Idag är jag förbannad därför att...

Två 50+ locos (apradar) som gick bakom mig o Harry på vår kvällsprommis..började skälla hotfullt (:rolleyes: ) och yla som nå jäkla dingos med baklås i stämbanden. Harry blev skraj varenda gång dom höll på och stannade o tittade skräckslaget. Tillslut vände jag mig om och sade: han blir bara rädd när ni håller på så..ge upp!

Då kommer en hel svada om att jag skall låta den ena (skällande snubben) vara och sluta..(:va ) och att jag "ghor intteh oppfoostratt min hond" (?!..han sade inte ett pip fast dom höll på massor)..
Det har inte din mamma heller tydligen sade jag o slank in i porten innan fyllegringo hann fatta att jag pratde om honom o hans mamma. Fan nu vet han vort min hys bor ju:rolleyes: Det är kul att bo i centrum :gnissla

... nå'n j'vla idiot har brutit sig in i bussen och tagit med sig min hoj, mina reservdelar, alla mina verktyg, all min utrustning och till och med depåstolen och oljebytardunken... :mad:

... nå'n j'vla idiot har brutit sig in i bussen och tagit med sig min hoj, mina reservdelar, alla mina verktyg, all min utrustning och till och med depåstolen och oljebytardunken... :mad:

NaCkSkÅtT dIrEkT !

Kan hjälpa till med hagelbrakarn.

Kag fattar inte att folk har så fruktansvärt svårt att fatta att det som inte är deras ska de fan låta bli att ta...
Djävla idioter....

Utifrån din beskrivning hade jag i och för sig gissat på moderater. Typ.

Åhnä.. du hade jag faktiskt en speciell person i åtanke som jag vet är sosse

några exempel: Har någon av hans polar elämnat något hemma hos honom
som öl t ex, och hans är slut, då tar han deras.

hans syrra har gjort en jävla fettsugning utan att ha pengar till det och har nu skulder.

därmed är det bevisat, och hör sen :fakta

Åhnä.. du hade jag faktiskt en speciell person i åtanke som jag vet är sosse

några exempel: Har någon av hans polar elämnat något hemma hos honom
som öl t ex, och hans är slut, då tar han deras.

hans syrra har gjort en jävla fettsugning utan att ha pengar till det och har nu skulder.

därmed är det bevisat, och hör sen :fakta

Efter att du lagt fram så pass tunga bevis kan jag ju knappast säga emot dig. :rolleyes: Den enda räddning jag nu har, är ifall bonny kommer med statistik som visar att du har fel. :näsblod

Kag fattar inte att folk har så fruktansvärt svårt att fatta att det som inte är deras ska de fan låta bli att ta...
Djävla idioter....
Försvarar absolut inte piraterna.
Men:
Kan ha viss förståelse för att säljbara grejor stjäls.
Men min bror blev av med ett maskinflak till lastbilen (lastväxlare) för en vecka sedan.
I går blev han av med rototilten.
Visserligen värt pengar.
Men vem stjäl järnskrot vägande flera ton?

Dom som vet vad skrotpriset på metall är.

Hur menar du att du "förstår" dom som stjäl?
Jag förstår att det kan vara lockande att tjäna några tusen på ett par minuters "arbete".
Men att organisera en hämtning av ett maskinflak, som är svårsålt och ägs av en våldsbenägen +100kg snubbe, det förstår jag inte.

Jag förstår att det kan vara lockande att tjäna några tusen på ett par minuters "arbete".
Men att organisera en hämtning av ett maskinflak, som är svårsålt och ägs av en våldsbenägen +100kg snubbe, det förstår jag inte.

Jo, men det gör det ju inte berättigat (stavning?) för det. Vilket du säkerligen inte menade, men tonen framgick nästan åt det hållet.

Sannerligen, men det finns nog skrotar som är villiga att betala svart för ett sånt med.

Man kanske skulle ta med sig ett 6-tons göt från jobbet under armen när man går hem. :gnissla

Jo, men det gör det ju inte berättigat (stavning?) för det. Vilket du säkerligen inte menade, men tonen framgick nästan åt det hållet.

Sannerligen, men det finns nog skrotar som är villiga att betala svart för ett sånt med.

Man kanske skulle ta med sig ett 6-tons göt från jobbet under armen när man går hem. :gnissla
Om man inte förstår att vissa saker kan vara stöldbegärliga, så kan man lika gärna skippa låsen.

:huvet Om man bestämmer en tid för att dom ska komma å laga min toa så förväntar jag med att tiden hålls, här kliver man upp tidigare för att de har inte tid senare :huvet Har dom komme nnnnnnnnnnnnnnnääääääääääääääääääääääääää:mad:

Nu är jag less jag har missat 2 timmars sömn för att nån idiot som igen får tag på nu inte klarar av att hålla tiden...

#&#!#¤ :finger :kulspruta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...