Inbjudan till Mc-Premiären Långfredagen 18/4

rainman skrev:
Orkar den en så lång sträcka? och går det ens att hålla 90 med den? ;)

Ja, du kan hålla fullgas hur länge som helst, bara det finns olja i skiten.
Faktum är att den är skönare på landsvägen än Duken :squid
Ska ut och tejpa högerblink nu!

schrunken skrev:
Ja, du kan hålla fullgas hur länge som helst, bara det finns olja i skiten.
Faktum är att den är skönare på landsvägen än Duken :squid
Ska ut och tejpa högerblink nu!

Så du menar att det krävs fullgas för att köra 90? :D
Men är det tvåtakt? ursäkta en novis :slicka

Det är en fyrtaktare (4-takt) :mattias

Olja är inget jag spär ut bensinen med utan jag fyller på i ett hål i ramen därför att det försvinner av nån anledning. :eek:

Det behövs inte fullgas för att hålla 90 knyck men motorn har den karaktären att du kan ge fullt hela tiden :crash

schrunken skrev:
Det är en fyrtaktare (4-takt) :mattias

Olja är inget jag spär ut bensinen med utan jag fyller på i ett hål i ramen därför att det försvinner av nån anledning. :eek:

Det behövs inte fullgas för att hålla 90 knyck men motorn har den karaktären att du kan ge fullt hela tiden :crash

Så att låna den på fredag är alltså ett alternativ? :)
Det tål att tänkas på :pajas

schrunken skrev:
*snip* Olja är inget jag spär ut bensinen med utan jag fyller på i ett hål i ramen därför att det försvinner av nån anledning. :eek: *snip*
Du kanske häller i FEL hål?!
Prova att hälla olja i ALLA hålen :crash

oj, höll på att glömma... :slicka

Är det nån som har koll på ungefär hur lång sträcka det blir som vi kommer åka imorgon? Totalt alltså.

Mattias650 skrev:
Är det nån som har koll på ungefär hur lång sträcka det blir som vi kommer åka imorgon? Totalt alltså.
jepp jag har koll... bara till karlstad så har vi ju typ tio-12 mil sen ska vi till filipstad och tebax till karlstad... jag gissar runt 30-35 mil i morgon.... kan du bre med dig några mackor till mig så är du snäll, på två så vill jag ha ost och på en vill jag ha ost och prickekorv nää föresten jag tar leverpastej på den och på dom tvi sissta så kan jag ta ost och tomat.

blom skrev:
jepp jag har koll... bara till karlstad så har vi ju typ tio-12 mil sen ska vi till filipstad och tebax till karlstad... jag gissar runt 30-35 mil i morgon.... kan du bre med dig några mackor till mig så är du snäll, på två så vill jag ha ost och på en vill jag ha ost och prickekorv nää föresten jag tar leverpastej på den och på dom tvi sissta så kan jag ta ost och tomat.

:fatta! :crash :tummenupp

blom skrev:

Mohahaha, fan va du dominerar Blom :crash

Men jag hjälpte min kompis (en TJEJkompis) som kör SV650 :rolleyes: Och de va fan inte stort utrymme under kutsen... så många mackor blir de väl inte Blom, men du får käka ordentligt på morgonen, så du inte svimmar ;)

Mattiaz skrev:
Mohahaha, fan va du dominerar Blom :crash

Men jag hjälpte min kompis (en TJEJkompis) som kör SV650 :rolleyes: Och de va fan inte stort utrymme under kutsen... så många mackor blir de väl inte Blom, men du får käka ordentligt på morgonen, så du inte svimmar ;)

Va menar du med "...kör SV650 :rolleyes: "??? :crash ;)
SVn är en fin liten hoj. Det är ju ingen touringhoj iallafall. Där av det lilla utrymmet... :cool:

Mattias650 skrev:
Va menar du med "...kör SV650 :rolleyes: "??? :crash ;)
SVn är en fin liten hoj. Det är ju ingen touringhoj iallafall. Där av det lilla utrymmet... :cool:

Inge fel med SV´n... men hon hade kapat bakdelen, och därför behövt flytta in diverse delar... därav det ÄNNU mindre utrymmet :gråta

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back