Idag är jag förbannad därför att...

Du menar att det är den enda anledningen.

Tror du folk blir mer eller mindre benägna att vilja betala skatt när vissa grundläggande förutsättningar försämras?

Nej, jag menar inte att det är den enda anledningen.

Jag tror inte folk är benägna att vilja ta långsiktigt kloka beslut när det kortsiktigt betyder mindre i plånboken.

Nej, jag menar inte att det är den enda anledningen.

Jag tror inte folk är benägna att vilja ta långsiktigt kloka beslut när det kortsiktigt betyder mindre i plånboken.

Så människor är så dumma så någon måste göra detta åt dem? Jag stöter iaf på ganska många människor som tänker långsiktigt, även om det innebär att de måste snåla.

Vika är i din mening övriga faktorer som påverkar vårdens utveckling negativt?

Så människor är så dumma så någon måste göra detta åt dem? Jag stöter iaf på ganska många människor som tänker långsiktigt, även om det innebär att de måste snåla.

Vika är i din mening övriga faktorer som påverkar vårdens utveckling negativt?

Nu har vi nog lämnat ämnet för detta gör mig inte förbannad... :)

Något som gör mig förbannad är att folk sitter klistrade vid telifånerna hela dagarna men jävlar i helvet att de svarar om du måste ringa dem :4skrika

För att jag precis fått veta att min bästa väninnas man begärt skilsmässa för att hon inte drar in tillräckligt med deg åt honom...:mad: :huvet Karln har med andra ord gift sig med henne för att han är ute efter hennes pengar (hennes föräldrar äger ett fastighetsföretag så hon är rätt tät), och när hon nu inte levererar det lyxliv han tänkt sig vill han skiljas... Jag skulle fan kunna göra mig olycklig över aset om jag hade honom här, fy fan säger jag bara!! :mad:

För att jag precis fått veta att min bästa väninnas man begärt skilsmässa för att hon inte drar in tillräckligt med deg åt honom...:mad: :huvet Karln har med andra ord gift sig med henne för att han är ute efter hennes pengar (hennes föräldrar äger ett fastighetsföretag så hon är rätt tät), och när hon nu inte levererar det lyxliv han tänkt sig vill han skiljas... Jag skulle fan kunna göra mig olycklig över aset om jag hade honom här, fy fan säger jag bara!! :mad:

Det är väl skönt att få bevisat att män har samma privilegier som kvinnor :smasha

Skämt åsido. Hon har det bättre utan honom och ska vara glad att hon slipper leva i en lögn. :krama

Det är en sida av händelsen.

Det är väl skönt att få bevisat att män har samma privilegier som kvinnor :smasha

Skämt åsido. Hon har det bättre utan honom och ska vara glad att hon slipper leva i en lögn. :krama

Jag tycker som vanligt att könet är tämligen irrelevant och att det hade varit lika illa om det varit en kvinna som gift sig med en man för hans pengar och sen försökt komma åt dem genom skilsmässa.

Sant. Dock en jävligt tråkig lögn att behöva ha levt i alls... :(

- - - Updated - - -

Det är en sida av händelsen.

Det är den anledningen han själv givit henne som officiellt skäl för begäran av skilsmässa. Om det ligger mer i grunden vet jag inte.

Jag tycker som vanligt att könet är tämligen irrelevant och att det hade varit lika illa om det varit en kvinna som gift sig med en man för hans pengar och sen försökt komma åt dem genom skilsmässa.

Därför skriver man alltid samboavtal och äktenskapsförord, så slipper det bli ett lika dyrt misstag i efterskott iaf.

Därför skriver man alltid samboavtal och äktenskapsförord, så slipper det bli ett lika dyrt misstag i efterskott iaf.

Nu vet jag inte hur de har det på pappersfronten, jag hoppas att hon tänkt på allt det där... Grejen är ju att detta inte är något spontangiftermål med uppenbar agenda hon råkat ut för, de har varit tillsammans sedan gymnasiet, har barn ihop, dyr våning i Stockholms innerstad etc etc... Har han haft en agenda redan från början så har han varit tålmodig, kan tänka mig att i och med allt detta så har hon väl kanske inte direkt känt ett behov av att vidta skyddsåtgärder... Som hon sa till mig, de har ju trots allt ett helt liv ihop, det kändes jävligt oväntat att han plötsligt skulle vilja skiljas...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT