Nä men om du har ett hjul par på var sida mittlinjen så får du köra dubbelt så fort,Hmmmm, om jag har två påställda fordon och nyttjar det ena så måste jag ju få köra dubbla hastigheten!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä men om du har ett hjul par på var sida mittlinjen så får du köra dubbelt så fort,Hmmmm, om jag har två påställda fordon och nyttjar det ena så måste jag ju få köra dubbla hastigheten!![]()
Och om man kör på vänster sida av vägen så håller man ju negativ hastighet, och det är ju max som står på skyltarna så det är bara att bomba fritt!Nä men om du har ett hjul par på var sida mittlinjen så får du köra dubbelt så fort,
Skaffa ett får som betar och sen kan du ju dryga ut kassan med att sälja 30 minuterspass till de med stora näsor.Ja nu är ju sommaren här o vad händer på sommaren? Jo saker växer som inte har växt sedan senhösten. Och vad växer inte över vintern o den kyliga tiden? Liten ledtråd, det är grönt?
Så vad är jag redan less på? Jo gräs, så gräsmattan är klippt för första gången för året, 2 dagar efter vinterdäck förbudet.
Dessutom är alla fönster putsade???
Ja ollon för gräs.Ja nu är ju sommaren här o vad händer på sommaren? Jo saker växer som inte har växt sedan senhösten. Och vad växer inte över vintern o den kyliga tiden? Liten ledtråd, det är grönt?
Så vad är jag redan less på? Jo gräs, så gräsmattan är klippt för första gången för året, 2 dagar efter vinterdäck förbudet.
Dessutom är alla fönster putsade???
Du är jobbigt smart, så mycket vet jag.Jag lurar mig själv att jag är smart för att sen bevisa att jag är dum i huvudet.
Vad får en att tro man ska lyckas med något som helt uppenbart kommer gå åt helvete?
Klappa mitt ego, tackDu är jobbigt smart, så mycket vet jag.
Den omständigheten behöver ju inte nödvändigtvis stå i vägen för att göra korkade grejer...
Vad har du nu gjort?

Varför frågade jag ens?Klappa mitt ego, tack
Det är det här med att hantera levande djur. Om man själv inte har en bra dag och märker att djuret inte har en bra dag så kanske man borde komma fram till att det blir dåligt att kombinera två dåliga istället för att tro det kommer bli skitbra
Det hade varit bättre om jag haft en fungerande tvåhjuling idag.
Vinden tog sönder den. Och alla som plötsligt måste ut och ränna på cykelbanan. HANS cykelbanaVarför frågade jag ens?
Varför funkar den inte?

Trevligt att se dig tillbaka!Jag lurar mig själv att jag är smart för att sen bevisa att jag är dum i huvudet.
Vad får en att tro man ska lyckas med något som helt uppenbart kommer gå åt helvete?
Tvåhjuling en behöver omsorg i form av service. Annars funkar den.Varför frågade jag ens?
Varför funkar den inte?
Frågan gällde Foggy. Av hästar begriper jag inte mer än ett svin förstår av en silversked.Vinden tog sönder den. Och alla som plötsligt måste ut och ränna på cykelbanan. HANS cykelbana![]()
Helt säkert. Om natten. Utan lyse. När ingen ser.Frågan gällde Foggy. Av hästar begriper jag inte mer än ett svin förstår av en silversked.
Vadå, cyklar han?
Kul att du har tittat in igen.Trevligt att se dig också!Kul att du har tittat in igen.
Jag har också varit frånvarande en längre tid.
Tack!Trevligt att se dig också!![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb