Idag är jag förbannad därför att...

Förbannat trött blir jag på folk som ringer på min annons, och verkar förvänta sig en bil i nyckick. En Saab från 1982 ? Men HALLÅ! :mad:

"-hej det är från akuten på Akademiska Sjukhuset, vi har din mormor här"
En till stroke antagligen :gråta och jag satt o spydde upp magsäcken när dom ringde så jag får inte åka dit :gråta..hon är ju min älsklingsmänniska, min tvillingsjäl! Mormor lev!

"-hej det är från akuten på Akademiska Sjukhuset, vi har din mormor här"
En till stroke antagligen :gråta och jag satt o spydde upp magsäcken när dom ringde så jag får inte åka dit :gråta..hon är ju min älsklingsmänniska, min tvillingsjäl! Mormor lev!
Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever.
Jag är säker på att du förgyllt hennes liv.
Ni har haft roligt - När det är dags är det dags.
Var tacksam för den tid ni haft.

Men visst hoppas jag (för din och hennes skull) att hon får några bra år till.

Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever.
Jag är säker på att du förgyllt hennes liv.
Ni har haft roligt - När det är dags är det dags.
Var tacksam för den tid ni haft.

Men visst hoppas jag (för din och hennes skull) att hon får några bra år till.

Vi har älskat varandra till max hela mitt liv..inget är osagt oss emellan! Detta är kvinnan som vet allt om mitt liv. Varenda detalj..allt från föräldrar till pojkvänner. Men jag vill inte vara utan henne..klarar det inte!

Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..

Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..

Jag tänkte precis skriva detsamma. Jag har stämt av med SMHI varenda dag de senaste 2 veckorna och det har inte stämt en enda gång.
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.

Jag har fan glömt bort hur himlen ser ut. Är detta Ragnarök?

Fortsätter det så här kan man ju lika gärna sälja hojarna o tjacka vattenskoter.. djävla P..s väder..:mad:

Jag tänkte precis skriva detsamma. Jag har stämt av med SMHI varenda dag de senaste 2 veckorna och det har inte stämt en enda gång.
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.

Jag har fan glömt bort hur himlen ser ut. Är detta Ragnarök?

Håller med föregående tre talare..
Det här suger! Pendlar till jobbet varje dag och jag är precis lika blöt och hojen lika skitig varje gång jag kommer hem...:gråta

Sen är jag förbannad för att nån kul jävel först backade in i pontiacen så jag fick lacka om det skräpet för 3k och några dagar senare är det nån idiot på Ikea parkeringen i Barkarby som troligtvis släpper en kundvagn rakt in i sidan på haschibaschihlvt så nu måste jag fixa den skadan också... :mad:

Last edited:
Börjat nytt jobb. Är redan såååååå less :(
Möten kan ändras från dag till dag. Söndag kväll läser jag mejlen att frukostmötet på måndagen är ändrat till onsdag. Tänk om jag inte sett mejlen...
Arbetstiderna ändras också från ena veckan till andra. Från dag till kväll!
Mina arbetsuppgifter är helt ändrade från marknadsansvarig till säljare.
Man förväntas göra extra arbete utanför arbetstid.
Jag ska vara på två arbetsplatser på samma dag (1 mil emellan) Ena jobbet är 8,15-9 på ena stället. Sedan börjar jag 9 på det andra!!.
Blev lovad heltid från mitten oktober Detta är nu ändrat till 3 nov. Just nu får jag timmar (skittiderna och bara en vecka i taget) för att fylla upp min 50% tjänst som marknadsansvarig.

:mad:

Lite irriterad att betala skatten på 1800kr för en bil som totalt (inköpt + lagning) kostade 120kr!! (insugspackningen behövdes för jämn tomgång och bilen gav han mig för att bli av med den)... Ja, jag snackar om en sketen 745! :tungan

Förbannad för att jag blev idag kallad för främlingsfientlig....:mad:

Bara för att jag tycker att alla människor inte är lika mycket värda.

:7peta man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)

:7peta man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)

Kan du läsa mina tankar?
Tänkte precis skriva samma sak, yr.no är skiten!
Det stämmer tametusan nästan på minuten, häromdagen stod det att det skulle regna halv fyra på eftermiddagen, vilket det också gjorde. Rekommenderas starkt!

Själv är jag inte förbannad, mest lite nervös inför stundande lågkonjunktur. :gnissla

Jo...men tänk på att det är bra för min nysådda gräsmatta...!!! :pannkyss

Eller...rättare sagt, mina nysådda gräsfrön som förhoppningsvis BLIR en gräsmatta snart. :)

Jo...men tänk på att det är bra för min nysådda gräsmatta...!!! :pannkyss

Eller...rättare sagt, mina nysådda gräsfrön som förhoppningsvis BLIR en gräsmatta snart. :)

Om jag tänker på den så kommer den börja brinna :twilightzone

Det regnar idag oxå. :mad:

Ligga?

Några idioter har gjort inbrott i min bil i natt. Någon intresserad av att skada några pundare ordentlig. Om, så hör jag av mig när jag får tag i svinen

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla