Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är inte min tid på planeten obegränsad så jag föredrar att använda den enligt eget tycke och smak. Är man tydlig i en annons finns det ingen anledning att ställa frågor som redan är besvarade.Hur jävla spektrum måste man inte vara för att orka bli förbannad över korkade människor när man lägger ut annonser?
Har de fel erbjudande är det ju bara att säga nej.
Vissa är lite viktigare än andra, det är väl sedan gammalt?Hur jävla spektrum måste man inte vara för att orka bli förbannad över korkade människor när man lägger ut annonser?
Har de fel erbjudande är det ju bara att säga nej.
Snarare i diket en bit bakom postlådan.Nu är ditt paket levererat vid din dörr, eller i en påse utanpå din postlåda. Mvh PostNord

Rätt land, bättre än vanligt.Snarare i diket en bit bakom postlådan.![]()
Det är av den anledningen jag Alltid har en klonad ny extra mobil att ta som har alla appar o lösenord jag har.En några månader gammal Nokia nästan fulladdad två timmar senare i bilen på väg att resa bort är den totalt död, jag stoppar fingrarna i väskan för att söka laddkabeln och lyckas riva ett pyttelitet sår på fingret som inte känns men ändå blöder och hinner kladda runt med blod innan jag ens märker något.
Men laddkabeln är tydligen kvar hemma så jag stannar på macken som ska ha 200kr för kabeln men jag har inget annat val än att köpa av ockrarna och bli förbannad på ytterligare ett företag.
Men telefon är fortfarande stendöd. Jag börjar fundera på om det är uttaget i bilen som är dött så jag testar min powerbank med enda resultatet att den går från 60% till 30% på kanske 30 sekunder. Jag drar slutsatsen att det nog är kortslutning i batteriet... Och flyttar kortet till en annan telefon.
Utan BankID och massa lösenord är man ju väldigt handikappad idag så det skapade en dag full av oro där jag ändå lyckades få fram mina lösenord via Google till slut.
Morgon efter så är Nokian helt plötsligt igång på egen hand och batteriet har runt 60% laddning.
Vet knappt ens vem jag ska vara förbannad på men utöver att jag själv borde vara mer förberedd och inte så beroende av telefonen så håller jag Nokia som ansvariga. Blir nog inte Nokia nästa gång.
Kan denna länk vara användbar - bla backup/klona telefon till dator https://sv.fonelab.com/resource/how-to-clone-a-phone.htmlEn några månader gammal Nokia nästan fulladdad två timmar senare i bilen på väg att resa bort är den totalt död, jag stoppar fingrarna i väskan för att söka laddkabeln och lyckas riva ett pyttelitet sår på fingret som inte känns men ändå blöder och hinner kladda runt med blod innan jag ens märker något.
Men laddkabeln är tydligen kvar hemma så jag stannar på macken som ska ha 200kr för kabeln men jag har inget annat val än att köpa av ockrarna och bli förbannad på ytterligare ett företag.
Men telefon är fortfarande stendöd. Jag börjar fundera på om det är uttaget i bilen som är dött så jag testar min powerbank med enda resultatet att den går från 60% till 30% på kanske 30 sekunder. Jag drar slutsatsen att det nog är kortslutning i batteriet... Och flyttar kortet till en annan telefon.
Utan BankID och massa lösenord är man ju väldigt handikappad idag så det skapade en dag full av oro där jag ändå lyckades få fram mina lösenord via Google till slut.
Morgon efter så är Nokian helt plötsligt igång på egen hand och batteriet har runt 60% laddning.
Vet knappt ens vem jag ska vara förbannad på men utöver att jag själv borde vara mer förberedd och inte så beroende av telefonen så håller jag Nokia som ansvariga. Blir nog inte Nokia nästa gång.
Bra där, Escobar.Det är av den anledningen jag Alltid har en klonad ny extra mobil att ta som har alla appar o lösenord jag har.
Escobar? Klonade han mobiler? Trodde han importerade flodhästar.Bra där, Escobar.
Escobar? Klonade han mobiler? Trodde han importerade flodhästar.
Det var iofs inte Pablo. Det vara Olof K som gjorde det med Robertos goda minne.Han sålde telefoner under eget namn, frågan är ju bara om han levererade några...
Pablo var ju en filantrop, han skapade ju en hel stad endast för fattiga.
Missuppfattas kille.
Då är det väl bara att alla tar med sig varsin stereo och gör det till vad det ska vara?Ledningen gick ut med ett meddelande idag att vi ska byta lokaler om några månader. Vi har idag en lokal där vi som behöver lugn och arbetsro har egna kontorsrum och de som vill sitta i öppen miljö har möjlighet att göra det. Den nya lokalen har endast öppet landskap så alla kommer sitta i samma utrymme och störa varandra.
Vi är flera som påtalat att det är helt ohållbart för oss, men ledningen har visat med all tydlighet att personalen inte är prioriterad. Bland annat har vi fått höra att ”det blir vad man gör det till” och att vi ska ”vara lite mer positiva”.
Till saken hör också att det egentligen inte finns några som helst fördelar med den nya lokalen. Hade det funnits det så hade jag kanske kunnat förstå beslutet men nu är det bara dumt och helt jävla onödigt.
Det är faktiskt så jävla illa att det är flexkontor dit vi ska flytta. Jag fattar ärligt talat inte hur fan jag ska kunna rensa mitt skrivbord varje dag kl 16.Då är det väl bara att alla tar med sig varsin stereo och gör det till vad det ska vara?
Landskapskontor är ett jävla gissel, och det blir bara mer och väre med tiden. Efter landskap kommer flexkontor där man inte ens får ha en fast plats.
Än är inte den sista idioten född... Och många av dem blir chefer. Jag har bytt jobb ett par gånger just när det visat sig hur inkompetenta de är på att förstå hur en arbetsplats ska se ut och vad som funkar för människor.Det är faktiskt så jävla illa att det är flexkontor dit vi ska flytta. Jag fattar ärligt talat inte hur fan jag ska kunna rensa mitt skrivbord varje dag kl 16.
Helt jävla hål i huvudet. Med tanke på hur mycket forskning det finns om den typen av arbetsmiljö så borde det vara rätt enkelt att fatta bättre beslut.
Givetvis är det personer som bara är inne på kontoret någon halvdag i veckan som fattat beslutet.
Det är väl egentligen inte värre än att jag får byta jobb, men jag trivs fortfarande med arbetsuppgifterna och ända fram tills för ca två månader sedan hade jag sagt att jag gärna skulle vara kvar ända till pensionen.
Problemet brukar vara för dem med flextid som kommer lite senare -att det inte finns några "bra" platser kvar. För mig funkade det - kom alltid 15 minuter före flexen började, tog "min" plats, en kopp kaffe o läste G-P de första 15 minuterna. Alltid samma plats, så mycket prylar mer än datorn, block o penna behövdes inte. Plocka undan gjorde man på arbetstid - så i princip kunde det ta hur mycket tid som helst för dem som belamrade arbetsplatsenDet är faktiskt så jävla illa att det är flexkontor dit vi ska flytta. Jag fattar ärligt talat inte hur fan jag ska kunna rensa mitt skrivbord varje dag kl 16.
Helt jävla hål i huvudet. Med tanke på hur mycket forskning det finns om den typen av arbetsmiljö så borde det vara rätt enkelt att fatta bättre beslut.
Givetvis är det personer som bara är inne på kontoret någon halvdag i veckan som fattat beslutet.
Det är väl egentligen inte värre än att jag får byta jobb, men jag trivs fortfarande med arbetsuppgifterna och ända fram tills för ca två månader sedan hade jag sagt att jag gärna skulle vara kvar ända till pensionen.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |