Idag är jag förbannad därför att...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag skulle vilja se Teo som högste chef inom landstinget. :fakta

(Samtidigt som jag skrev det där så dök det upp en bild i min sjuka hjärna på Teo på en HD, iklädd jeansväst med skylten Pres på bröstfickan och ett ryggmärke där det stod "Landstinget MC" på :näsblod )

Är du säker på att det var Teo du såg i din sjuka hjärna????

I övrigt så köper jag bara "mackprylar" på macken. Korvfolket gör mej förbannad :mad:
 

Bifogat

  • visabild.jpg
    visabild.jpg
    108.6 KB · Visningar: 51

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Förutom att starta ett nytt "knogmackeparti" så har jag funderat på att starta en ny bensinmack kedja oxå.
"-Hej, jag skille vilja ha en tunnbrö..."
"-BEEEENSIIIIIIIIIIN"
"-Öh...va?"
"-BENSIIIIIIIIIN. Vi säljer BENSIIIIIIIIN här."
"-Men, jag sku..."
"-BENSIIIIIIIIIIN."


Man blir förbannad. :mad:

Vart ansöker man om kort?

Komplettera utbudet med fläktremmar, oljefilter, tändstift och brytarspetsar så klipper jag alla andra mack-kort redan nu!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag är förbannad på sjukvården...

Same here!

Anledning 1:
Farfar åkte in med hjärnblödning för 2 veckor sen, de ville skriva ut han efter 24 timmar, alltså innan testresultaten kommit. :va

Morsan jobbar dock på avdelningen bredvid så de fick en utskällning och vips behövdes visst 1 veckas sjukhusvistelse :)

Anledning 2:
Farbror försvann i samma veva ungefär, efter en vecka anmäldes han som saknad av Polisen.
Handläggaren letade med ljus och lykta påstod han för att sen gå på semester, efter ytterligare en vecka
när farmor trodde hennes pöjk var död, ringer på han på telefon. Hon bidde lite paff men han hade tydligen
legat på intensiven och meddelat personalen att de skulle kontakta henne som var närmast anhörig.
Inte fan gjorde dom det!
Och inte fan kollade sheriffen med sjukan som de sa att de gjort.. Troligen låg ett konditori närmare :näsblod

:gnissla
 

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Ort
+468
Hoj
SP-1
Jag är förbannad över att det har regnat varenda jävla dag sedan jag köpte hojen för drygt två veckor sedan.

Kanske blir blocket så man kan få en dags uppehåll?
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Har äntligen dragit ut min jävla visdomstand & nu åkt på en jävla inflammation efter det jävla ingreppet, jävlar, jävlar,jävlar,jävlar,jävlar,:mad: :mad: :mad: :mad:
 

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Ort
+468
Hoj
SP-1
Jag är förbannad över att det har regnat varenda jävla dag sedan jag köpte hojen för drygt två veckor sedan.

Kanske blir blocket så man kan få en dags uppehåll?

Och idag när det väl var uppehåll så fick jag en spik i bakdäcket.

Rättvist? Nej

Väntat? Ja
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
För att gäng fjortisar kastade en ölburk rätt i sidan på min fina limosine, givetvis kom pålischen när jag höll på att förhöra dom små glina men kunde som vanligt inget göra.

Jag förklarade att ja mer än gärna misshandlade var och en tills att nån erkände, givetvis var det här väldigt uppskattat hos pålischen.

Polis vs fuckon

- Eyhh jävla svenne fan vi har inte kastat nån ölburk fan
- Nej och inte har ni läst svenska heller hör ja
- Fan ni känner ju mig, jag är ju den som simmar jättefort
- Men ändå har du inte simmat hem än
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Därför att det är kallt idag, hösten är på väg och därefter vintern. Vafan ska man med vintern till när man ändå är bannad från pulkabacken:argpådato :huvet
 

Smagatusk

Guest
Jag är så satans trött på alla serviceavgifter som tas ut när man betalar med kort i framför allt "Ibrahim-ägda" affärer. Beställde en kebabtallrik att ta med mig hem igår från ett ställe i Malmö. Tog en sån jävla tid så jag stod och blev förbannad. Under tiden jag väntade såg jag en liten, flottig felstavad lapp bredvid kassaapparaten: "Vid betalning med kort, tar en seviceavgift ut 5 kr".
Nu blev jag riktigt förbannad, eftersom det på sin höjd kostar 1,50 kronor, och om man betalar med VISA kostar det inget alls för affärsinnehavaren. Ändå ska de klämma mig på en femma.
I alla fall... När jag ska betala säger han "63". Jag lämnar fram kortet och ser att han slår in 68. Och nu jävlar rann det över.
"Vadå 68"? frågade jag. Då rättar han till den lilla lappen så att den står rättvänd mot kunderna. Efter viss argumentation frågar jag varför JAG ska betala för en tjänst HAN tillhandahåller? Ska jag betala hans telefonabonnemang när jag ringer och beställer också? Då skrattar det lilla jävla aset och säger "nu är det som det är".
"Då kan du behålla din jävla kebab också", sa jag och gick. Sen körde jag till McDonald´s. De tar inte ut några serviceavgifter.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nu blev jag riktigt förbannad, eftersom det på sin höjd kostar 1,50 kronor, och om man betalar med VISA kostar det inget alls för affärsinnehavaren.

Sen körde jag till McDonald´s. De tar inte ut några serviceavgifter.

Jasså, det kostar max 1.50 i avgift, samt ingenting för VISA?
Det måste ha trätt i kraft senaste dagarna då.

McDonalds tar ut avgiften av alla, även dom som betalar kontant.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top