerar Blom![]()
Men jag hjälpte min kompis (en TJEJkompis) som kör SV650Och de va fan inte stort utrymme under kutsen... så många mackor blir de väl inte Blom, men du får käka ordentligt på morgonen, så du inte svimmar
![]()
Mattias650 skrev:Va menar du med "...kör SV650"???
![]()
SVn är en fin liten hoj. Det är ju ingen touringhoj iallafall. Där av det lilla utrymmet...![]()

nix nu är det 16,43 som gällerAsh skrev:Är det fortfarande 9,15 vid Mc Donalds?
nä då 09,15 gällerblom skrev:nix nu är det 16,43 som gällernä då 09,15 gäller
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |