Idag är jag förbannad därför att...

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Förbannat trött blir jag på folk som ringer på min annons, och verkar förvänta sig en bil i nyckick. En Saab från 1982 ? Men HALLÅ! :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
"-hej det är från akuten på Akademiska Sjukhuset, vi har din mormor här"
En till stroke antagligen :gråta och jag satt o spydde upp magsäcken när dom ringde så jag får inte åka dit :gråta..hon är ju min älsklingsmänniska, min tvillingsjäl! Mormor lev!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
"-hej det är från akuten på Akademiska Sjukhuset, vi har din mormor här"
En till stroke antagligen :gråta och jag satt o spydde upp magsäcken när dom ringde så jag får inte åka dit :gråta..hon är ju min älsklingsmänniska, min tvillingsjäl! Mormor lev!
Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever.
Jag är säker på att du förgyllt hennes liv.
Ni har haft roligt - När det är dags är det dags.
Var tacksam för den tid ni haft.

Men visst hoppas jag (för din och hennes skull) att hon får några bra år till.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever.
Jag är säker på att du förgyllt hennes liv.
Ni har haft roligt - När det är dags är det dags.
Var tacksam för den tid ni haft.

Men visst hoppas jag (för din och hennes skull) att hon får några bra år till.

Vi har älskat varandra till max hela mitt liv..inget är osagt oss emellan! Detta är kvinnan som vet allt om mitt liv. Varenda detalj..allt från föräldrar till pojkvänner. Men jag vill inte vara utan henne..klarar det inte!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Förbannad på att man jämnt är så trött och att jobbet tar all tid av dagen så man inte hinner med nåt annat..
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..

Jag tänkte precis skriva detsamma. Jag har stämt av med SMHI varenda dag de senaste 2 veckorna och det har inte stämt en enda gång.
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.

Jag har fan glömt bort hur himlen ser ut. Är detta Ragnarök?
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Fortsätter det så här kan man ju lika gärna sälja hojarna o tjacka vattenskoter.. djävla P..s väder..:mad:
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag tänkte precis skriva detsamma. Jag har stämt av med SMHI varenda dag de senaste 2 veckorna och det har inte stämt en enda gång.
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.

Jag har fan glömt bort hur himlen ser ut. Är detta Ragnarök?

Håller med föregående tre talare..
Det här suger! Pendlar till jobbet varje dag och jag är precis lika blöt och hojen lika skitig varje gång jag kommer hem...:gråta

Sen är jag förbannad för att nån kul jävel först backade in i pontiacen så jag fick lacka om det skräpet för 3k och några dagar senare är det nån idiot på Ikea parkeringen i Barkarby som troligtvis släpper en kundvagn rakt in i sidan på haschibaschihlvt så nu måste jag fixa den skadan också... :mad:
 
Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Börjat nytt jobb. Är redan såååååå less :(
Möten kan ändras från dag till dag. Söndag kväll läser jag mejlen att frukostmötet på måndagen är ändrat till onsdag. Tänk om jag inte sett mejlen...
Arbetstiderna ändras också från ena veckan till andra. Från dag till kväll!
Mina arbetsuppgifter är helt ändrade från marknadsansvarig till säljare.
Man förväntas göra extra arbete utanför arbetstid.
Jag ska vara på två arbetsplatser på samma dag (1 mil emellan) Ena jobbet är 8,15-9 på ena stället. Sedan börjar jag 9 på det andra!!.
Blev lovad heltid från mitten oktober Detta är nu ändrat till 3 nov. Just nu får jag timmar (skittiderna och bara en vecka i taget) för att fylla upp min 50% tjänst som marknadsansvarig.

:mad:
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Lite irriterad att betala skatten på 1800kr för en bil som totalt (inköpt + lagning) kostade 120kr!! (insugspackningen behövdes för jämn tomgång och bilen gav han mig för att bli av med den)... Ja, jag snackar om en sketen 745! :tungan
 

Gabor

Guest
Förbannad för att jag blev idag kallad för främlingsfientlig....:mad:

Bara för att jag tycker att alla människor inte är lika mycket värda.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..

:7peta man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
:7peta man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)

Kan du läsa mina tankar?
Tänkte precis skriva samma sak, yr.no är skiten!
Det stämmer tametusan nästan på minuten, häromdagen stod det att det skulle regna halv fyra på eftermiddagen, vilket det också gjorde. Rekommenderas starkt!

Själv är jag inte förbannad, mest lite nervös inför stundande lågkonjunktur. :gnissla
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.

Jo...men tänk på att det är bra för min nysådda gräsmatta...!!! :pannkyss

Eller...rättare sagt, mina nysådda gräsfrön som förhoppningsvis BLIR en gräsmatta snart. :)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jo...men tänk på att det är bra för min nysådda gräsmatta...!!! :pannkyss

Eller...rättare sagt, mina nysådda gräsfrön som förhoppningsvis BLIR en gräsmatta snart. :)

Om jag tänker på den så kommer den börja brinna :twilightzone

Det regnar idag oxå. :mad:

Ligga?
 

Håkan och Madde

Guest
Några idioter har gjort inbrott i min bil i natt. Någon intresserad av att skada några pundare ordentlig. Om, så hör jag av mig när jag får tag i svinen
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top