Idag är jag förbannad därför att...

Bara att fortsätta klaga. Filma när han sågar och ha en decibelmätare som syns i bilden.
Du kan även anmäla honom för svartbygge av hög mur🤣
En mur som kan mögla och sprida svartmögelsporer, locka till sig skadedjur och är en brandfara. Sen läcker ju microplaster från balarna ner i grundvattnet om de står för länge.

Framkallade av fara för annan. Ett brott begånget med likgiltighetsuppsåt.

Japp. Kontakta miljökontoret inom Kommunen... De har ofta riktiga aktivister.

Allt för den goda grannsämjan
Dumt att gnälla på sågen, ifall man vill anlägga crossbana någon kväll.

Eller provspränga en jeepdunke, sådär på skoj.

Men det är väl ingen som tänker så heller, på vilka friheter de själva får, eller vilka överseenden andra har, utan, "Det här stör MIG nu!" - Och det är asviktigt, alla får anpassa sig....

Dumt att gnälla på sågen, ifall man vill anlägga crossbana någon kväll.

Eller provspränga en jeepdunke, sådär på skoj.

Men det är väl ingen som tänker så heller, på vilka friheter de själva får, eller vilka överseenden andra har, utan, "Det här stör MIG nu!" - Och det är asviktigt, alla får anpassa sig....
Jag klagar aldrig på grannar. För jag skjuter och lever rövare och behöver frikort till det...

Sopprötterna som kom på att man skulle applicera lim på drivaxeln på tidiga V70N (2000 - 2008) vilket gör att man inte får loss skiten. Behöver byta en damask och tagghjulet för ABS, men förutsättningen är ju att man får loss drivaxeln... Applicerat värme med hjälp av induktionsvärmare, avdragare men skiten lossnar inte i alla fall. Fy fan.

Sopprötterna som kom på att man skulle applicera lim på drivaxeln på tidiga V70N (2000 - 2008) vilket gör att man inte får loss skiten. Behöver byta en damask och tagghjulet för ABS, men förutsättningen är ju att man får loss drivaxeln... Applicerat värme med hjälp av induktionsvärmare, avdragare men skiten lossnar inte i alla fall. Fy fan.
Du får inte loss drivaxeln från hjulnavet?

Exakt. Och jag är inte ensam om problemet...

Hade liknande problem med min i veckan. Byte av ABS-krans + givare på ena bakhjulet (som också är drivhjul). Muttern till drivaxeln totalt fastrostad. Lyckligtvis gjorde jag inte jobbet själv denna gången utan hade lämnat in den på verkstad. Hade tydligen krävts skärbrännare för att klyva muttern, men drivaxeln klarade sig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman