Idag är jag förbannad därför att...

Flyg inte med Ryanair, jag blev precis luggad på 1300 kr(2 personer) för att jag inte checkat in online 2 timmar i förväg.

Min resväska är benägen att gå sönder på den här resan...
Det finns inga misstag som sitter bättre än dom som kostar .....
Jag hoppas i varje fall det för egen del.

Jag ser den ofta, jag identifierar mig mer och mer med mjölkpallens ägare, fast i mitt fall har det varit brevlådan som tagit stryk
Ja, jag fick min brevlåda nerkörd.
Har inte köpt en ny, då den kostar skortan och ska grävas ned med påplatsgjuten betongfundament (är en markstående) och antagligen blir nerkörd den med. Troligen av Postnord.

Lyckades dra omkull min flång nya gamingskärm som jag inte ens haft i en vecka. Givetvis gick den sönder :mad: :gråta Hoppas hemförsäkringens allrisk täcker...

Köp en till likadan och ta en försäkring på den :argpådato
Förhoppningsvis går det på hemförsäkringen, har drulle/allrisk som jag aldrig nyttjat så vore ju fan om de skulle sätta sig på tvären nu. Men ändå, jävla drygt på en knappt vecka gammal skärm :( Men ja, kanske ska teckna försäkring på den nya skärmen oavsett, de är ju bevisligen ömtåliga... :gnissla Det är ju fan ändå, kört gaminglaptop i hela mitt liv och aldrig skadat en skärm. Byter upp mig till stationär rigg och sabbar skärmen på en vecka. Så jävla typiskt :huvet

Ymnigt snöfall i form av puder övergick mer och mer i underkylt regn. Inte kul att vara ute och köra bil.
Full värme på rutan och torkarna på max. Var femte kilometer var man ändå tvungen att gå ut och skrapa isen från både rutan och torkarna.

Förhoppningsvis går det på hemförsäkringen, har drulle/allrisk som jag aldrig nyttjat så vore ju fan om de skulle sätta sig på tvären nu. Men ändå, jävla drygt på en knappt vecka gammal skärm :( Men ja, kanske ska teckna försäkring på den nya skärmen oavsett, de är ju bevisligen ömtåliga... :gnissla Det är ju fan ändå, kört gaminglaptop i hela mitt liv och aldrig skadat en skärm. Byter upp mig till stationär rigg och sabbar skärmen på en vecka. Så jävla typiskt :huvet
Du har kollat #å det inte ingår ett års försäkring på skärmen?

Folk på Blocket är ju dum i huvudet.
Satte in en säljes annons på en skoter men lämnade även ett alternativ att jag kan byta mot en skoter som är drygt dubbelt så dyr om någon vill byta och få lite pengar i hand.

Det skriver nu hur många som helst och vill byta in ännu äldre skotrar än den jag har..... dessutom måste jag tydligen argumentera varför jag inte vill byta till en äldre skoter.

Folk på Blocket är ju dum i huvudet.
Satte in en säljes annons på en skoter men lämnade även ett alternativ att jag kan byta mot en skoter som är drygt dubbelt så dyr om någon vill byta och få lite pengar i hand.

Det skriver nu hur många som helst och vill byta in ännu äldre skotrar än den jag har..... dessutom måste jag tydligen argumentera varför jag inte vill byta till en äldre skoter.

Det finns ett skämt om att oavsett vad man säljer, och oavsett att man har skrivit "Inga byten" så kommer man att erjudas en Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet.

Det skämtet gisk så långt att någon skrev det i säljesannonsen "Inte intresserad aven Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet"

Det finns ett skämt om att oavsett vad man säljer, och oavsett att man har skrivit "Inga byten" så kommer man att erjudas en Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet.

Det skämtet gisk så långt att någon skrev det i säljesannonsen "Inte intresserad aven Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet"
Inget av det har jag blivit erbjuden ännu. Men dahri är slang för kuk och tydligen skulle jag suga på en fet sån för att jag inte ville byta min 2011 mot en 2008
1673242522431.png

Scorpio måste ju vara en raritet dessa tider?
Bättre än de flesta skamliga förslag man får när man försöker sälja något!

(stulen PlayStation, oftast)

Jag har en annons på en hundbur på Blocket med tydlig angivelse om vilken bil den är byggd för. Det är tydligen svårt att förstå att den inte passar bra i speciellt många andra bilar. Skulle kännas dumt att kasta den.

Jag har en annons på en hundbur på Blocket med tydlig angivelse om vilken bil den är byggd för. Det är tydligen svårt att förstå att den inte passar bra i speciellt många andra bilar. Skulle kännas dumt att kasta den.
Folk är idioter och hur noga man än skriver i annonsen så kommer frågorna.

Jag har t.ex. sålt ett köksbord där jag skrivit måttet i annonsen, men där den första spekulanten ändå besviket sade "Jag trodde att det skulle vara större" när han kom för att hämta det. Han fick det nästan att verka som om det var mitt fel att han åkt hem till mig i onödan.

En annan gång sålde jag en bil som renoveringsobjekt/reservdelsbil. Jag hade besiktat bilen samma dag som annonsen lades ut, och jag hade en bild på bilen och två bilder på besiktningsprotokollet i annonsen. Ändå fick jag en massa samtal där personen i andra änden frågade "Vad är det för fel på bilen?".

Sista bilen som jag la ut på Blocket var bytes, men endast mot en äkta flygande matta, o innan bytet genomförs skall mattan provflygas.

Fick inga svar alls ? för höga krav kanske.

Folk är idioter och hur noga man än skriver i annonsen så kommer frågorna.

Jag har t.ex. sålt ett köksbord där jag skrivit måttet i annonsen, men där den första spekulanten ändå besviket sade "Jag trodde att det skulle vara större" när han kom för att hämta det. Han fick det nästan att verka som om det var mitt fel att han åkt hem till mig i onödan.

En annan gång sålde jag en bil som renoveringsobjekt/reservdelsbil. Jag hade besiktat bilen samma dag som annonsen lades ut, och jag hade en bild på bilen och två bilder på besiktningsprotokollet i annonsen. Ändå fick jag en massa samtal där personen i andra änden frågade "Vad är det för fel på bilen?".
Finns alternativ
Har svårt för att läsa
Vill bara snacka (för ensam)
osv

Räddningsfordon......är sååå störd på alla som har en ambulans/ valfritt räddningsfordon bakom sej o lixom inte GÖR NÅT FÖR ATT KOMMA UR VÄGEN!! finns avtagsvägar, finns möjlighet att köra långt ut i väggrenen etc etc.....ja bara lixom GÖRA NÅTT!! Men näääähh- inte ett piss dom gör!!!
Sett detta beteende ett antal ggr nu på sistone o blir bara mer o mer förbannad, hoppas deras barn brinner inne eller mor/ far föräldrar får en stroke......

FLYTTA SEJ FÖIHELVETE, gör NÅT för att underlätta uttryckning!!

(Ville bara få det sagt....)

//Jj

Räddningsfordon......är sååå störd på alla som har en ambulans/ valfritt räddningsfordon bakom sej o lixom inte GÖR NÅT FÖR ATT KOMMA UR VÄGEN!! finns avtagsvägar, finns möjlighet att köra långt ut i väggrenen etc etc.....ja bara lixom GÖRA NÅTT!! Men näääähh- inte ett piss dom gör!!!
Sett detta beteende ett antal ggr nu på sistone o blir bara mer o mer förbannad, hoppas deras barn brinner inne eller mor/ far föräldrar får en stroke......

FLYTTA SEJ FÖIHELVETE, gör NÅT för att underlätta uttryckning!!

(Ville bara få det sagt....)

//Jj
Det hoppas jag nog verkligen inte.
Om något så får det vara de själva i så fall.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet